Nur ve Emreyi gülerek izliyordum sonra odama geri döndüm ve bu ikisini yapmaya karar verdim .
Odama incelediğimde bir anda aklıma Ateş takıldı.
Bebegimizin oldugunu ve kendi gittikten sonra beni savunmasız bırakıp bebeğimizin öldüğünü öğrendikten sonra bir daha da benimle konuşmadı .
Hatta sadece benimle de değil kimseyle konuşmadı .
Odasında ki görevli bazen bize durumunu anlatıyordu fakat beni tatmin edecek bilgiler alamıyordum .
Kafamı toplamam lazımdı hatta bütün ekibin ve çocukların kafalarını toplamları lazımdı bu yüzden aklıma çok güzel bir yer geldi . Hemen ekibe haber verdim aynı zamanda Ateşe bakmakla sorumlu olan görevliye de Ateşi hazırlamasını söyledim .
Bende hazırlanmaya başladım .

Yeşil eteği fırfırlı bir elbise giyindim altına beyaz spor ayakkabı giyindim . Şaçımı topladım biraz makyaj yaptım . Ve hediyelerimin gelmesini bekledim .
****
Hediyelerim gelmişti Emire de haber verdim o da hazırlanmaya başladı .Hediyelerimi paketledim ve üzenlerin isimleri yazdım . Onları da yanıma alıp asansöre bindim .
Bahçeye indiğimde ekip hazırlanmıştı ve arabalarda hazırdı arkada duran bir görevli elimdeki paketleri görüp yanıma koştu ve hepsini elimden alıp yeni arabama yerleştiridi . Nur Emiri bekler gibi etrafa akıyordu onun yanına gittim " merak etme onu da çağırdım " dedim . Nur kıpkırmızı oldu ve " ne alakası var ben sıkıldım öyle etrafa bakıyordum ." Dedi . Bende tabi canım der gibi başımı salladım . Ve güldüm onun yanından ayrıldım anda Emir bahçeye geldi hemen Nura baktım. Dudağının yanı kıvrılmıştı ve gözlerinde ışık parlıyordu.
En son Ateş kalmıştı onu beklerken yine Yiğit ve Suna' nın kavga ettiğini anladım aslında Suna bana her şeyi anlatacaktı ama Defne yüzünden anlatamamıştı .
Bu gün belki anlatırdı . Çünkü onun en çok istedigi yere gidiyorduk .
Ateş ve görevli de gelmişti Ateş 'in arabasını görevli kullanıyordu .
Görevliyi yanıma çağırdım " senin adın ne " dedim " benim adım tufan efendim " dedi başımı salladım o da Ateşin yanına gitti .
Herkes kendi arabasına bindi ama Suna benim yanımda gelmeye karar verdi .
***
Yolda giderken havadan sudan konuştuk ve en sonunda eksi bir apartmanın önünde durdum .Diğer araçlarda benim arkamda durdu ben indim ve anahtarı bir görevliye verdim .
Ekip şaşkın gözlerle nereye geldiğimize bakıyordu. O sırada Fatih abi koşarak yanıma geldi ve " hoş geldin kızım uzun zaman olmuştu çocuklarda seni çok özlemişti zaten" dedi . Fatih abi yetimhane'nin güvenlik görevlisiydi. İyi bir adamdı çocuklara da iyi davranırdı. Bizi içeriye aldığına bütün ekip bana garip bir şekilde baktı . Çünkü " çocuklar " kelimesine şaşırmışlardı .
Önce bana sonra binaya baktılar ve yutkundular buranın bir yetimhane olduğuna şaşıryorlardı .
Bina çok eski ve dayanıksızdı bende tam bunun için gelmiştim . Çocukları başka bir binaya sevk edecektik ve bende meleğime kavuşacaktım.
İceriye doru giderken fatih bey mutluydu binanın içerisine girdiğimizde müdürenin odasına doğru adımlarını cevirdi .
Kapının önüne geldiğimizde fatih Beye gidebileceğini söyledim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZELZELE
Fiksi RemajaBir adam var etti hayatımı , bir adam var etti beni ve bir adam mahvetti hayatımı, beni , gelecegimi ...