Randka i impreza

174 5 6
                                    

Dziś tom miał mnie zabrać na randkę. Rano gdy wstałam  dostałam bukiet Róż .Podziękowałam mu , zjadłam śniadanie ubrałam się i poszliśmy do parku.
- wiesz co?
- nie wiem
- jesteś najcudowniejszą, najpiękniejszą po prostu najlepszą dziewczyną jaką kiedy kolwiek poznałem.
- kocham cie❤
- ja ciebie też kochanie, mam dla ciebie niespodziankę
- jaką?
- o to kolczyki dla ciebie
Podziękowałam mu kolczyki były w kształcie serduszka a w środku była literka T.
- dziękuje myszko❤

Wruciliśmy do domu i zaczęliśmy się szykować na imprezę. Ubrałam czarną sukienkę tylko nie mogłam się zdecydować jaką biżuterię ubrać. Bill pomógł mi wybrać.Wybrał kolczyki od tom'a i srebrny łańcuszek. Impreza była w klubie , który mieliśmy na wyłączność. Bill ubrał czarną bluzkę i spodnie . Tom ubrał nową czapkę i resztę taką jak zawsze. Przyjechała po nas taxi . Jechaliśmy 20 minut .
- o to moja dziewczyna Apollonia
- piękne imię
Zaczęliśmy tańczyć.
- ale masz ładne kolczyki
- dzięki od tom'a dostałam .
Super się bawiliśmy. Tom powiedział do mnie"jesteś moim całym życiem" . Było to bardzo miłe , ale podejrzane najpierw ta relacja a teraz to. Serio jest to podejrzane.
Impreza skończyła się o 2 w nocy.Wruciłiśmy do domu i poszliśmy spać.Ja cały czas myślałam o tej relacji przez to nie mogłam spać. Obudziłam tom'a.
- tom .
- tak skarbie ?
- bo nie mogę zasnąć
- a czemu?
- nie wiem
- powiedz prawdę widzę że kłamiesz mi możesz wszystko powiedzieć
- chodzi o tą relacje z moim zdjeciem i o to co powiedziałeś na imprezie
- to prawda i nie wiem co cię nie pokoji
Jak to mówił uciekał o demnie wzrokiem  , ale już nie chciałam się z nim wykłucać.
Przytulił mnie i nareszcie usunęłam. ❤

Marzenie//tom kaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz