🥀8. Bölüm- tehlike sinyalleri- 🥀

124 12 13
                                    

Ali: ne işin var senin burada Nazlı?

Nazlı:Ali iyisin...

Nazlı koşarak Aliye sarılır Ali hemen onu ittirmeye çalışır fakat Nazlı daha sıkı sarılır Ali ise kendini daha fazla zorlayarak Nazlı' yı ittirmeye çalışır ve bu yüzden yaraları acır.

Ali:A-Ahhh.

Nazlı:ne oldu Ali? Yoksa dikislerin mi?

Ali:bana sarılmanı istemiyorum Nazlı, seni görmek dahi istemiyorum. Neden geldin buraya?

Nazlı:dayanamadım Ali, özlemine dayanamadım..

Ali:ben senin yüzünden ölüyordum... ben senin o sevgilin denecek şerefsiz yüzünden ölüyordum Nazlı. Benim seninle işim yok anla bunu ayrıldık biz. BİTTİ! SON!

Nazlı:o Ece denen şeytan kesin seni kendine bağladı vır şey yaptı yoksa sen benden başkasını görmezsin Ali...

Ali:hayır Ece benim gözünü kör etmedi Nazlı aksine benim gözümü açtı ve baba nasil bir şeytan dan kurtulduğumu gösterdi... ona ne kadar teşekkür etsem az.

Nazlı:kırıyorsun beni Ali...

Ali:kırıl Nazlı artık umrumda değil, ben sizin yüzünüzden canımdan oluyordum be!

Bağrışlara herkes gelmişti hastaneye yeni gelen Ece ise kızların soyunma odasına gidecekken sesleri duymus ve o tarafa gelmişti Ali nin sesini duydu demek söylememişti geldiğini demekle sürpriz yapacaktı diye düşündü Ece ve doğru düşünmüştü Ali ona bilerek haber vermemişti sürpriz yapmak için. Fakat gelince gördüğü manzara karşısında kan beynine sıçradı Nazlı yine Ali ye kene gibi yapışmış gitmiyordu.
Ali ne kadar bağırıp cagirsads gitmiyordu. Ece bir şey fark etti Ali her bagirmasinda yarasına daha sıkı baskı uyguluyordu... bagirdikca ağrıyordu demek... daha tam iyilesmemisti ve aslında 1 hafta daha izni vardı ama kendini çok zorlamamak için söz vermiş ve Adil hocasını ikna edip ise başlamıştı.

Ali:git artık git Nazlı! GİT!
Ali daha çok öne eğilince oraya gelen Doruk ve Demir hemen yanına koştu.

Doruk:Ali zorlama kendini bir şey olacak.

Demir:dikislerin hala duruyor Ali, zorlamamalisin kendini.

Ece en sonunda ortaya çıktı.

Ece:bıraksana lan sevgilimi!

Ece Nazlı nin canına yapıştığı gibi nazliyi Aliden uzaklaştırdı ve Ali' nin önüne geçti.

Ece:Ali senin ve o şerefsizin sevgilin yüzünden ölüyordu Nazlı! Hala ne yüzle gelebiliyorsun sen buraya ya? Hala ne yüzle konuşabiliyorsun sen Ali ye!

Nazlı:sana mı soracağım ya ben? Sevgilimi elimden aldın be!

Ortam gid gide kalabaliklasiyordu Ferman, Açelya ve Gülinde gelmişti. Adil e ise tartışma olduğuna dair bir telefon gelmişti o sırada yanında Tanju olduğu için ikisi hemen oraya gitti.

Kalabalığın arasından geçti hepsi. Açelya nın kan beynine sıçramıştı eskiden arkadaşı olabilirdi ama artık onu tanıyamıyordu.

Açelya:NAZLI!

Nazlı: hıh bakın en yakın arkadaşım gelmişti benim gerçekleri o biliyor anlat Açelya, Ece Ali yi benim elimden aldı değil mi?

Açelya:ne saçmalıyorsun sen ya? Nazlı sen Ali yi aldattın! Ali yi sen kaybettin zaten Ece nin senden aldığı falan yok!

Nazlı donakalmıştı.

Nazlı:a-ama o bir hataydı... Ali bak gerçekten hataydı... b-ben şuan Aykuttan ayrıyım.. kendi bana dönmeye çalıştı seni bicakladiktan sonra ama izin vermedim Ali bak ben hala seni seviyorum işte...

kayıp hayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin