𝑴𝒂𝒍𝒇𝒐𝒚𝒆𝒗𝒊

43 3 0
                                    


🐍🤍

"Tako sam sretna što ideš kod mene, tolike godine čekam da dođeš. Već sam sve isplanirala" Tessa je uzbuđeno skakutala oko mene.
"Dobro ne pretjerujmo Tessa, lijepo ćemo uživati i nećemo previše se umarati" rekla sam uzimajući mali kofer u ruke.

Sjedali smo u auto Luciusa Malfoya, naravno sve je bilo otmjeno i skupo. A šta drugo sam mogla očekivati od porodice Malfoy, neću ni zamisljati kakva će kuća biti.
Ne mogu reći da moja porodica nije bogata, čak među bogatijima u magičnom svijetu, ali teta I tetak su odlučili živiti normalno u malom stanu u Londonu.

"I Aurora, kako su Isabella i Henry" upitao me Lucius.
"Dobro, od kuda ih vi znate?" Zbunjeno sam upitala
"Ma duga je to priča" nasmijao se i okrenuo glavu prema cesti
"A mi imamo vremena za slušanje" rekla sam znatiželjno. Lucius je pričao kako su oni išli zajedno u školu, kako su se družili i sve te gluposti, ali nije spominjao Riddla. Čudno, a sjedio je pored njega u Hogwartsu.

"Nisam znao da Isabella ima kćer" rekao je s dozom znatiželje. I evo ga najgore pitanje koje već godinama objašnjavam, a znam da je čista laž.
"A da, dugo niste bili u kontaktu pa ne znate" rekla sam
"Vise mi ličiš na njezinu sestru nego na Isabellu" rekao je to kao da je pokušavao izvući nešta iz mene.
"Tata" ubacila se Tessa jer joj je bilo neprijatno slušati ovaj razgovor.
"Uredu je Tessa, gospodine Malfoy, svi kažu da ličim na baku, ali kada smo kod moje tete, poznavali ste je?" Upitala sam pomalo drsko.

"Naravno, ona mi je bila prva simpatija u školi, bila je baš zgodna, ali poslije smo se rastali ona se udala. Zapravo zbog nje sam upoznao Narcissu, tada su bile najbolje prijateljice."
"Stvarno, tata nikada nisi pričao o svojoj prošlosti" rekla je Tessa uzbuđeno
"Nikada niste pitali" nasmijao se Lucius i dodao još malo gasa kako bi prije stigli.

Šutili smo sve do Ville Malfoy. Po glavi mi se stalno vrtilo to da je Lucius bio zaljubljen u moju mamu. Znači koji vrag, ali to mi je davalo jednu jedinu prednost. On je zna jako dobro. To je bila moja nada. Možda sam trebala doći i prije kod Malfoyevih, možda bi to saznala i prije.

Lucius se naparkiravo na veliki parking ispred ville. Ova villa je izgledala jako elegantno, ali zastrašujuće. Tamni zidovi su se protezali što su više mogli, a veliki prozori su ih krasili. Jedino lijepo u tome svemu je bio osmjeh žene koja nas je sa radošću čekala.

Izašli smo iz auta, a Tessa je potrčala prema ženi. Lucius im se pridružio, a Draco I ja smo ostali naslonjeni na auto gledajući ih.
"Tessa je uvijek ličila mami" rekao je Draco
"Ček, ček, to ti je mama" zbunjeno sam ga pogledala. Nasmijao se mojoj zbunjenosti.
Tessa je dotrčala do mene, a Draco se otišao pozdraviti sa Narcissom.

"Nešta ste mi ti I Draco jako dobri u zadnje vrijeme" pogledala sam je iznenađeno jer točno znam šta je mislila pod time.
"Ne, ne Tessa, samo ti se čini, ni ne pomišljaj, dobro znaš ko mi se sviđa" rekla sam iznenađeno na njene lude izjave.
"Nikada se ne zna možda moja najbolja prijateljica mi bude i šogorica" nasmijala se
"HA HA samo se nadaj" rekla sam iznervirano.

Upoznala sam se sa Narcissom, stvarno draga žena, sa puno stava i strogoče. Draco je imao pravo, stvarno je Tessa po njoj. Draco me odveo da vidim svoju sobu, bila je lijepa. Sva je crno zelena. Mislim šta ovdje nije crno zeleno.

Ubrzo je došla večera svi smo posijedali za veliki stol u trpezariji. Lucius je sjedio na čelu stola, Narcissa je bila pored njega, a Draco preko puta nje. Ja sam sjedila pored Draca, a Tessa preko puta mene, pored Narcisse. Stol je bio pun hrane, svako si je uzeo po malo i krenuli smo jesti. Draco I ja smo se pogledali i ovo nam je bio najbolji trenutak za postavljanje pitanja u vezi Riddlovih.

"Gospodine Malfoy, vi ste poznavali obitelj Riddle" Započela sam razgovor.
U tom trenu zagrcnuli su se Lucius I Narcissa. Oni dvoje su se pogledali iznenađeno i tu je Lucius odlučio progovoriti.
"Da Gospođice Leister, zašto?"
"Pa zanima nas tko je Tom Riddle" ubacio se Draco. Lucius nas je još zbunjenije pogledao.
"Draco to je stvarno duga priča i mislim da za tebe nije ni bitna" rekao je drsko Lucius
"Ali za našeg prijatelja jeste" dodala sam
"Kojeg prijatelja" uputio je upitni pogled.
"Matthea" procijedio je Draco.

"Gospodine znamo da je Tom imao dijete i pretpostavljamo da je Mattheo njegovo dijete" odmah sam otišla u srž stvari
"I jeste Tom je imao dvoje djece" dodao je pomalo zabrinuto, a i zamišljeno.
"Tko je zapravo Tom Riddle" ponovo sam upitala.

"Djeco bolje da ne znate" dodala je Narcissa i odmah se stresla od jeze.
"Ne zapravo bilo bi dobro da znate" napokon da se s nečim složim sa Luciusom. Gorim od želje da znam tko je Tom Riddle.

"Jednom davno, Merope Riddle i Tom Riddle  bili su jedni od najjačih čistokrvnih čarobnjaka. Geni Merope sezali su još od samog Slazara. Oduvijek su htjeli dijete i uspjeli su u tome. 31.12.1926 rodilo se dijete, sasvim normalno dijete. On I ja smo bili najbolji prijatelji. Sve godine Hogwartsa smo se družili, pa čak i prije jer su nam također i roditelji bili jako dobri prijatelji. Bolje rečeno znamo se od rođenja. Sve je bilo odlično Tom se oženio, i na svijet mu je došlo prvo dijete, sin po imenu Mattheo, a par godina kasnije stiglo je i drugo dijete. Bila je to djevojčica po imenu Elanor. Načuo sam da je njezinu majku Tom otjerao čim ju je rodila. Tu ženu nikada nisam vidio niti njihovu djecu. Pričalo se da je to Elena Potter, ali nikada se ništa nije saznalo.
Od tada Tom je poludio u vezi tog djeteta. Nitko živi nije vidio to dijete niti dijete nije komuniciralo ni sa kim osim Tomom i Mattheo. Učio je dijete neoprostive kletve sa samo 5 godine, ali tada se desila smrt. Dijete je umrlo par dana prije svog rođendana iz nepoznatih razloga. Od tada sam ja preuzeo odgovornost prema Mattheu, a tu si već i ti bio Draco, tako da se nikada nije osjećao usamljeno. Tom je poludio, ubijao je svakoga tko mu je stao na put. Tada se prozvao imenom koji danas svi pamtimo THE LORD VOLDERMORT, ime koje pamte svi čarobnjaci u magičnom svijetu. Dalje znate da ga je mali Potter pobijedio i tako dalje." Lucius je ispričao je cijelu priču, a nama su pitanja samo navirala.

"Zašto ste lagali, mislim rekli ste da je Mattheo sin tvoga prijatelja, ali nikada niste rekli koga i zašto si ti odlučio odgojiti njegovo dijete" upitao je Draco sav zbunjen.
Lucius nije ni stigao odgovoriti, a ja sam već postavila novo pitanje.
"Mattheo je sve to znao, ali je lagao svoje prijatelje"
"Da, Aurora, Mattheo se svega siječa, ali on i ja smo se dogovorili da je bolje da nikome ne govori, da će to biti bolje za njega."
"I što vi imate od toga" dodala je Tessa sva razočarana, jer je upravo saznala da je njezina simpatija sin najgnjusnijeg čarobnjaka kojeg je svijet ikada vidio.

"Ništa draga" rekla je Narcissa
"Zar tata nije smrtonošta" upitao je Draco Narcissu
"Jesam sine, ali ne svojom voljom, godinu dana od smrti Elanor, Tom je ostvario svoj san, postao je nezaustavljivi čarobnjak, tu je skupljao svoje ljude, zapretio je da će ubiti tebe I Tessu, ako mu se ne pridruzim, od našeg prijateljstva nije ostalo ništa, osim straha" oni su još pričali, a meni se sve to vrtilo po glavi Harry Potter je sa svojim 4 godine ubio moćnog čarobnjaka, ali ta priča mi nema smisla zar se nije pričalo da ga je Potter ubio dok je još bio jako mali... ovdje netko laže, ili te priče uopće nisu istinite. Potter je mlađi od mene godinu dana, ali istina je da ima neizrecivu moć.
Odjednom kao da sam se probudila iz transa.
"Zašto je Riddle ubio Potterove, a njegova žena je bila Potter, bar ste tako rekli"
"Ne znamo Aurora" dodala je Narcissa
"Mislili smo da bi ti mogla znati" pogledao me Lucius
"Ne, ja čak ni ne poznajem obitelj Potter" rekla sam.
"Ti ne znaš" Upitala me Narcissa
"Šta to" zbunjeno sam je pogledala.
"Onda nije mi bitno" osmjehnula mi se, ali taj osmijeh nije bio onaj sretan osmjeh nego osmjeh pun tuge i žaljenja.

Draco je kanio nešta reći, ali ga Lucius preduhitrio.
"Dosta pitanje o ovoj temi" rekao je strogo
"Djeco Lucius I ja sutra idemo na put, pa da vas obavijestimo" rekla je to kao da malo prije nismo razgovarali o groznim stvarima
Sva je bila nasmijana i radosna.

Svi smo se pozdravili sa njima jer oni odu rano ujutro, ja sam se otišla istuširati u svoju sobu i zaspala sam sa jednom misao u glavi mislili smo da bi ti mogla znati.

🐍🤍

_____________________________________________

𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒 Where stories live. Discover now