8

271 20 2
                                    

<magyarázatok>

Troye megállás nélkül sírt, miközben Jimin megpróbálta kicserélni a nedves pelenkáját. Az említett férfi nagyon csalódott volt, mivel férje majdnem egy hétig nem volt jelen. Mostanában ritkán látja Jungkookot,amikor mindketten az irodában vannak, akkor különböző megbeszéléseken kell részt venniük,munka után Jungkook azzal mentegeti magát, hogy néhány találkozója van a barátaival.

Jungkook már egy hete késő este jött haza, amikor a házban már mindenki aludt. Jimin-nek alig volt esélye egy szót vagy komolyabb beszélgetést folytatni vele.

Jimin azonban sosem hagyta ki az éjféli csókokat és öleléseket, amiket Jungkook még mindig minden este ad neki.

Amit Jimin igazán hiányol, az az örökké tartó beszélgetés és a családi együttlét.

Jimin befejezte a pelenkázást, és a kisfiút a mellette lévő babaszobába vitte, hogy csatlakozzon öccséhez.

Most három hónaposak, rendkívül egészségesnek és erősnek tűnnek. Mindenki azt mondja, hogy Troye örökölte Jimin szemmosolyát és dundi ajkait, míg Greyson Jungkook nagy őzike szemeit örökölte.

És természetesen a pár mindkét állítással egyetértett.

Jimin elhelyezte Troye-t és Greysont a babaudvarukban, mielőtt lezárták volna a a lámpákat és visszament a saját hálószobájába.

Már negyed tíz volt, de Jungkook még mindig messze volt attól, hogy hazaérjen. Ezért Jimin úgy döntött, hogy felhívja őt.

"Hé bébi?" - szólalt meg a hívás a harmadik tárcsázás után.

"hazajössz már?" Jimin igyekezett nem hangoztatni, hogy annyira bosszantja a tény, hogy Jungkook még mindig kint van, és olyan dolgokat csinál, amiről Jimin egyáltalán nem is tudott.

"Uhm, hamarosan hazaérek..."

"Várni fogok..." Jimin-t ekkor Jungkook szólt közbe a vonal másik oldalán, "ne várj rám bébi, ha fáradt vagy, pihenj hamar. Holnap reggel találkozunk? Szeretlek kicsim."

"Rendben, akkor jó éjt." Ezzel Jimin letette a telefont anélkül, hogy azt mondta volna, hogy "szeretlek". Jungkooknak.

Elég durván az ágyra dobta a telefonját, miközben a fejét az ágyba temette a párnák közé, miközben a lábát a levegőbe rúgta.

Jimin úgy gondolta, hogy mindent magának kell kiderítenie.

Másnap reggel Jimin felébredt, miután hangokat hallott a fürdőszobából. Hamarosan rájött, hogy a férje az, aki már ilyen korán ébren van.

Ezúttal Jimin megpillantotta Jungkook telefonját, amely a lámpa melletti asztalra volt helyezve. Beleharapott az ajkába, mielőtt ösztönei azt súgták volna neki, hogy nyúljon hozzá.

Habozás nélkül gyorsan odament az asztalhoz, felkapta Jungkook telefonját, és elkezdte végigpörgetni a hívószámot és az üzeneteket.

Jimin pillanatokon belül felforrt a dühtől, amikor meglátta a megismételt neveket a hívóazonosítón és a legtöbb üzenetet tartalmazó részen.

Yugeom.

Amikor Jungkook elzárta a csapot, Jimin gyorsan visszatette a telefont oda, ahol lennie kellett, és visszament az eredeti alvóhelyzetébe.

Jungkook ekkor kijött a fürdőszobából és odasétált Jiminhez, aki még mindig aludt. Megnézi férje lenyűgöző vonásait,tanulmányozza Jimint minden egyes nyomát, amit bárcsak örökre magába ágyazhatna.

Jungkook szerelme Jimin iránt túlmutat minden olyan szerelmen, amit valaha is leírt. Ez a szerelem túlmutat a szerelmen, egy olyan lelki kapcsolat, amelyben nem látható lélek.

Odahajol, hogy tollas csókokat nyomjon Jimin homlokára, majd az orrára. és végül az ajkaira, miközben azt suttogta: "Annyira szeretlek, kicsim."

Aztán elmosolyodik, és úgy tesz, mintha az alvó Jimin látná a mosolyát. Ezután visszament a gardróbszekrényhez, és elkezdett felöltözni, hogy felkészüljön a munkára.

Általában megvárja, hogy Jimin elkészüljön, és mindketten együtt mennek el dolgozni, de ezen a két héten csak a saját feladatait kell elvégeznie. Ezért egyedül fog elmenni.

-

Jimin kétszer kopogott Jungkook irodájának ajtaján, mielőtt belépett, és csak annyit látott. Jungkook gyorsan letette a telefont, amit a kezében tartott, és mosolygott. Jiminre.

Az idősebb férfi számára azonban a mosoly ma kissé szokatlan volt.

"Igen,  kicsikém?" kérdezte Jungkook, várva, hogy Jimin megszólaljon.

"semmi komoly, csak azt kérdeztem, hogy el akarod-e vinni a gyerekeket ma este a Lotte Worldbe". Jimin a vezérigazgatóra szegezte a szemét, csak azt látta, hogy Jungkook elgondolkodott és elidőzött a szavain, mint aki alaposan átgondolja, mielőtt bármit is mond.

"Öhm, szívesen, bébi. De ma este találkozóm van." Jungkook felállt. és odasétált Jiminhez, majd átkarolta a férfi derekát.

"Kivel?" Jimin felvonta a szemöldökét.

"Yugeom, ma este meg kell beszélnünk néhány dolgot." Jungkook félig elmosolyodott.

"Már egy hete távol vagy, Jeon! És ma péntek van! Miért van az, hogy ilyen elfoglalt vagy?"

"Én csak..."

"Csak még több kifogást adsz!"

* * *

 

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now