-İYİ OKUMALAR AŞK BÖCEKLERİMM-
Gözüme vuran gün ışığı ile gözlerimi yavaşça araladım. Yan dönerek komodinden telefonumu aldım ve ekranından saate baktım. 11:28 saati görür görmez aceleyle yataktan kalktım. Bugün Aras ile birlikte antrenmandan sonra babama ilişkimizi söyleyecektik. Antrenmanda bir buçuk ta bitiyordu. Hazırlanmak için hızlı olmam gerekiyordu.
Yataktan kalkarak hızlıca bir etrafı toparladıktan sonra banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım. Giysi dolabımın önüne geldikten sonra kapaklarını açarak ne giyebilirim diye bakmaya başladım. İlk başta beyaz bir kargo pantolon çıkardım, sonra üstüne ise siyah bir crop çıkardım ve giydim.
Sonrasında makyaj masama oturup saçlarımı taradım ve düzleştirici ile düzleştirdim. Saçım bittikten sonra makyajıma başladım. Hafif bir makyaj yapmak istiyordum bu sebeple sadece kapatıcı, allık, maskara ve şeffaf gloss sürdüm.
Makyaj masamdan kalkarak yanıma siyah beyaz inek desenli olan kısa askılı çantamın içine gerekli eşyalarımı da koyduktan sonra odamdan çıkıp aşağıya inmeye başladım. Mutfaktan yemek kokuları geliyordu. Babam bir şeyler yiyip çıkmış olmalıydı çünkü erken saatlerde antrenman vardı.
Mutfağa girdiğimde Yiğit annemi sıkıştırmış bir şeyler diyordu. Çok büyük ihtimalle para istiyordu. Kapıdan girerek "Herkese günaydın." dedim. İkisinin de bakışları bana döndüğünde onlarda bana da "günaydın" dedi.
Hemen masadan ağzıma bir iki şey atarken annem başıma dikildi. "Nereye gidiyorsun sen kız! Kahvaltı da yapmıyorsun hem." dedi ama sesinden sinirli olduğu belli oluyordu.
"Bugün Aras ile birlikte babama ilişkimizi söyleyeceğiz de anne antrenman çıkışında. Oraya gidiyorum yani." dedim onun aksine daha ılımlı sesle.
"Bitirdin mi çikolatalarınıı" dedi Yiğit arkadan ima dolu bir sesle. "Anne ben çıktıktan sonra ASU ile buluşacağım da merak etmeyin beni." dedim bende onun gibi ima dolu bir sesle.
Yiğit hemen gözlerini açarak "Nasıl? Nerde? Kiminle? Ne yapacaksınız? Benim niye haberim yok?"
Bende gözlerimi devirip, "Sana niye söyleyelim pardon da, gelin görümce alışverişe çıkıcaz belki Ecem de gelicek." orada ki gelin görümceden kastımı Yiğit çok iyi anlamıştı çünküü
Gelin: Asu
Görümce: Ben
Oluyordum.
"Kız şimdi sen mi gelin oluyon, Asu mu gelin oluyor anlamadım ben. Len Yiğit eğlenmiyon dimi benim Asu kızımla." dedi annem araya girerek.
"Estağfurullah annecim ne eğlenmesi, tövbe hayatta yapmam. Ciddiyiz biz çok seviyoruz birbirimizi." dedi hemen acele ile Yiğit. Bu sohbetin uzayacağını bildiğim için araya girerek. "Hadi ben kaçtımm" dedim ve mutfaktan çıkarak kapıya yürüdüm.
"Erkek gelcek mi?!" diye bağırdı Yiğit içeriden.
Bende inadına, "Gelcek hemde 6 tane date'e çıkıcaz." dedim
Yiğit hemen mutfaktan fırlayarak "Neğ?!?!" dedi. "Ya sabırr, yavrum hepimizin sevgilisi var ne erkeği ya!" diyerek ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve evden çıktım.
Hemen merdivenlerden inerek binadan çıktım. Arabama doğru yürüyerek kilitlerini açtım ve binip sürmeye başladım.
Bir süre sonra salona geldiğimde arabamı park ederek indim ve salona girdim. Antrenmanın bitmesine 15 dakika vardı. Antrenman yapılan yere girdiğimde direk tribünlere çıkıp rastgele bir koltuğa oturdum.
Babam yedek kulübesinin orada oyuncuların yanlışlarını düzeltmek için bağırıyor benim varlığımı bile farketmiyordu. Bende bakışlarımı oyunculara çevirdiğimde gözlerim ilk o'nu buldu. Topu yerde sektiriyor ve bacaklarının arasından geçirerek önündeki adamdan kurtulmaya çalışıyordu. Kurtuldu da onu geçip potaya yaklaştı ve yerinde durup zıplayarak basket attı.
Girdi mi?
Girdi
Ne girdi?:)
Çok terbiyesizlink
İç seslerime göz devirip izlemeye başladım. Bir ara göz göze gelmiş bana göz kırpmıştı. Burada olduğuma şaşırmamıştı çünkü haberi vardı. Antrenman babamın düdük sesiyle sonlanırken bende oturduğum yerden kalkarak babamın yanına gittim.
Babam beni gördüğünde gülümseyerek her zamanki gibi kollarını açtı. Kollarının arasına girip sıkıca sarıldım ona.
"Hoş geldin Ala'm" dedi babam, geri çekilerek cevabımı verdim bende "Hoş buldum baba, seninle bir şey konuşacaktık."
"Buraya kadar geldiğine göre önemli bir şey sanırım?"
"Evet baba önemli. Tek başıma konuşmayacağım Aras ile birlikte konuşacağız baba."
Babam tek kaşını kaldırarak "Öyle mi?" dedi bende 'öyle' dercesine başımı salladım. "Tamam ben odama geçiyorum siz birlikte gelirsiniz." dedi ve bir şey dememe izin vermeden yanımdan geçip gitti. Sanki her şeyi biliyor gibi bir tavrı vardı. Ama şuan açmayacağım zannediyor gibiydi de.
Garip bir tavrı vardı. Anlamamıştım. Bir şey mi olmuştu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN IŞIĞI/ TEXTİNG
Teen FictionBasketbolcum: Gün ışığı'm Gün ışığı: Söyle basketbolcum. Basketbolcum: Ben sana harbi aşığım lan Gün ışığı: Çok kibar bir aşk ilanı oldu teşekkür ederiz Aras bey :) Basketbolcum: Bende sana aşığım demen gerekiyordu ama senin :( Gün ışığı: Bende sana...