Bugün ilk iş günümdü. Sabahtan stadyuma gidip birkaç belgeye bakıcak ve oyuncularla tanışacaktım, akşam da maça gidip orada görev alacaktım. Muhtemelen yardımcı tercüman olarak.
Sabah için biraz daha resmi bir şeyler giydim. Sonuçta üst mevkilerle tanışacaktım biraz ciddi olmak fena olmazdı. Bir gömlek altına siyah kumaş pantolon. Gayet tamam bence.
Abimle gidiyorum bugün. İlk günümde şans olacakmış bana. Böyle söylediğinde gerçekten gülüyorum çünkü abimle bir şey yaptığımızda bir ölmediğimiz kalan zamanlar olmuştu. Pek de iyi bir şans faktörü oluşturmuyorduk birlikte.
Stadyumun kapısında abim ile ayrıldık ve geçen sefer, yeni arkadaşım Nida ile girdiğim kapıya yürüdüm.
"Günaydın Mehmet Abi ."dedim güvenliğe. O da aynı şekilde karşılık verdi ve ilk günümde başarılar diledi.İçeri girdim ve toplantı odasına doğru yürüdüm. Yani herhalde orada oluruz diye düşündüm. Yolda Nida ile karşılaştığıma gerçekten şükrettim. Birlikte toplantı odasına yürüdük. Girdiğimizde içeride Ali Koç'u görümce şok oldum. Hani sadece takım olacaktı gibi baktım Nidaya. Onun da bilmediğini anladım suratından.
Ali Koç ile olan toplantı benim için gergin başladı. Sanki nefes alsam azar yiyecekmişim gibi geliyordu ilk başta. Sonra baya rahat oldu ortam. Gülüyorduk sohbet ediyorduk. Yönetim diyince hep böyle katı disiplinli insan gelir gözümüze. Ama hiç öyle değildi valla gerek İsmail Hoca, gerekse diğer üyeler çok ılımlıydı. Ben futbolcular da olur diye bekliyordum ama onlar yoktu. Akşam görecektik sanırım.
Eve gelip yemek falan yemiştim. Bir duş alıp hazırlanmaya başladım maça az bir zaman kalmıştı ve başlamadan orada olmam gerekiyordu.
Maç ortamı olacaktı sonuçta o yüzden rahat giyindim ve bahçeye çıktım. Hava serin sayılırdı yaz için.
Ben bahçede otururken yanıma birileri oturdu.
Noluyo falan dememe kalmadan, Mine ve Ela'nın gülümsemesi ile başbaşa kaldık. "Maçı kaçıramazdık bari tanıdık varken önden izleyelim" dedi Ela.
Ona dönüp bilemem ki falan diye konuşurken Mine bize döndü, olur olur dercesine kafa salladı. Ardından konuştu"Ada çok güzel olmuşsun gel seni bir çekiyim." Mine fotoğraf çekmek istiyorum derse reddetme şansımız yok maalesef. Başımla onayı verdim.
" Neden fotoğrafçı olmadın Mine? "
" Babam fotoğraf karın doyurmuyor der"
Onlar konuşurken ben bir fotoğrafı paylaşıyordum.Bahçede biraz daha oturduk, sonra stada geçtik. Telefonumu kontrol ederken bildirimleri gördüm. 70 takipçili hesabımda bir ton beğeni vardı.
mineklp ve 102 kişi beğendi
İlk iş günü öncesi :)
pqwerj:bu fenerin yeni çevirmen geliba
ferdimdeferdiö77: maşallah güzel kızmış
Yorumları görünce şok oldum. Ne ara buldunuz hesabımı da yorum yazıyorsunuz mübarekler.