250 Bin Okunma :) Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. 🎉🎉
Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam
ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!
Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D
RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.
Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜
Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️
Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍
Arya ~
Gözlerim heyecanla, Kalender'in gururla bakan gözleriyle buluştu. O da benim gibi heyecanlı gözüküyordu. Bana kocaman gülümsedi.
Yayının başından beri beni, sanki en sevdiği filmi hiçbir sahnesini atlamadan izlemek istiyormuş gibi takip ediyordu. O sırada Batu'nun sesini duydum.
"2 buçuk milyon anlık izlenmeye ulaştık." dediğinde gülümsedim. "Umarım bugün yaptığımız yayından keyif almışsınızdır. Konsey üyelerime ve modlarıma da çok teşekkür ederim." dediğimde chat inanılmaz şekilde akıyordu.
"Şimdi yayın sonuna yaklaşırken size bazı duyurularım olacak. İlk duyurum bildiğiniz üzere, ARK oyun fuarının ana sahne sponsoru oldu.
Bu nedenle hafta sonu, efsane etkinliklerle sizinle olacağız. Her birinizi bekliyorum, efsane bir katılımla fuarda olalım." dedim. Bu sırada izlenme sayısı katlanarak artıyordu.
"Fuar için ücretsiz biletler ve akşam yapılacak parti için davetiye çekilişleri, gün içinde Sidcord'da açıklanacak. Gelelim diğer duyuruma." dediğimde derin bir nefes alıp, Kalender'e baktım. O da ne söyleyeceğimi merak ediyormuş gibiydi.
"Bu birkaç aydır hakkımda çıkan haberler malum. Defalarca yazıldı çizildi. Bu yüzden önce benden öğrenin istedim. Yakında düğünüm olacak, sizlerden birkaç kişiyi de seçip, oyun fuarında olduğu gibi davet ederim." dedim. İzlenme sayısı 3 milyonu geçmişti.
"Artık chati takip edemiyorum, 90 saniye de bir yazabiliyorsunuz bir de." dedim gülerek.
"Daha sonrasında size başka haberlerimde olacak, onları da takip etmek için ne yapıyorsunuz? Evet hemen sosyal medya hesaplarımdan beni takip ediyorsunuz." diyerek devam ettim.
Batu'nun "Şu anda dünya rekorunu kırmak üzereyiz. 500 bin izlenme derken, 3 milyon 500 bin olmamıza az kaldı." diyerek ortalığı alevlendirdi.
Sonra yayın ekranının bir anda değiştiğini gördüm. "Berktuğ ekranım değişti, kontrol eder misin?" dediğimde sesim bile yayına gitmiyordu.
Evimizin havuzu neden canlı yayında?
Olduğum yerde dikleştiğimde, Kalender'in ayağa kalktığını gördüm. Elini bana uzattı ve beni de kaldırdı. Ardından yakama Rode kablosuz kulaklık taktı.
"Hayatım, ne oluyor?" dediğimde parmağıyla şşhh işareti yaptı. Elimden tutarak beni kapıdan çıkarttığında Arda'yı gördüm.
"Tebrik ederim Arya, yapamazsın dediğim sayının 7 katına çıkmakta ne bileyim. Show mu?" dediğinde kahkaha attım. Önde Arda arkasında ben, benim arkamda Kalender merdivenlerden aşağıya inerken,
"Gördün mü Arda, işte buna biz ARK gücü diyoruz. Kardeşlerim beni bu zamana kadar asla yarı yolda bırakmadı." dediğimde,
"Bende bırakmadım. En başından beri bu ailenin bir ferdiyim." dedi yandan bir bakış atarak. Merdivenlerden indiğimde bir kameraman dikkatimi çekti. Yayın buradan mı devam ediyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK (+21) - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +21 detaylı anlatılan cinsellik ve cinayet, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve maf...