Bölüm 23: İlk tartışma | ARK I - Arya

24.3K 752 113
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Ne kadar yorum olursa, o kadar motive oluyorum. 😍

Arya ~

Kalender ile ilk ciddi tartışmamızı gerçekleştirdiğimiz şu saniyelerde, aklım sürekli dün geceye kayıyordu. "Bir daha yaparsan, bunun çok fena bir cezası olacak Arya!" dedi son noktayı koymaya çalışarak.

"Hayır bu çok saçma. Kalkmadın ki? Canım sıkıldı, ne var bunda?" dedim bende anlamayarak. "Bir daha uyandığımda yanımda olacaksın!" dedi kesin bir şekilde. Dün kendimi sana teslim ettim diye mi oluyor bunlar? Elini ensesine götürüp, sinirini azaltmaya çalıştı.

"Bak, bu konuda anlaşalım tamam mı? Bunu tartışarak çözemeyiz. Beni anlamalısın, uyandığımda yanımda seni görmeyince, bu hoşuma gitmiyor. Tüm gün üzerime huzursuzluk çöküyor. Uyandığımda gördüğüm ilk şey sen olmalısın." dedi.

"Saat öğleni geçiyor, Kalender. Ne güzel işte seni rahatsız etmeden, uyandırmadan kalktım ve kendi işlerimle ilgilendim. Bu iyi bir şey değil mi?" dedim konunun mantıksızlığıyla.

"Üstelik millet, aşağıda kahvaltı yapmamız için uyanmamızı bekliyor." dedim beni haklı görmesini bekleyerek. "Siktirtme milleti. Elleri yok mu? Kendileri hazırlayıp zıkkımlanıp gitsinler. Onların sana hizmet etmesi lazım, senin değil." dedi.

"Altı üstü senden önce uyandım, banyoya gittim ve sonra kahvaltı hazırlamak için aşağıya inecektim." dedim kendimi açıklamaya devam ederek.

"O zaman beni de uyandırman gerekiyordu. Bir daha bu siktiğimin yatağında yalnız uyanmayacağım. Bitti!" dedi tartışmayı bitiren sert ses tonuyla, ve aşağıya indi. Bu tartışmanın saçmalık derecesi, benim mantığımla yarışırdı.

Dün geceden sonra, böyle bir güne başlangıç düşünmüyordum. Yatağa oturup elimi üstünde gezdirdim. Gece Kalender'e tam anlamıyla teslim olmuştum. Ve o ne derse sorgusuz şekilde itaat etmiştim.

Normalde göze göz, dişe diş olan kişiliğimi bir kenara bırakmış. Her anlamda, onun beni yönlendirmesine izin vermiştim. Beni tam anlamıyla zevkten yalvartmış, vücudumun hakimiyetini ele alıp, inanılmaz fantezilerini uygulamıştı.

Bu adamın fantezi dünyası benimkinden de genişti. Vaat ettiği gibi zevkin en doruk noktasında ise beni boşaltmıştı. Hem de iki kere. Komodinin üstündeki kutuda erimiş buzları görüyordum. Onların nasıl eridiklerini hatırlamak ise, beni gülümsetti.

Benimle tam bir birliktelik yaşamadan, tamamen hazzın kollarına atmıştı. Kendisini ikinci plana bırakarak bana yoğunlaşmıştı. Hem biraz ceza hem de kocaman bir zevki, aynı anda yaşadım. Hayatımda cinsel yönden yaşadığım tecrübeler, bu sevişme tarzı ile mukayese bile edilemezdi.

~

"Arya, sakın bak. Bu adamlar bize gitmez. Ne ararsan var bunlarda, başımıza iş alırız, nolursun.

Bak ilk başta aşk dolu olur her istediğini önüne serer, sonra olmadığını görünce seni zorlamaya başlar. Kötü davranıp, belki de şiddet gösterir. Elleri kanlı bu adamların, kurtulamayız."

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin