Ateş odaya alınmıştı . Narkoz etkisinde olduğu için bazenleri kalkıp bir şeyler söylüyordu onun dışında hep uyumuştu.
Bende onun yanında bekliyordum arada bir dışarıya çıkmak istesem Yiğiti çağırıyorum onun dışında genellikle ben duruyordum .
Cok yorulmuştum bu yüzden biraz dinlenmeye karar verdim ve gözlerimi kapattım.
**
"Cemre ... Cemre ... su... su... " gözlerimi açtığımda Atesin su sürahisine ulaşmaya çalıştığını gördüm ve hemen kalktım .Sürahiyi aldım ve bardağa doldurup Ateşe uzattım.
Onun dik konuma gelmesi için biraz yülariya kaldırdım ve suyunu içince tekrardan yattı .
Bende tekrardan koltuğa geçtim osırada aklıma kolyem geldi onu takmayı unutmuştum hemen elimi boynuma götürdüm ama gercektende yoktu .
Sunalar otele gitmişlerdi bende mesaj yazıp yarın kolyemi getirmesini istedim o da kabul etti .
Derin bir nefes aldım ve Ateşin bileğinde ki bilekliği baktım ameliyata girerken çıkartmışlardı daha sonra takmıştık.
**
Ateş gece tekrardan uyanmıştı ve yine aynı rutin oluştu su istedi , verdim , kalktı , içti ve tekrardan uyudu .Bende ondan sonra uykuya daldım ve sabah kalktığımda ekibin geldiğini gördüm hatta Ateş bile uyanmıştı ve onlarla konuşuyordu .
Bende kalktım koltukta yattığım için her yerim ağrıyordu ama çok da sorun etmedim .
Biraz muhabbet ettikten sonra doktor geldi ve bu gün çıkabileceğini söyledi Ateş kabul etti bizlerde oteli aradık ve eşyalarınızı toplanması gerektiğini söyledik .
Çünkü burda çıkınca hemen tesise dönmemiz gerekiyordu.
Benim arabam yoktu bu yüzden Ateşin arabasını kullanacaktım .
**
Otele geldiğimizde sadece bir temiz kiyafet bırakmalarını istemiştim odama gidip onları giyindim. Kolyeni de taktım , saçımı yine aynı siyah tokayla topladım ve ayakkabılarımı giyindim .Yiğit Ateşe arabaya binmek konusunda yardımcı oluyordu .
Ateş arabaya tam bindiği anda yüzünü buluşturdu ve sızladı sanırım yarası acımıştı hemen onun yanına gittim ve iyi olup olmadığını sordum . O da iyi olduğunu söyledi.
Yiğit Ateşi tekerlekli sandalyeyle getirdiği için onu bırakmaya gitti Bende Ateşin arabasına bindim ve kemerini taktım Ateş kemerini çok zorlamadan takmıştı o yüzden müdahale etmedim .
Ekip hazır olunca arabayla yola koyulduk .
**
Yolda giderken bazı yerlerde atıştırmalık alıyordum çünkü Ateşin aç kalmaması gerekiyordu bu yüzden çok dikkat ediyordum .
Yolda girerken çok sohbet etmedik . Bu yüzden biraz mutsuzdum ama en azından yaşıyordu .
**
Tesise geldiğimizde çocuklar bizi kadar bekliyordu onları uzun süredir aksatıyorduk bu yüzden önceden tesise gönderdik ve eğitimlerine devam ettiler .
Görevlilerden bir tanesi tekerlekli sandalye getirdi ve Ateşi arabadan indirdiler .
Ateşi odasına götürdüler Bende kendi odama çıktım.
Fazlasıyla yorgundum bu yüzden üstüme güzel bir pijama giyip yatağıma yattım .
**
Uyandıgımda hava biraz kararmıştı yaklasık iki saattir uyuyordum .
Bu gün çok yorucu geçtiği için odamdan çıkmadım ve çıkmayacaktım.
*****************************************************
NurBu gün tekrardan tesise döndük Ateş ameliyattan çıktığı için geldik aslında bende bu olanlardan sonra fazlasıyla yorulmuştum .
Odama gidip dinlendim ve canım sıkıldığı için bahçeye çıkmaya karar verdim .
**
Bahçeye çıktığımda Emiri gördüm tabletiyle bir şeyler yapıyordu .Onun yanına gittim ve karşısındaki sandalyeye oturdum ve boğazımı temizledim .
Bana bakmıştı gözleri cemreninki gibi değildi ama anımsatıyordu. Cemrenin gözleri elaydı ama Emirin yeşile yakındı .
Bana bakarak gülümsedi ve tabletini kapattı .
" seninde mi canın sıkıldı ?" Diye sorduğunda kafamı hafifçe salladım .
"Aynen, canım sıkıldı ama belliki tek ben değilmişim " dedim gülmeye başladı ve göz temasını hiç kesmedi Emir Serkan gibi değildi gerçekten ... gerçekten sevgi doluydu .
Nur sen ne saçmalıyorsun evet ben ne saçmalıyordum Emir benim en yakın arkadaşımın kardeşiydi olmaz öyle bir şey .
*****************************************************
Emir
Önemli bir kaç evrak hazırlıyordum ama canım çok sıkılmıştı .Bahçeye çıktım ve ordaki masallardan birine oturdum tabletimi açıp evrakları hazırlamaya devam ettim.
O sırada karşıma bir oturdu bende tam o sırada evrakı bitirdim .
Hafif bir öksürük sesinden sonra o tarafa baktım ve karşımda Nuru gördüm çok güzel gözüküyordu .
Gözlerinin içi parlıyordu resmen kahverenginin farklı tonu olan gözleri parlıyordu .
"Seninde mi canın sıkıldı ?" Diye sorduğumda başını salladı ve " aynen , canım sıkıldı ama tek ben değilmişim " dedi bende güldüm ama o kahverengi gözlerine bakmadan edemedim .
Emir sen ne saçmalıyorsun ben gerçekten saçmaladım iyice o benim ablamın en yakın arkadaşı ol,az böyle bir şey .
****************************************************
Cemre
Odamda televizyon izledim , telefona baktım,kitap okudum vb. Ama zaman geçmiyordu kalkıp camdan dışarıyı izlemeye başladım o sırada gözüme bir şey takıldı .Nur ve Emir çok tatlılardı birbirlerine gülüyorlardı dudağımda bir sırıtma oldu ve kızım Cemre sen bunları yaparsın dedim ve yapardım da .
⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔⚔
Merhaba ben Bengüsu Özçelik bu bölümde NUREMden bahsettim biraz yeni çiftimizle tanışın aynı zamanda CEMAT da vardı bölümümüzdeUmarım begenmişsinizdir
Bir hatam varsa kusura bakmayın
Mutlu günler diliyorum üzgün olsanız bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZELZELE
Teen FictionBir adam var etti hayatımı , bir adam var etti beni ve bir adam mahvetti hayatımı, beni , gelecegimi ...