İsmail Hoca sizi 'Ekip' grubuna ekledi
Sabah gözümü açtığımdaki ilk haber hoşuma gitmişti. Şu aralar çok sayılı -kaotik magazin olaylarını anlatanlar- haberler dışında pek de haber yoktu. En azından benim gündemimde.
(mesajları uygulama otomatik çeviriyor gibi düşünün)
İsmail Hoca: Merhaba gençler. Yönetim, bu grubun ekipçe kolay iletişim kurabilmemiz açısından oluşturma kararı aldı. Geçtiğimiz gün ertelenen lansmanımız için tekrar çalışmalar başlandı. Haftaya lansmanımız var.
İrfan Abi:Merhaba hocam, eşlerimiz de gelebiliyor mu?
İsmail Hoca:Evet geçen seferki kurallar geçerli. Çift halinde katılabilirsiniz.
Altay:Hocam yalnız olabiliyoruzdur umarım
Siz:Ah be Altay
Altay:Sen de benden çok farklı değilsin be Duru
Siz: birazcık haklısın gibi
Ryan:Çift olarak katılmaya baya heveslisiniz sanki
Ferdi:Ha?
Ryan:Ortaya diyorum soran sorana ya
Merdo:Belli Ryan belli ortaya söylediğin ;)
İsmail Hoca:Gençler şimdilik yeterli;bireysel ilişkilerinizi özelden sürdürün. İyi günler
Siz:İyi günler hocam
Az önce n'oldu öyle?
-
"Ya anne diyorum ya ortaya konuşmuş diye Allah Allah"
"Kızım sen hala anlamadın bak, arkadaşlarından biri bile işkillenmiş. Sen hala kendini kandır"Mutfağa giderken telefonumu açık bırakıp masada unutmuştum. Annem de tüm mesajlarımı okumuş.
Aferin sanaa
Annem gerçekten çok ısrarla konuşuyordu. Hep aynı şey, "Ryan seni seviyor."He anne adam 1 haftada aşık oldu. Annemle tartışırken kapı çalmıştı.
Kapıyı açtığımda karşımda ; eşikte hediye kutusu benzeri ama içi kırmızı gül dolu bir buket buldum.Kutuyu anneme göstermemeye çalışarak odama götürmeyi deniyordum ki basıldım.
" Ne o Ryan'cığından hediye mi var?"
"Bilmiyorum anne! Bir dur artık."Koştur koştur odama gidip katunun şeffaf kapağını açtım. Bir not vardı.
Senin kadar güzel değiller ama umarım beğenirsin
Sevgilerle, Duru'ya
Not Türkçe olduğuna göre, Türk birinin yazma ihtimali daha yüksekti. Ama kim bana çiçek gönderecekti ki?
Yani tahmin ettiğim kimse de yoktu. Aklımdan tüm tahminler geçiyordu. Belki de kızlar trol yapıyor diye geçirdim aklımdan. Gayet mantıklı.
Siz: çiçeği hanginiz aldı bakim
Ela: Ne çiçeği oğlim
Siz: Tamam sen değilsin o zaman Mine
Mine: ne çiçeği
Siz: ya ikiniz de yemeyin beni ya başka kim gül gönderecek bana
Ela:TAKIM??
Siz: takımı düşündüm de kimse gelmedi aklıma