Burada olsaydın ...

52 8 2
                                    

"BEYZA !" diye bağırdığında bütün koridor yankılandı ama ben hâlâ gözlerimi masmavi gözlerinden çekmemiştim.  Beyza yanıma koşarak geldiğinde "ajanları salona çağır" dedim sözümü ikiletmeden ajanları toplamak için odasına gitti .
En sonunda ajanlar salona toplanmış ve neler olacağı hakkında konuşuyorlardı ben de hemen kürsüye çıktım ve mikrofonu elime aldım "sessizlik lütfen " dediğimde salonda hemen o gürültüler kesildi. Ajanların dikkatli olmaları gereken konular hakkında konuştum ve bu konuşma iki buçuk saat sürdü ajanlara hazırladığım belgeleri dağıttıkları sonra çıktılar en önde ekip, usta ,o ve sevgilisi vardı ustaya başımla selam verip salondan çıktım asansöre dogru gittiğimde "Cemre!" Diye bir ses duydum bu ses çok tanıdıktı bir o kadar da yabancı ...
Arkamı döndüğümde mavi gözlerle buluştu gözlerim ama bu sefer o kadar sağlam bir duvarın içindeydim ki bana çarpan o gözler benim duvarlarına çarpmış ve o gözlerdeki sihir  paramparça olmuştu bana bir şeyler hissettrmemisti ama eskiden böyle değildi.
Ateş bana doğru gelmeye başladı ve "bu akşam balo varmış sende gelicek misin ?" diye sordu benimle konuşmak için bahane bulamamış ve bunu söylemişti ama ona söylediklerim bu bahanesini ezip geçmişti "eğer burda olsaydın o balonu benim düzenlediğimi bilirdin " dedim ve arkamı döndüm bir kaç adım attıktan sonra asansör açıldı bende içeriye girdim ve '10.' Kat düğmesine bastım asansörün kapıları kapandıktan sonra derin bir nefes  verip gözlerimi kapattım.  

                                                 ⚔
Merhaba ben Bengüsu Özçelik bu bölümden sonra Defneyle tanışacaksınız ama bence pek hoşlanmayacaksınız umarım begenmişsinizdir eğer hatalarım varsa kusurabakmayın
İyi ve mutlu günler dilerim üzgün olsanız bile ...

ZELZELEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin