Biri olmalı aslında insan hayatinda öyle biriki sen her elini o yaraya attığında elini tutsun Bi abi,kardeş,arkadaş,dost olmalı sana bakınca nasıl canının yandığını her yıkılışında savruluşunda, tükendiğinde orda olmalı olmaliki gidip sıkı sıkı sarilabilesin omzunda korkmadan çekinmeden aglayabilmelisin bazende susmalisin her susuşunda anlayabilmeli seni ..
Gülmelisin acılarını saklamak ister gibi gülmelisin hiç canın yanmamış gibi tut içinde göz yaşlarını sessiz sakin tek olduğun zaman ağla ağla öyle aglaki İçindeki tüm kederi akıtır gibi...
Şuan aylardan kış heryer bembeyaz soğuk çok soğuk aslında sen sevmezsin demi soğuğu. Şu hava dışarı çıkıp avaz avaz bağırmak istiyorum sesim kısılana kadar nefesim kesilene kadar göğüs kafesim yerinden çıkacakmış gibi atmalı şah damarım son dakikalar gibi iliklerime kadar anlatmaliyim seni nasıl özlediğimi.. her yeni gün yeni hayat yeni yaşam yeni nefes geleceği değilde dakikaları yaşamak lazım..
En derin yaram en ince sızım, kalp ağrım ey gönül hüznüm, oyleki bazen gücümün tükendiğini hissediyorum sanki kalbim duracak gözlerim sonsuzluğa kapanacak gibi keşke diyorum keşke olsa sonra geriye bakıyorum nereye gidiyorsun diyorum..
Ey gönül evim,
Bitmek bilmeyen ümidim ,
Yürek sızım,
Kalp ağrım,
SON NEFESİMMM....(Olmalı herkesin hayatında son nefesim dediği Bi insan ölü yada diri olmalı)