🐍🤍Gledala sam u taj prokleti dnevnik, stvarno sam htjela pomoći Mattheu, ali nikako nisam uspjevala. Pomirila sam se sa činjenicom da je ovo samo prazna knjiga.
"Još uvijek mozgaš" okrenula sam se kako bi pogledala tko je to rekao, ali u knjižnici nije bilo nikoga. "Tko je to" povikala sam, ali odgovora nije bilo."Ne brini se to sam samo ja" muška silueta se pojavi pred menom
"Draco jebemu ne možeš me tako plašiti" povikala sam.
"Zar još nisi shvatila da je to samo prazna knjiga" upitao me
Zamislila sam se, zdrav razum mi govori da ovo nije obična knjiga, mora biti nešta u njoj."Došao sam pisati zadaću neću ti smetati"
"Nećeš" kratko sam dodala.
"Možeš mi dodati pero" umočila sam pero u tintu i pokušala dodati Malfoyu, ali jedna kap tinte je pala na stranicu otvorenog dnevnika.
"A jebemu" bila sam ljuta što sam uništila knjigu, makar je bila prazna i beskorisna.U tom trenu stranica upije tintu i tinta nestane. "Šta je ovo" zbunjeno upita Malfoy.
"Ne znam" opet sam umočila pero u tintu i počela pisati neku bezveznu rečenicu.
"Zdraco, ja sam Aurora Leister"
U tom trenu mi je knjiga odgovorila.
"Zdravo Aurora, ja sam Tom Riddle"
Bez razmišljanja sam napisala novu rečenicu.
"Možeš li mi reći nešta više o svojem životu" Upitala sam ga, a Draco je sav uzbuđen pratio svaki moj pokret.
"Ne, ali ti mogu pokazati" rekla je knjiga, a Draco I ja smo se totalno zbunili. Na šta je mislio pod tim "mogu ti pokazati"Iz knjige je počelo izlaziti svjetlo, a Malfoy i ja smo ostali bez svijesti. Od jednom vidjela sam svoje i njegovo tijelo kako spavaju na klupama u knjižnici. Pogledala sam okolo i vidjela njega izbezumljenog.
"Koji je ovo kurac" sav se uspaničio
"Jesam li umro" nasmijala sam se na njegovo kukanje.
"Nije smiješno Leister" namrgodio se."Pozdrav djeco, tražili ste me" Draco I ja smo se naglo okrenuli i ugledali dečka, možda Dracovo godište. Imao je smeđo-crnu kosu i tamno smeđe oči, zapravo Matteo je dosta ličio na njega, ali opet vidjela se razlika.
"Zdravo ja sam Aurora Leister, a ovo pored mene je Draco Malfoy" rekla sam ljubazno.
"Znam ja tko ste vi, ali jel vi znate tko sam ja" upitao je pomalo zagonetno.
"Ne" Draco I ja smo u isto vrijeme rekli."Djeco trenutačno ste u 1942. godini, dođite da vam pokažem kako je tada Hogwarts izgledao" Tom me primio za ruku, a ja sam primila Malfoya. Koračali smo kroz hodnike Hogwartsa, sve je izgledalo isto osim učenika, nisam prepoznala ni jednog našeg učenika, a znam ih mnogo, sve je bilo strano, a tako poznato.
"Možemo li mu vjerovati" pitao me Draco kada smo malo zaostali za Tomom.
"Ne znam" tiho sam prošaputala.
Došli smo u Great Hall, nije bilo ni jednog profesora unutra, ali zato je bilo mnoštvo učenika. Pogledala sam u Slytherinski stol. Tom je sjedio na istom mjestu gdje ja danas sjedim, Lucius Malfoy s njegove desne strane, a neka žena s plavom kosom s njegove lijeve strane. Narcissa Malfoy sjedila je preko puta njega i pored nje njezine dvije sestre."Koji je ovo kurac" prošaputao je Draco
"Ovo je malo jezivo, tvoji roditelji sijede na istim mjestima gdje sjedite ti i Tessa"
"Ne to, nego moji su se družili sa Riddlovima, to nisam znao" zbunjeno me pogledao. Bila sam iznenađena. Od jednom su kroz mene i njega prošla dva učenika. Ostala sam u šoku kada sam vidjela da ti učenici idu sjesti do njih za stol. Bili su to moja tetka I tetak. Tetka je sjela na mjesto pored Narcisse, kao što Ares sjedi pore Tesse, a tetak je sjeo pore Luciusa."Ovo je bio moj školski život, djevojka pored mene bila je moja djevojka, u budućnosti ona i ja smo imali dvoje djece" rekao je Tom izbacivši nas iz transa.
"U Hogwartsu ima jedna prostorija, u njoj se nalaze svi odgovori, ali u nju ne može bilo tko ući, ime joj je Odaja Tajni, ako je uspijete pronaći, saznati će te sve odgovore na vaša pitanja" pričao je i dalje, ali nisam razumjela šta je govorio, počela sam tonuti u san. Netko me počeo pomicati i budila sam se. Lagano sam počela dizati glavu od klupe koja se urezala u moje lice. Malfoy je to isto radio."Šta se upravo desilo" Upitala sam
"Ne znam objasnite vi meni" netko je progovorio. Okrenula sam se I vidjela Tessu.
"Tessa od kuda ti ovdje" upitao je Draco.
"Šta vas dvoje spavate u knjižnici" nasmijala se
"Ne učili smo" rekao je Draco.
"Aha. Vidim" počela sam gledati oko sebe, ali dnevnika više nije bilo, nestao je, a jebemu ostali smo bez njega. Tessa je otišla na večeru. Zar smo toliko dugo bili odsutni."Jel smo samo sanjali ili je ovo bila istina" rekao je Draco trljajuči oči.
"Ne nismo sanjali ovo se stvarno dogodilo" rekla sam izvan sebe
"Bar znamo koga ćemo pitati za Toma" zbunjeno sam ga pogledala.
"Mog oca" rekao je samouvjereno.
"Misliš ti ćeš ga pitati"
"Ne, ne idemo zajedno kod mene za vikend i tada ćemo ga pitati"
"Nema šanse Malfoy"
"Onda nećeš ništa ni saznati"
"Dobro idem onda" ljutito sam rekla, stvarno mi se nije dalo ići kod Malfoyevih, ali znatiželja je bila jača od mene. Draco I ja smo sve isplanirali kako ćemo za vikend ići kod njega.🐍🤍
_____________________________________________
YOU ARE READING
𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒
FantasyJa sam Aurora Leister. Dijete koje se nikada nije trebalo roditi, dijete koje je prokleto sudbinom i čisto oružje. Ali kada sam se rodila moja obitelj je poginula u požaru, ne sjećam se ničega, ali još uvijek živim u nadi da je netko ostao živ. Na p...