5. BÖLÜM

88 14 6
                                    

Multi: Uğulcan

Gaye'nin abisinin bu kadar yakışıklı olduğu aklımın ucundan bile geçmezdi. Ben zaten daha büyük olduğunu düşünmüştüm ama bizim yaşımızda gibi duruyordu.

"Kızlar, bu abim Uğulcan." Sırayla bizi de abisine tanıttı. "Abiciğim, Feyza ve Nisan senin yaşında. Üstelik..." bu kelimedeki 'i' harfine de tecavüz etti. "aynı okuldasınız."

"Aa, öyle mi? Daha önce hiç görmemiştim. Hangi şube?" Ben ne ara böyle atılgan bir insan oldum? Bir düşüneyim... Sanırım bugün.

"Üst sınıftayım. Siz sormadan ben söyleyeyim; bir yıl erken başladım." Bu çocuk neden bu kadar soğuk davranıyor ki? "Gaye ben uyuyacağım, güzelim. Çok yoruldum bugün."

"Tamam. İyi uykular." Kızım, senin sesli harflere garezin mi var? Nasıl bir fantezi bu? Niye uzatıyorsun ki? Ama çok tatlı oluyor. Gaye'yi daha fazla översem eşcinsel olabileceğimden şüphe edeceğim. Blais'ten sonra da kendime şaşırmam zaten.

Uğulcan, kalkıp gidecekken bir şey unutmuş gibi arkasına döndü ve yanıma gelip kulağıma fısıldadı.

"Arkadaşına söyle: Bana yiyecekmiş gibi bakmaktan vazgeçsin. Gerçekten, korkmaya başladım." Şaşkınlıktan ağızları bir karış açılan kızlar merakla beni izliyorlardı. Dayanamayıp kıkırdamıştım ve dikkati iyice üzerime çekmiştim. Soru yağmuruna tutulmadan buradan gitmemiz iyi olacaktı. Gerçi, Nisan'ın soruları beni bunaltmaya yetecekti ama en azından Gaye'den kurtulmuştum. Bence, onun da Nisan'dan aşağı kalır yanı yoktu.

"Nisan hadi gidelim, canım. Annem gelir birazdan."

"Ama-" konuşmasına izin vermeden kolundan çekip kaldırdım. Bu arada baya bir kilo almış. Tabi ki, ona bunu söylemeyeceğim. Yoksa, beni topa tutar. Bu konuda biraz fazla hassas. Benim tam tersime. Ben doyana kadar yerim.

"Her şey için çok teşekkürler, Gaye. Çay çok iyi geldi."

"Ne demek? Asıl ben teşekkür ederim, yardımlarınız için. Tekrar beklerim."

"Geliriz geliriz. Biz misafirliği çok severiz zaten." Nisan bana orangutan yavrusu bakışlarıyla 'Sen mi?' diyordu. Bence de, bu biraz saçma oldu. Külliyen yalan.

Nisan'dan...

Gaye ve abisi, hiç Gaye ve abisi gibi değil. Mesela, Gaye çok sıcakkanlı ama abisi soğuk nevalenin teki. Tip olarak da benzemiyorlar. Yine de süper bir abi - kardeş ilişkileri var. Ben ve Fırat abim gibi... Bir abim daha var ama onun yerini doldurmuyor. Şu an zaten askerde. İki ay sonra burada olacak ve bu beni mutlu ediyor. En azından daha iyi hissettiriyor.

Gaye'nin abisi ise; hiç düşündüğüm gibi çıkmadı. Öncelikle, bizim yaşımızda olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Çocuk büyük durmuyor. Sadece, Gaye'nin bizden küçük olma ihtimaline şaşırıyorum.

Kapıdan çıkmadan bu durumu açıklığa kavuşturmam lazımdı. Yoksa, bütün gün içim içimi yer, benim.

"Gaye, sen kaç yaşındasın? Yani... Bizden küçük müsün?"

"Evet. Aramızda tam tamına iki yaş var. Daha büyük gösterdiğimi biliyorum ama bu benim hoşuma gidiyor. Böyle yaratılmışım. Ne yaparsın ki?" gülümsedi. Bu kız gerçekten çok şeker bir şey.

"Tamam, tatlım. Görüşürüz. Her gün buradayım artık."

"Artık mı? Zaten, hep buradasın." Atlamasan olmuyor. Değil mi, Feyza?

"Sana ne oluyor be!? Ben Gaye için geleceğim artık." Kapak. Nisan= 1 - Feyza= 0.

"Bizim kapımız herkese açık. İsteyen gelir, isteyen gelmez. Sıkıntı yok." Alındı mı bu, şimdi? Kıyamam ki ya.

Yürekten SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin