Düğünde Ölü Gelin

18 3 1
                                    

Fazlasıyla yorucu geçen eğitimin sonunda üstümüzü değiştirmek için odalara dağıldık .

Siyah şort ve crop giyindim ve dağılmış saçlarımı topladım siyah spor ayakkabılarımı giyinip aşagıya indim .

Ekip daha tam toplanmamıştı bu yüzden bahceye çıktım Nur ve Emir sohbet ediyordı buna sevindim çünkü ikiside gülüyordu.

Emir buraya geldiginden beri çok az kişiyle sohbet etmişti ama Nurla fazlasıyla iyi anlaşıyordu.

Onları rahatsız etmemek adına onlara görünmeden hemen yanlarından ayrıldım .

O sırada Defne ile karşılaştım arkası dönüktü ve gizli bir şekilde telefonla konuşuyordu .

"  her yolu denedim olmuyor." Dedi sitem eder gibi ve devam etti  " senin bu tesise gelmen için Ateş'in gitmesi lazım ama nasıl ?" Dedi ve karşıdaki kisiyi dinledi.

"tamam, o iş zaten oldu evleneceğim onunla " dedi ve fazlasıyla şaşırdığım kelimeyi söyledi " KERİM delirdin mi sen !" Dedi ve devam etti benim ise hala aklımda aynı isim vardı.

"Kerim "

" Cemre asla sana yüz vermez bunu ikimizde biliyoruz " dedi bu nasıl bir oyundu ve Ateşle beni bu oyuna sokuyorlardı .

" Kerim senin buraya gelmeni istiyorum ama onunla evlendikten sonra seni nasıl buraya alabilirim ?" Dedi nasıl yani Defne Ateşle bu yüzden mi evlenmek istiyor .

Daha yeni aynı tesisten ayrıldığım kişi buraya gelmek için Defneyi ajan olarak mı kullanıyordu ?

Ama bunu kimse bilmiyor , ben hariç kimse .

O sırada Defne telefonu kapattı ve tam arkasını dönecekken saklandım beni görmeden gitti ve tesise girdi  .

Her şey bir oyundan ibaretti bu oyunu bozmanın tek yolu ise Defne ve Ateşin evlenmesiydi.

Bunu ekibe açıklamak için yol aldım ama kim bana bu konuda inanırdı ki sonuçta Ateşin eski karisıyım ve Ateş yakında ona oyun kuran Defneyle evlenecek kıskandığımı sanacaklar kesin .

O sırada saatime bakmak için kolumu havaya kaldırdım ve cirakların bilmediği ama ustalarda olan bilekligi gördüm " tabi ya bu bileklik her şeyi kayıt ediyordu " dedim ve bilekliğini düğmesine bastım ve Defne'nin bütün  dedikleri ekranda yazı olarak belirdi ve sesli bir şekilde de gelemeye başladı.

" işte bu kadar " dedim ve sesi kayıt edip ekibin yanına gittim .

" ekip toplanti salonuna . Gökhan sende dahil hadi hızlı "
Dedim Beyza uzun zamandır yoktu çünkü benimle birlikte gelmediği için başka ajana hizmet vermeye başlamıştı.

Şimdi ise tekrardan himayem altına aldım o da toplantı salonunu ayarladı

Ekip tamamdı  uyük bir masanın etrafında oturuyorlardı bende ayaktaydım.

Sare "Cemre ne oldu bir anda hiç bir şey anlamdım " dedi herkes de ona katıldı bende saatimdeki ses kaydını bilgisayara aktardım ve sesini açtım.

Herkes bür dikkat sesi dinledi ve ses kaydı bittiğinde açıklama yapmaya başladım

" Kerim gittiğim tesisin ekiplerinden birinin baş ajanı ve sanırım buraya gelmek için Defneyi kullanıyor . Defnede Ateşle evlendikten sonra bir güne sahip olduğu için buraya gelesi kolaylaşıyor ve benimlede sevgili vb. Olmak istiyor ." Dedim

Nur " e şimdi göz göre göre evleneceksen mi ?" Dedi bende Ateşe bakarak kafa salladım

" tam olarak öyle çünkü düğününde bu iş bitecek " dedim ve davetiyenin kopyasını arkamdaki ekrana yansıttım

ZELZELEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin