<Justin Seagull>
Jimin kiviharzott a kocsmából, miközben legjobb barátja, Taemin a nyomában loholt.
"Bassza meg!" Jungkook olyan erősen rúgott a székbe, hogy az megbillent a földre.
Öklét úgy összegömbölyítette, hogy a körmei a bőrébe vájtak, fájt neki. Yugeom gyengéden Jungkook vállára tette a kezét, hogy megnyugtassa a férfit: "Gyerünk Jungkook, tudod, hogy el kell mondanod neki.".
"Nem tudna várni, baszd meg? Már csak két nap van az évfordulónkig!"- Jungkook a nyelvét a szájába nyomta.
"ez azért van, mert túlságosan szeret téged, vagy talán..." Yugeomot Jungkook vágta félbe, "talán mi?"
"Talán bizonytalanságot adtál neki."
"bizonytalanság a lábam! Ő az, aki bizonytalanságot okozott nekem mindvégig a kibaszott szép seggével! Fogalmad sem volt róla, milyen keményen próbáltam egész évben eltolni magamtól azokat a hülye élőskődőket körülötte. "Jungkook megforgatta a szemét, amikor a szavai miatt barátja nevetésben tört ki.
"Ez nem vicces." Ezzel Jungkook csak kisétált a kocsmából, és hazafelé indult, remélve, hogy találkozik Jimin-nel, amikor visszajön.
Amint Jungkook belépett a házba, hideg és csendes légkör fogadta, mintha a ház elvesztette volna a melegségét és kényelmét, csak azért, mert elveszítette a szokásos üdvözlést a férjétől, valahányszor hazajön.
És rájött, hogy Jimin valójában mennyit jelentett neki. Még ha a harcuk csak kevesebb mint 24 órán át tartott is, mégis úgy érzi, mintha már évek óta nem lenne, és úgy érzi, hogy a nyugtalanság kúszik ki és be benne.
Átöltözött a hálószobai papucsába, és visszament a szobájába, még a csempe hidegét is érezte, ami átütött az anyagon, és csípte a lábát.
Belépett a nagyszobába, de nem a várakozásainak megfelelően, Jimin az ágyon ült, mintha Jungkookot várta volna vissza.
"J-Jimin." Jungkook szinte azonnal megszólította.
"Ne hívj engem." Jimin elfordította a fejét, hogy elkerülje a szemkontaktust. fiatalabb férjével.
"bébi..."
"Te akarod a gyerekek felügyeletét, vagy én veszem át? A szüleim tudnak róluk gondoskodni." Jimin nem adott Jungkooknak esélyt a vallomásra.
"Mi a faszról beszélsz te valójában Jimin? Most komolyan beszélsz velem?" Jungkook egy lépéssel közelebb lépett.
"Én mindig mindent komolyan veszek, Jeon, de te vagy az, aki szórakozik a kapcsolatunkkal! Mi a baj veled, hogy ilyen titokzatos vagy?" Jimin felállt, "a-akkor csak mondd meg, hogy nem...szeretsz többé.".
"Hé, hé, hé, hé, bébi, nézd csak, ki kukkol." Jungkook odasietett, és gyorsan megsimogatta Jimin mindkét duzzadt arcát.
"Ki mondta, hogy már nem szeretlek?Szó szerint te vagy az utolsó ember, akit valaha is el akarnék veszíteni." Jungkook a hüvelykujjával letörölte a könnycseppeket, amelyek lezúdultak Jimin arcán.
YOU ARE READING
𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance@𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖 3.hely-comedy 🥉 2.hely-comedy 🥈 12.hely-taehyung🏅