Ali ameliyata alınacaktı, ameliyata ise Erkan, Adil hoca ve hastanenin en iyi beyin cerrahlarindan bir kaç kişi daha katılacaktı. Diğerleri ise yukardan izleyecekti.
Ameliyata tanjuda girecekti fakat onun dalı olmadığı için sadece acil bir şey olursa diye orda bulunacaktı.
Ve Aliyi yoğun bakımdan aldılar.
Yavaş yavaş ameliyathaneye götürmeye başladılar.
Ferman baş ucunda sedyenin götürülmesine yardım ediyor hemde Ali den bir saniye bile gözünü ayırmıyordu.
Beraber ameliyathaneye girdiler fakat Ferman ameliyat odasına girmedi Ali nin götürülmesini izledi sadece kapı kapandı ve ferman in gözünden bir damla yaş düştü...
Kendini toparlayıp yukarı çıktı.
Demir, Doruk ve Ece oradaydı.
Ferman yanlarına geldi.Ece:başlıyor...
Sessizlik kendini korumaya devam etti kimse bir şey diyemiyordu. Aşağıda hemşire olarak Açelya ve selvi vardı.
Sessizliği bölen Ferman oldu.Ferman:bu ilk ameliyat.. en azından riskler biraz daha azaldı... başaracak inanıyorum...
Bunları söylerken diğerlerini mi yoksa kendini mi inandırmaya çalışıyordu bilmiyordu, ama emin olduğu bir şey vardı; çok korkuyordu...
Aliyi kaybetme düşüncesi bile kafayı yemesine neden olurken, Ali şimdi ölüm ve yaşam arasında bir savaş veriyordu...Her şey tamamlandı ve ilk kesik atıldı.
Ameliyat ilerlemişti tümörün olduğu bölgeye gelmişlerdi en sonunda.Ferman:işte tümör...
Hepsi aşağıdaki ekrandan görebiliyordu her şeyi, kameranın gördüğü her şey o ekrana yansıyordu.Demir:en ufak bir hata bile olmamalı...
Doruk:yoksa beyin fonksiyonlari anında durur...
Ferman:dua edelim de kanama olmasın.. eğer olursa daha riskli bir hal alacak ameliyat.
Aşağıdan Adil in sesi duyuldu.
Adil:pekala tümörü bölmeye başlıyoruz.
Herkes çok dikkatli ve yavaş hareket ediyordu
Geçen yarim saatin ardından tümörü bölmeyi başarmışlardı. Fakat bir sorun oluştu.Erkan:kanama başladı!
Adil:hayır hayır! Hiç bir şey görünmüyor çabuk temizleyin!
Fakat ne kadar temizlenirse temizlensin kan çok fazlaydı.
Ferman;hayır.. hayır! Kanama başladı olamaz!
Demir:a-ama yanlış bir yer kesilmedi ki! Neden? Neden kanama başladı!?
Doruk:evet kesilmedi fakat tümör alındı.. büyük ihtimalle alındığı için kanama başladı... ya da daha kötü hir ihtimalle şuanda-
Ferman:beyin kanaması geçiriyor olabilir.. ve eğer öyleyse Aliyi kaybedebiliriz...
Son iki kelimeyi söylerken sesi titremisti fermanın.
Ece ise sadece ağlıyor bir şey demiyordu.
Adil:beyin fonksiyonlari hala iyi durumda, çok şükür...
Erkan:evet ama biran önce kanamayı bulmalıyız yoksa beyin ölümü gerçekleşecek...
Açelya:h-hocam tansiyon 180 e çıktı!
Adil:beyin kanaması geçiriyor!
Ferman:hayır... Ali dayan! Dayanman gerek!
Doruk:hadi be cefam.. Hadi be kara şimşek, hadi...
Demir:abi yapma bunu bize... dayanamayiz Ali...
Ece;dayan sevgilim...
Ve uzun uğraşlar sonucu kanama durdurulur. Bölünen tümör ün bir parçası ise alınır.
Ve açılan yerler kapatılır dikiş atılır. Diğerleri aşağı inmişti hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kayıp hayatlar
Fanficiki kardeş yıllar önce ayrılır ayrılmak zorunda kalır zamanla birbirlerini nerdeyse unuturlar taki yılların getirdiği sürprizlerle karşılaşana kadar yılların ve zamanın getirdiği bu şeyler büyük olaylar yapacaktır herkezin hayatı alt üst olacaktır (...