<vörös fény>
"A baba egészséges, és ön is jól van, Jeon úr!" - javasolta a nőgyógyász, amikor a pár vele szemben ült a konzultációs irodában.
Jungkook arcára kiült az elragadtatott mosoly, miközben a kezét fel-alá járatta Jimin karján, és szeretettel nézett férjére.
"Csodálatos vagy, édesem." Egy lágy puszit nyomott Jimin arcára, amitől még a nő is a legmélyebb ájulásába esett.
Jimin kuncogott és megsimogatta a saját hatalmas hasát, nem is lehetett volna izgatottabb, hogy a babájukat üdvözöljék ebben a gyönyörű világban.
Jungkook ezután óvatosan támogatja Jimin-t, hogy talpra álljon és lassan kisétáljon a szobából, miután megköszönte az orvosuknak.
"Akarsz valamit enni, drágám?" kérdezi Jungkook, és Jimin lelkesen bólint.
"különösebben vágyik valamire őfelsége?" mindketten beszálltak a kocsiba, Jungkook pedig hamarosan begyújtott és elhajtott az egészségügyi központból.
"hmm, kedvem lenne sült csirkét és sushit enni!" Jimin összecsapta mindkét kezét, aminek Jungkook nem tudott ellenállni, de megcsípte azokat a pufók arcokat. vezetés közben, "neked bármit, édesem."
Jimin kuncogott, miközben Jungkook kezét szorosan fogta, miközben férje vezetett. Jimin játszott Jungkook ujjaival és rajzolt néhány szót vagy ábrát a tenyerére, amitől Jungkook szíve másodperceken belül elolvadt imádnivaló férje tetteitől.
"Szeretlek, bébi." Jungkook a milliárd dolláros nyuszis mosolyával Jiminre mosolygott, és csakis Jiminre.
"Én is szeretlek szeretlek szeretlek!" - mondta a terhes férfi a magas hangján viszonzásul.
A pár hazafelé menet felkapta, amit akartak enni, mivel Jimin nem szeretne a nyilvánosság előtt ülni a kellemetlen hatalmas pocakjával.
Amint hazaértek, Anastasia és Mia fogadta őket, akik mindketten Moana-t élvezték a nappaliban.
"Szia apu! Szia appa!" Mia odarohant Jungkook ölelésébe. apja a levegőbe emelte, majd újabb csókokat szórt az arcára, "Miben sántikál az én kis hercegnőm?"
"anyu és én filmet nézünk!" Jungkook odanézett, hogy lássa Anastasiát, és mindketten halványan elmosolyodtak.
"Apu és apu most fog enni, ti már ettetek?" Jungkook ekkor letette a kislányt, Jimin pedig odament, hogy elrendezze az ételt az asztalon.
"a szobalányok főztek nekünk az előbb" - válaszolta Anastasia, de a szemei még mindig a vetítőgép képernyőjére tapadt, ami éppen rajzfilmet játszott.
"Rendben, menj, nézd meg a filmedet, édesem." Jungkook megpaskolta Miát, majd a lány visszaugrott a nappaliba.
Odasétál Jiminhez, aki már az étkezőszékre tette nehéz fenekét. és intett neki, hogy a szobájukban fogják elfogyasztani az ételt. Jimin visszautasította. először, de Jungkook csak felkapta a férfit és visszament a szobájukba, nem felejtette el utasítani a szobalányokat, hogy helyette hozzák be nekik az ételt.
Jungkook gyengéden letette Jimin-t az ágyra, aki most duzzogott, "ó, gyere! gyerünk kicsim, több időt kell töltenünk kettesben. Még néhány hét, amikor ez a baba mochi kijön, valószínűleg nehéz lesz egy újabb baba mochit csinálni." Jungkook kacsintott, mielőtt csókot lopott Jimin ajkára.
YOU ARE READING
𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance@𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖 3.hely-comedy 🥉 2.hely-comedy 🥈 12.hely-taehyung🏅