Poznajcię się

143 1 0
                                    

Zadzwoniłam do przyjaciółki.
- cześć
- hejka przyjechał do ciebie tom?
- tak
- kiedy sie spotkamy ?
- wiesz co mam jutro czas a ty
- też
-  to o której godzinie ?
- może być o 16 u mnie
- okej to do jutra paaa
-paaaa
Poszłam zrobić pranie tom poszedł na spacer.
Gdy wrócił powiedziałam mu , że  idziemy do mojej przyjaciółki. Mieliśmy dziś też iść na basen.
Spakowałam torbę i pojechaliśmy. Nie wiedziałam że tom umie tak dobrze pływać.Bill nie podszedł z nami nie wiem dla czego . Wróciliśmy do domu o godzinie 12. Zjedliśmy obiad i poszliśmy do mojej przyjaciółki .

- cześć
- hejka
- nazywam się tom a ja bill
- miło was poznać
Graliśmy w gry .
- Api .
- tak ?
- masz już wyprawkę do szkoły
- tak
- ale to lato szybko zleciało już jest sierpień
- cooo!!!?ja myslałam że jest lipiec
- hahaha
- tom jedzie 5 września wraca do szkoły na pare tygodni , a później ma trasę koncertową
- o to fajnie
Wróciliśmy do domu .Nastepnego dnia mieliśmy pojechać do galerii po jakieś fajne ubrania .
Zjadłam kolacje , umyłam się i poszłam spać.Wstałam dosyć wcześnie o godzinie 8. Tom jeszcze spał wiedz poszłam zobaczyć czy bill śpi . Napocządku nie wiedziałam czy śpi , czy leży wiedz usiadłam na łużku .
- śpisz ?
- nie.
Uznałam ,że go przytule . Zjeliśmy śniadanie i razem uznaliśmy , że obejrzymy film.  Ubraliśmy się i poszliśmy do galerii. Było pare fanek które chciały zdjęcie nawet ze mną. Poszliśmy zjeść jakiś obiad. Kupiłam sobie kosmetyki do pielęgnacji, puder , bluze i spodnie. Tom perfumy i słodycze . Bill tylko lakier do włosów . Pojechalismy do domu i rozlokowaliśmy zakupy.

❤❤❤❤❤❤:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
                               UWAGA!!!
Za nie długo będzie koniec tej książki ,ale będzie kolejna.Mam nadzieję , że wam się spodoba .Miłego czytania następnych rozdziałów.
❤❤❤❤❤:) :) :) :) 😊😊😊😊😊😊💎💎💎💎💜💜🧡💛💚💙💕🙂🙂🙂🙂🙂

Marzenie//tom kaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz