12

395 24 3
                                    

<vége>

"Te, Kim Taehyung, szabad akaratodból és beleegyezéseddel elfogadod-e Jeon Yoongi-t törvényes férjednek, és megígéred-e, hogy szeretni, tisztelni és ápolni fogod őt egész életedben?"

"Igen." Taehyung hangja végigcsengett a templomtéren, amit a közönség hangos éljenzése és tapsa kísért, beleértve Jungkookot és Jimin-t, akik a tömegben voltak.

Az oltár előtt álló pár kicserélte gyűrűit, majd mindenki és a nagyúr jelenlétében szenvedélyes csókot váltottak egymással.

Jungkook és Jimin, akik több mint elragadtatottak voltak, a fiaik apró ujjait használták, hogy együtt tapsoljanak Mia-val, aki Jungkook mellett ült és hangosan tapsolt szeretett nagybátyjának.Eközben a napsugaras fiú, Hoseok, aki a felesége mellett ült, könnyeket hullatott örömében, amikor végre látta, hogy az ő Sope partnere hozzámegy valakihez, aki olyan csodálatos, mint Taehyung, nem is lehetne hálásabb és boldogabb.

"Olyan jól néztek ki együtt" - mosolygott Jimin, miközben fejét nekitámasztotta Jungkook fejéhez, és hagyta, hogy a férfi egy lágy puszit nyomjon a koronájára.

"de még mindig mi vagyunk az élen" - kacsintott Jungkook, amire Jimin szégyenlősen kuncogott.

Az after party alatt az összes idősebb visszament a szállodábai szobájába pihenni, a gyerekekkel együtt, akik a gondviselőjükkel lesznek.

A fiúk a bárpultnál ültek, amely a középső rész körül fut, ahol a táncparkett található. A zene hangosan szólt az egész teremben, mindenki a mosolyokból táplálkozott, és végigtáncolta az éjszakát.

Csettintettek a poharakkal, hogy még egyszer gratuláljanak az ifjú párnak, és egy hajtásra lenyelték az italt, érezték, ahogy az lefolyik a torkukon.

h-hyung...én-én olyan büszke vagyok rád!" Hoseok csuklott egyet, miközben karját Yoongi vállára terítette, fejét neki támasztva.

"te  kibaszott részeges ló, ne légy már ilyen giccses!" Yoongi megpróbálta ellökni magától, de a fiatalabb férfi túl részeg volt és túlságosan ragaszkodott hozzá.

A többiek nevettek a fiatal koruk óta tartó gyűlölködő kapcsolatukon.Még ha Yoongi keménynek és hidegnek is tűnhet Hoseok felé, de még mindig nagyra értékeli az említett férfit, amiért ilyen csodálatos unokatestvére és legjobb barátja volt neki mindig.

Yoongi ezután tekintetét átpásztázta a legutóbbi szerelmére - Jiminre, aki mindig Jungkookhoz támasztja a testét, amikor csak nevet, amíg a szíve el nem éri. Aztán át a drága kisöccsére, aki mindig is vágyakozott Jimin után.

Aztán vissza a saját férjéhez, Taehyunghoz, aki úgy állt ott, mint egy kibaszott modell, és olyan könnyedén, hibátlanul nézett ki. Nem is lehetne hálásabb, hogy mindenki körülötte van.

-

Jungkook és Jimin most a VIP társalgó előtt állnak a Incheon nemzetközi repülőtér indulási csarnokában.

Egy óra múlva Jungkook Kínába repül nagyjából két hónapra. hogy az újonnan nyitott cégüket vezesse, míg Jimin itt marad, hogy vezesse Golden Closet Enterprise-t és természetesen a Yes Jam biztosítót.

Jimin ajkait összeszorítva bámulta a férjét, nem szívesen látta, hogy az elmegy. Bár két hónap talán nem tűnik túl hosszúnak, de most Jimin már megszokta a férje jelenlétét és melegségét, hogyan is tudná kérni tőle, hogy éjszakánként egyedül aludjon, és vigyázzon a két kis szörnyetegére egész éjjel. egyedül?

𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now