Bölüm 5: Fotoğraf Çekimi | ARK I - Arya

34.9K 1.1K 126
                                    

Ailemizde yerini almak için Instagram: ARK.Kitap | Yazar.Ruyam

ARK kitap emojimiz 🪞✨ yorumlara!

Bölüme başlamadan üj bej emoji yollayın bakalım :D

RuyamG <— Ailemiz burada toplanıyor.

Okumaya başlamadan sol alt köşedeki yıldıza tıklayarak oy vermeyi unutma 💜

Satır arası yorumlarını bekliyorum. ⭐️

Arya ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arya ~

Sabah kalktığımda, dün gece düşünmekten geç uyuduğum için hâlâ uykum var gibiydi. Toplam 3-4 saat uyuyabilmiştim. Telefonla biraz yatakta dönüp durdum. Saatin hâlâ erken olduğuna karar verdiğim için, telefonu komodine bırakıp biraz daha kestirdim.

Uyandığımda elime aldığım telefon ile sosyal medyaya girdim. Yattığım yerden sağ tarafımı kadraja alarak, pencerenin fotoğrafını çektim. Fotoğrafın üstüne, "Günaydın" yazmayı ihmal etmedim.

Telefon bildirimleri birincil dışında kapalı olduğu için, çok fazla kişiden bildirim gelmiyordu. Sadece uzun zamandır, beni canlı yayından takip edenleri ve aile fertlerimi birincil dm bölümüne almıştım.

Abonelik aylarına göre takipçilerime bazı avantajlar sağlıyordum. Mesela geçen sene tanınan bir oyun firması, amiral bir oyun çıkartmıştı ve lansmanına uzun süredir abonem olan 10 takipçim ile gitmiştim.

Gerçi en uzun zamandır takipçim olan adamla, hâlâ yüz yüze tanışamamıştım. Canlı yayın platformundaki ismi Boss'du.

Herkes kardeşlikte ona patron diye hitap ediyordu, çünkü moderatörlerimden bile daha uzun süredir canlı yayın sohbetinde vardı. Çok sohbet etmezdi, varlığını hissettirmek için sadece bağış yapardı. Ama beni iyi tanıdığını hissediyordum.

Insgram • Arya Reis • Şimdi
Boss: Günaydın, dün yayın yapmadığın için seni özledik. Belki sosyal medyadan canlı yayın açabilirsin?

Bildirime tıkladığımda hesabıma girdi, direkt mesaj bölümünde onunla konuşmam açıldı.

Arya Reis: Üzgünüm bugün benim için çok yoğun geçecek. Evde bile olmayacağım. Ama söz veriyorum, en uygun zamanında canlı yayın açacağım.

Takipçilerimle.. hayır hayır kardeşlerimle aramda farklı bir bağ var. Çok uzun zamandır birlikteydik, hatta bir çoğunu ailesinden iyi tanıyor olabilirdim.

Boss: Neden sağ tarafın bozulmamış? Bu saatte kocan nerede?

Diye sorunca bir anda afalladım. Harbiden Kahraman gelmemiş miydi? Peki bunu nasıl fark etmemiştim? O kadar farklı düşüncelerdeydim ki, asıl sorunumun nerede olduğunu bile bilmiyordum. Belki bir daha gelmezdi? Sonuçta benimle boşanacak değil miydi?

ARK (+21) - Kitap Oluyor!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin