<kérdések?>
"Csak még több kifogást adsz!" - Jimin halálos pillantást vetett Jungkookra tüzes szemeivel, és ökölbe szorította a kezét.
"Nem is! Megtennéd, hogy meghallgatsz?" Jungkook közelebb lépett.Szerencsére az ő, irodai szobája hangszigetelt volt, ha nem az egész épület meghallhatta volna a veszekedésüket.
"Miért kéne hallgatnom rád, amikor csak annyit tudsz mondani, hogy a barátoddal lógsz egy egész kibaszott héten át, Jeon Jungkook!" És igen, Jimin most először káromkodott, mivel általában ő volt a mama fia, aki megígérte, hogy nem káromkodik vagy átkozódik senkire.
"Mi a fasz van veled, Jimin? Megint terhes lettél, baszd meg?!" Jungkook hátrált, teljesen nevetségesnek érezte férje hirtelen kirohanását.
"még a szexre sincs időnk, és hogy a faszba legyek terhes?!"
"Nevetséges vagy." Jungkook megrázta a fejét, és épp el akart menni, de Jimin megállította: "Ki a fene az aYugeom? Az, akit az elmúlt napokban hívtál".
Jungkook tétován megfordult, arcára csalódottság volt írva: - Megnézted a telefonomat? Megígértük, hogy nem avatkozunk egymás magánéletébe, nem igaz Jimin?"
"Azért, mert egész héten olyan gyanúsan viselkedsz! Te kezdted mindezt az első helyen!" "Már nem töltesz időt velem és a gyerekekkel, minden nap munka után elmész, és csak éjfélkor jössz haza!"
"Csak másfél hétről van szó, Jimin...miért csinálsz belőle ekkora ügyet?"
Jimin gúnyolódott Jungkook kijelentésén, azt hiszem, hogy a legendás mondás igaz volt, "a férjek megváltoznak a házasság után".
És most Jimin az, aki átesik ezen, ismerve Jungkook, az ő egy a sokmillió férje igazi színét.
"Azt hiszem, újra kell gondolnunk a házasságunkat." mondta Jimin hidegen, miközben levette a párja karkötőjét, és Jungkook felé dobta, mielőtt kiviharzott az irodából, Jungkookot pedig otthagyta elkeseredésében.
A férfi ököllel nekicsapott az üvegasztalnak, amitől az akták majdnem a földre zuhantak.
Ezekre határozottan nem számított.
-
Jimin a bárpultnál ült középiskolai legjobb barátjával, Taeminnel. Felhívta őt, amint elhagyta az épületet, mivel szüksége volt valakire, akinek kiöntheti a szívét.
"Lassíts, Jiminie. Az ivás nem oldja meg a problémáidat." Taemin Jimin vállára tette a kezét, miközben a félig részeg legjobb barátjára nézett.
Jimin csuklott: "Mi van, ha... megcsal?"
"Nem fog, Jimin, nem fog. Azt mondtad, hogy nagyon szeret téged, igaz?"
"Mi van, ha...megváltozik?" Jimin halkan kérdezte, könnyek gyűltek a szemébe.
Taemin elidőzött a szavain, mivel fogalma sem volt arról, hogyan válaszoljon Jimin kérdésére. Tudományosabb válaszokra volt szükségük a bizonyításhoz.
Jimin ekkor lenyelt még egy kortyot a whiskyből, érezve az égető érzést, ahogy végigfut a torkán. Sóhajtott egyet, mielőtt a pultsziget tetejére esett, megrázva a másik férfit.
"Taemin... mit tegyek?" Jimin ismét felült a helyéről, de ezúttal lehetővé tette magának, hogy Taemin karjai közé omoljon, hagyva, hogy a férfi megnyugtassa őt azzal, hogy lágy köröket dörzsöl a hátán.
Jimin elolvad a férfi ölelésében,érzi a közöttük sugárzó melegséget, ahogy Taemin átkarolja Jimin derekát. Szüksége van arra, hogy egy pillanatra biztonságot és melegséget érezzen, hogy pótolja azokat, amelyeket Jungkook adott neki.
-
Jungkook megvárta Yugeomot a bár előtt, mielőtt mindketten besétáltak, és elfoglalták a végéhez közeli VIP-székeket, amelyeken párnák és egy hatalmas asztal kísérte magányos seggeiket.
Yugeom italokat rendelt nekik, miközben Jungkook csak ült ott, és játszott az ujjaival, miközben a telefonját figyelte, remélve, hogy Jiminnek tényleg van egy gyenge pontja, amiért felhívja őt.
"Igyál, tesó." Yugeom ekkor átnyújtotta a vodkát Jungkooknak, amit a férfi természetesen örömmel elfogadott.
Yugeom látta, hogy barátja hogy viselkedett, majd sóhajtott egyet, "talán fel kéne hívnod ahelyett, hogy vársz".
"de ő az, aki nem hallgatja meg a magyarázataimat!"
"De megígérted, hogy te leszel az, aki először kér bocsánatot, igaz? "Yugeom szavai olyan keményen szíven ütötték Jungkookot, hogy hirtelen minden ígéret, amit Jimin-nek tett, visszazuhant az elméjébe.
Megígérte:
Bármi történjék is, ő lesz az, aki először fog bocsánatot kérni.
Nem számít, mi lesz, ő lesz az, aki beadja a derekát. Még akkor is, ha Jimin a kedvenc Vasember plüssét akarta.
Nem számít, mi történik, ő ott lesz Jimin mellett.
Nem számít, mi történik, soha nem fogja egyedül hagyni Jimin-t a sötétben csatában.
Nem számít, mi történik, szeretni fogja Jimin-t, amíg a halál el nem választja őket egymástól.
Amikor épp egy újabb tequilát akart felvenni, valaki ismerős, aki aki a bárpultnál ült, felkeltette a figyelmét.
Vizsgálta a szemét, ahogy közelebbről megnézte a duót, akit sikerült megpillantotta, és hamarosan rájött, hogy az egyikük nem más, mint a férje, Jeon Jimin.
Az ő Jiminje pedig valaki más karjaiban volt.
A poharát az asztalhoz ütötte, hogy az szilánkokra tört, néhány darab a bőrén átütött, és vér folyt belőlük, bemocskolva a kezét.
Yugeom felpattant a helyéről, amikor látta, hogy barátja a bár felé rohan, valakinek a nyomába ered, így hát követte Jungkookot, és csak követte, bárhová is ment.
"Jeon Jimin!" Jungkook felemelte a hangját, bár a háttérben dübörgő zenéhez képest nem nagyon hallatszott, de még így is sikerült kirángatnia Jimin-t Taemin öleléséből.
"Ki a fasz ez a fickó?!" kérdezte Jungkook, miközben férjét bámulta. akinek az arca már vörösre pirult az alkoholtól.
"Jeon úr, Jimin legjobb barátja, Taemin vagyok." Taemin felállt a helyéről és udvariasan mosolygott, mivel határozottan hallotta Jimin-től, hogy milyen ijesztő és domináns Jungkook.
"A legjobb barátok nem baszottul ölelkeznek, mint a kibaszott kurvák." mindenki a helyszínen, beleértve Jimin-t is, aki még mindig nem volt józan, megdöbbent a Jungkook durva szavain, amik olyan könnyedén csúsztak ki a nyelvén.
"Mit mondtál az előbb?" Jimin felemelte a fejét.
"Tévedek?" Jungkook összeszorította a fogait.
" mondja az, aki mással lóg, amikor veszekszünk."
"ő a barátom, Jimin!"
"és én is mondhatom, hogy Taemin az én barátom is!"
"Most komolyan, mi a fasz bajod van?" Jungkook közelebb lépett, de Yugeom gyorsan visszatartotta, de Taemin közben megragadta Jimin-t. felállt a székről.
"kérdezd meg magadtól, vagy talán a te Yugeomodtól."
* * *
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance@𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖 3.hely-comedy 🥉 2.hely-comedy 🥈 12.hely-taehyung🏅