Fazlasıyla aksiyonlu bir günün ardından tesise dönmüştük ustaya görünmeden odama çıktım ve üzerimi değiştirip dinlendim .
Uyandığımda akşam olmuştu bu yüzden aksam yemeğine yetişmek için hızlıca hazırlandım .
Aşağıya indiğimde herkes bana garip bir şekilde bakıyordu yemek salonuna geçtiğimde Suna konuşmaya başladı .
" usta seni odasına bekliyor " dedi bu sözü bekliyordum ama bu kadar geç değil .
Ustanın odasına geldiğimde Nurun da orada olduğunu gördüm.
Yanındaki koltuğa oturduğumda usta konuşmaya başladı " Cemre bana sormadan neden diyer tesisteki işlere karışıyorsun !" Dedi bağırarak
Bende boğazımı temizleyerek " öyle olması gerekiyordu ve öyle de oldu " dedim usta iyice kızarıyordu bu da benim hoşuma gidiyordu .
" sen kimden izin aldın da böyle bir şey yaptın " dedi ve devam etti " meslek hayatının bitmesi demek bu olay " dedi bende sırıttım " siz beni aptal mı sandınız? Ben iki oyunbaz için kendi meslegimi yakar mıyım sizce ? " dedim usta ayağa kalktı ve ellerini masya koydu " ne yaptın benden izin almadan hemde ? " dedi .
Cebimdeki kağıdı alıp masaya hafif bir şekilde fırlattım " bu rapor kağıdı tesis kurucusu tarafından imzalı " dedim ve devam ettim " bu kagıtta sadece benim ismim değil ekibin ismide yazıyor " dediğimde fazlasıyla sinir olmuştu onu delirtmek adına sadece bir kaç kelime daha kullandım " kimseye ceza vermeyeceksiniz yoksa mesleğinizden olursunuz . " dedim ve başımla selam verip odadan çıktım.
Yemek salonuna geri geldiğimde bütün ekip meraklı bir şekilde bana bakıyordu
Yiğit " çok kızdı mı ?" Dedi ben ise başımı olumsuz anlamda salladım .
Sare " ceza verecek mi ?" Dediğinde yine başımı olumsuz anlamda salladım
Suna " o zaman başka tesise gidiyoruz " dedi ve yine başımı olumsuz anlamda salladım
Ondan sonra hepsi aynı anda " e ne dedi o zaman ?" Dedi bende " o bana bir şey demedi ama ben bize ceza verirse mesleğinden olacağını söyledim " dediğimde hepsi şok içinde bana bakıyordu .
Ateş " bunu yapmayı nasıl becerdin peki ?" Dediginde olanları anlatmak için kendi yerime oturdum ve her şeyi anlattım hepsi şok içinde beni dinliyordu .
Suna " bunu nasıl düşündün " dediğinde Ateş mırıldanarak " bu yüzden baş ajan oldu ya " dedi bunu duyduğumda fazlasıyla sevinmiştim .
Artık eskisi gibi beni destekliyordu o sırada Yiğit " ben açıktım zaten stresten midem karnıma yapıştı " dedi ve bizde gülüşmeye basladık
En sonunda yemekleri yedik ve eğitim için bahceye çıktık o sırada Gökhan yanıma geldi ve " komutanım ben sizin yanınızdayım ama arkadaşlarımla aynı eğitimi almak istiyorum . " dedi bende anlayışla karşılayıp yanlarına gitmesini söyledim
O sırada Nur yanıma geldi ve "babam..." dedi derin bir nefes alarak " çok sinirli ." Dedi bunu elbette biliyordum .
" yapacak bir şey yok " dediğimde o da başını hafifçe salladı ve " dogru " dedi .
En sonunda eğitime başladık fazlasıyla zor bir parkur vardı ve bunu başaran guruba ise bir ödül vardı bu ödülü elbette biliyordum .
Ama söylemem yasaktı ve ödülün olduğundan çırakların haberi yoktu bu yüzden en hırslı olan guruba verilecekti .
Parkuru koştular ve önlerine merdiven çıktı bu merdiven halatlardan olusuyordu ve bir milim hareket edersen bile sallanan bir merdivendi .
Bunu gectiklerinde karşılarına büyük borulardan tünel çıkıyordu ama tünelin içinde sürünürken kaymaları için bir madde ile kaplamışlardı .
Onu geçenler ise üstleri temizlensin diye bir çukur vardı içinde de su ama kirli bir su tiksinmeyip ellerini yüzlerini yıkayanlar diyer parkurlarda rahat edeceklerdi .
Ve son iki parkur silahlarla kaplı bir masa ve hedef tahtaları vardı eğer ellerini yıkayanlar varsa burada şanslı olacaklardı .
Ve onu en çok vuran kişiler sıralanacak ve diyer parkur öyle geçeceklerdi .
Son parkurda ise suya dalacaklardı ve en çok nefesini tutuan kazanacaktı .
Aslında bizim gibi bir eğitimden geçeceklerdi ama daha basit bir halinden
Birnci parkurda Yigitin gurubundan iki kişi elendi .
İkinci parkurda ise Suna'nın gurubundan bir kişi elendi .
Sare'nin gurubundan iki kişi elendi .
Benim gurubumdan Açelya elendi .
Ateş'in gurbundan iki kişi elendi .Yigtin gurubu buradan zorlansalarda geçmişlerdir
Kirli su dolu yerden benim gurbumdan herkes yararlanmıştı.
Ama diyerleri için aynı şeyi söyleyemezdim bir çoğu suyu gördüğünde hayalet görmüş gibi olmuştu bu yüzden pas geçmişlerdi .
Silahları tutuklarında bir çoğunun elinden kayıp gitmişti bu yüzden atış yapamamışlardı .
En sonuna geldiklerinde teker teker suya atladılar ve neflerini tutmaya başladılar benim gurbum ve ateşin gurubu neredeyse aynı gidiyordu bu yüzden fazlasıyla heyecanlanmıştım .
Benim grubumdan iki kişi ve Ateş'in grubundan dört kişi evlenmişti bu yüzden benim gurbum kazanmıştı .
Ateş"Evet arkadaşlar kazanan gurup Cemre ustanın gurubu oldu ve sizlere bir ödülumüz var bu yüzden " dediğinde benim gurubum çok sevinmişti ama diyer grupların yüzü asılmıştı.
Ateş " Antalya'daki beş yıldızlı otelimizde bir hafta kalacaksınız ve her şey serbest . Kendi kimliklerinizi belli etmediğiniz sürece. " dedi bunu duyan gurubum fazlasıyla sevinmişti .
Gökhan " peki komutanım da gelecek mi?" Dediginde ona dönüp " ben gelmeyeceğim ama çok güvendiğim arkadaşımı sizlerle göndereceğim " dediğimde hepsi bu fikri mantıklı buldular o sırada Açelya " peki ne zaman gideceğiz " dediğinde " yarın sabahtan yola çıkacaksınız" dedim onlarda anlayışla karşıladılar .
Eğitmi bitirmiştim ve odama gittim uykum yoktu bu yüzden kitap okumaya başladım
Sabah
Kitap okurken uyuya kalmıştım ve bu gün gurbum gidiyordu onları ağırlamak için aşağıya indim herkes toplanmıştı onların yanına gittim ve hepsiyle vedalaştım.
Otobüse bindiklerinde onlara el salladım ve gittiler .
⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔
Merhaba ben Bengüsu Özçelik bu bölümde biraz aksiyon yattım, biraz heyecan .Umarım begenmişsinizdir.Hatam varsa kusura bakmayın .
Mutlu günler diliyorum üzgün olsanız bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZELZELE
Teen FictionBir adam var etti hayatımı , bir adam var etti beni ve bir adam mahvetti hayatımı, beni , gelecegimi ...