<éjszaka Japánban>
Jungkook és Jimin átadták mindkét szeretett fiukat a Yoongi és Taehyung párnak, hogy vigyázzanak rájuk. Hagyhatták volna Anastasiára és a szobalányokra, de féltek, hogy a fiaik esetleg megőrjítik őket, ugyanakkor Troye és Greyson egy nagyszerű próbatétel Yoongi és Taehyung számára, ha ők is szeretnének gyerekeket a jövőben.
Miután mindent elrendeztek, és megbizonyosodtak róla, hogy Yoongi és Hoseok egy szemmel tartják a céget, a pár készen áll arra, hogy Japánba utazzon, hogy megünnepeljék az első házassági évfordulójukat. Az egész utazásuk alatt, Jungkook gondoskodik arról, hogy ő maga is megörökítsen minden egyes pillanatot, amikor megnevetteti Jimin-t, vagy azt az értékes mosolyát, amit, tudtán kívül felvillan.
Az első napjuk Japánban eléggé pihentető volt, mivel Jungkook csak azt akarta, hogy minden szabadon és könnyedén menjen, senki ne zavarja őket, semmi ne siettesse őket, és persze, hogy élvezzék a nyaralásukat, amikor először vannak külföldön együtt.
Mivel a mai nap az egy éves évfordulójuk is, Jungkook úgy döntött, hogy megajándékozza Jimin-t a meglepetéssel, amit külön neki készített. Ő a derekánál fogva tartotta Jimin-t, miközben mindketten sétálgattak a forgalmas utcán a Tokióban.
"Aegi-ya?" Jungkook hívja, aminek hatására férje elfordítja a fejét, és ránéz.
"Boldog vagy?" Kérdezte csak úgy találomra.
"Buta vagy? Persze, hogy boldog vagyok!" Jimin kissé megcsípte Jungkook orrát, amitől a férfi összerezzent a tettre.
"De azt hiszem, nem te vagy a legboldogabb ember a földön" - mondta Jungkook, amiért Jimin kérdő pillantást vetett rá.
"Én vagyok a legboldogabb ember a földön, mert te vagy a férjem, a kisbabám, a drágám és a napsütés keveredik egy kis hurrikánnal." Jungkook hirtelen költővé változott, aminek Jimin nem tudott ellenállni, de kitört belőle a nevetés, és zavartan eltakarta a száját a tenyerével.
"Te megőrültél, Jeon." Jimin kuncogott, miközben tovább sétáltak, amíg Jungkook megállította őket egy 'Bvlgari' nevű ékszerbolt előtt.
"Bemegyünk ide", Jungkook megragadta Jimin csuklóját és berángatta az alacsonyabb férfit az üzletbe.
Ezután tisztelettel üdvözölte őket az eladó, mivel mindannyian felismerték, hogy ők nem mások, mint a népszerű vezérigazgató házaspár, aki nem csak az SNS-en, hanem a Twitteren is világszerte népszerűk voltak.
Jungkook elég folyékonyan beszél japánul az eladóval, és hamarosan a fickó bement a boltjukba, és kihozott egy kecses és elegáns ékszerdobozt. Majd szépen elhelyezte egy párnás tálcán a kristályüveg pult tetején, hogy Jungkook megvizsgálhassa a gyűrűket, amelyeket ismét megkért a márka tervezőjétől, hogy kifejezetten neki és Jimin-nek tervezzen.
Jungkook ezután kihúzta a gyűrűt a luxusdobozból, mielőtt Jimin negyedik ujjára csúsztatta.
A gyűrű tökéletesen illeszkedett a kissé szilvaujjaihoz, mintha mennyei módon neki készült volna, az egyetlen eltérés az, hogy Jungkook volt az, aki testre szabta, miután majdnem 36 000 dollárt költött mindkét gyűrűre.
De tudta, minden csak úgy megérte.
"Megint testre szabtad ezt a gyűrűt?" Jimin csodálkozva kérdezte, az eladó kíséretében, aki még mindig a pultnál állt, és melegséggel és vigasztalással teli tekintettel nézett a párra, pont úgy, ahogy egy jikook shipper nézne rá.
"Igen bébi, mert a karkötő amit testre szabtam nem igazán hoz szerencsét a kapcsolatunknak, és majdnem tönkrement, ezért úgy döntöttem, hogy kidobom, és ezt készítem neked." Jungkook szorosan megfogta Jimin mindkét kezét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance@𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖 3.hely-comedy 🥉 2.hely-comedy 🥈 12.hely-taehyung🏅