🥀 3. bölüm-kimim ben🥀

164 16 7
                                    

Ali, Tanju ve selvi hastayı dönüşmüştü ve hasta biranda gözlerini açmıştı, o masmavi gözlerini açmıştı Ali hastayı kontrol ederken gözleri çok tanıdık geldi zaten bir yerlerden tanıdık geliyordu Ali ye ama Ali bir türlü kim olduğunu bulamamıştı neden bu his vardı içinde onu bile bilmiyordu.

Ali:nasıl hissediyorsunuz?

X:şey iyiyim, sanirim.

Ali:isminiz ve soy isminiz nedir? Yanınızda ne kimlik vardı nede telefon başka bişeyde bulunmamış, bir tane defter var ama onda da adınız ve soyadınız yazmiyormus.

X:ben bilmiyorum, hatırlamıyorum.

Herkes şok olmuştu.

Tanju:peki geçmişe dair böyle hayal meyal biseyler hatırlıyormusunuz?

X:ben.. ben doktorum sanırsam.

Tanju:harika harika, başka bisey varmı mesela bir yakınınız falan.

X:y-yok ben hatırlamıyorum.

Tanju:pekala zaten polisten bugün araştırmasını isteyecektik şart oldu.

X:pekala lütfen bilgilerinizi benimlede paylaşın hatırlamam gerek sanki çok önemli bisey unuttum.(elini kalbine götürür) burda bir boşluk var eğer hatırlarsam o boşluk dolacakmış gibi geliyor.

Hastaya biraz daha sorular sorarlar sonrasında ise çıkarlar tanju polislere zaten haber vermişti polislerin hastaneye geldiğini öğrenince de yanlarına gitti Ali ise Ece nin yanına gitti kafeteryada oturup sohbet etmeye karar verdiler öğle molasına girmişlerdi çünkü

Ali:hastam uyandı

Ece:çok iyi haber.. peki neden mutlu değilsin?

Ali:çünkü hafızasını kaybetmiş.

Ece:ya çok üzüldüm ama sende biliyorsun Ali hafızalar zamanla tekrar yerine gelebiliyor.

Ali:evet ama bu yıllar sürüyor, o adamda bisey var, biseyler var ona bakınca sanki bir yerden onu tanıyormuşum gibi geliyor.

Ece:inanıyorum ben hafızası yerine gelicek ve o şüphe ettigin şeylerin hepsini tek tek öğreniceksin

Ali:umarım...

Yanın polislerle görüşmüş em sonunda kim olduğu ortaya çıkmıştı tanju şok içindeydi.

Tanju:eminmiyiz peki?

Poli:evet eminiz tanju bey ismini dosyasına geçebilirsiniz artık arkadaşlar kimlik bilgilerinin fotokopisini çıkarıcak onlardan alırsınız fotokobiyi.

Tanju:tamam saolun.

Polis gider tanju da az sonra kimlik bilgilerinin çıktısını alır ve dosyaya geçirmesi için Gülin' e verir.

kayıp hayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin