🥀6. Bölüm- yaşam savaşı🥀

126 14 9
                                    

Doruk sinirle Nazlı' nın üstüne yürümeye başladı. Demir yetişip tuttu onu.

Doruk:NE YÜZLE GELİYORSUN LAN SEN BURAYA!? NE YÜZLE GELIYORSUN NAZLI!?

Nazlı:Ali' nin durumu nasıl?

Doruk:Sen sevgilinin yanına gitsene lan! Got ona selamımı söyle onu doğduğuna pişman edeceğim söyle git!

Nazlı:bana bağırmayı kes Doruk!

Doruk dahada sinirlenir kan beynine sıçramıştı.

Demir:Doruk sakin ol!

Doruk:olamam Demir! OLAMAM!

Adil' de ayağa kalkar ve Doruk' u tutar.

Ferman:noluyor? Bu kim?

Ece Ferman' ın biraz uzağındaydı, sorusunu duymuştu.

Ece:Ali' nin yaralanmasında en büyük rolü oynayan kişi.

Ece sinirle ayağa kalktı ve Nazlı' nin üstüne yürümeye başladı, kimse onu tutamadan Nazlı' nın yakasına yapışmıştı bile.

Ece:Nazlı burdan güzellikle gitmezsen ben seni çok güzel götürürüm.

Nazlı:ne yapıyorsun be?

Nazlı Ece' nin ellerini tutar ve çekmeye çalışır fakat Ece resmen yakasına yapışmış ve bırakmıyordu, ağlamaktan kızaran gözlerini Nazlı ya dikmiş bakıyordu.

Adil Doruk' u bıraktı ve Ece nin yanına gitti.

Adil:kızım tamam bırak ben konuşacağım.. tamam mı?

Ece:Adil hocam bırakın beni, Nazlı bunu çoktan hak etti.

Adil:Ece tamam bak simdi olmaz. Şimdi Ali' nin sana ihtiyacı var.

Ece Adil' e bakar ve yavaş yavaş Nazlı nin yakasını bırakır.

Ece:sırf sizin hattınız için bıraktım şimdilik.

Ece eski yerine gidecekken Nazlı konuştu.

Nazlı:Ali senin yüzünden bu halde, eğer aramızı acmasaydın biz tekrar barışıp huzurlu bir şekilde ilişkimize devam ederdik.

Ece nin kan beynine sıçrar resmen gizli bir şekilde Nazlı' nin üstüne yürür. Tam Nazlı' ta saldıracakken Adil tutar onu.

Adil:Nazlı git burdan! Ali' nin bu halde olmasının sebebi sensin Nazlı... oğlumu aldattın yetmedi yalan söyledin üstüne, oda yetmedi yaralandı... eğer Ali' ye bir şey olursa kariyerini bitirmek için elimden ne geliyorsa yaparım Nazlı... sen benim oğluma kötülükten başka bir şey yapmadın, onun güvenini kırdın, incittin onu ama benim oğlum sana sesini çıkarmadı... şimdi git Nazlı, lütfen git birdaha da benim oğlumun yanına yaklaşma, o sevgilinede söyle bunu en ağır şekilde ödeyecek.

Ece durmuştu aslında herkes durmuş ve Adil' e bakıyordu çünkü hepsi şaşırmıştı. Adil normalde asla ama asla ağır konuşmaz kimseyi incitmezdi ama şimdi okadsr dolmuştu ki biranda patlamıştı.

Nazlı:iyi.. iyi gidiyorum ama sizde şunu aklınızdan çıkarmayın Ali benim!

Nazlı hızla geldiği yerden geri gitti.

Ece:hocam... iyi misiniz?

Adil ona bakar.

Adil:iyiyim kızım, iyiyim...

O sırada haberleri duyan selvi ve güneş telaşlı bir şekilde gelmişti.

Güneş:Demir! Doğru mu?

Selvi:Adil, bana doğru değil de... Ali' nin durumu ağır değil de...

Adil sevi' nin ellerini tutar. Ikiside ağlıyordu.

kayıp hayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin