🐍🤍Novi jebeni dan u Hogwartsu. Danas je prvi nastavni dan i uopće se ne veselim. Istina je da sam odličan učenik, ali ni malo ne volim učiti. Pogotovo kada sam u ovakvom okruženju. Probudila sam se ranije i otišla na doručak. Sjela sam na svoje uobičajeno mjesto, prekoputa Tesse.
"Jutro" Tessa je još uvijek bila pospana jer nije navikla tako rano ujutro se buditi.
"Jutro i tebi Aurora, od kuda toliko energije u jutro tek je 7 sati" digla je glavu sa stola I uputila mi zbunjen pogled. Samo sam joj se nasmijala i počela sam puniti svoj tanjur raznim namjernicama."Aurora" zbunjeno sam pogledala prema osobi koja me dozvala. Bio je to Ares koji se upravo smjestio pored Tesse.
"Molim" osmjehnula sam mu se. Danas sam stvarno bila dobre volje.
Došao je i ostatak njegove bande, pa naravno kuda jedan tuda svi.Theodor je sjeo s druge strane Tesse, dok je Matteo sjeo s moje lijeve strane, a Zabini I Pansy sjeli do njega. Ali nije bilo njihovog takozvanog vođe. "Gdje je Draco" Upitala ih je Tessa zabrinuto. Dečki su se samo pogledali, i nasmijali svi međusobno, a meni je to bilo dovoljno da shvatim kakav je to tako bitan posao.
Taman gospodin umušljeni je ulazio u Great Hall. Sav raščerupan i neuredan, a odmah za njim je ulazila i gospođica Astoria Greengrass. U još gorem stanju. Buraz kako od ranog jutra vam se da. Dolazio je do društva i sjeo s moje desne strane, a do njega Astoria. Kako je ta ženska iritantna to nije realno.
"Nisam rekla da je mjesto slobodno" uputila sam mu ljutiti pogled.
"Nije te nitko ni pitao Leister" otpuhnuo je mrzovoljno. Za divno čudo nije bio raspoložen za svađu. Vratila sam pogled na svoj tanjur i počela jesti. Neugodnu tišinu prekinuo je Theodor sa jako čudnim pitanjem. "Aurora jesi li sigurna da su tvoji roditelji Leister" zbunjeno sam ga pogledala, pa onda sam taj pogled usmjerila u Aresa."Da, zašto?" zbunjeno sam ga upitala.
"Aaa, ma malo mi je bilo čudno zato što su svi u njegovoj obitelji slični, jedino ti odskačeš." Počeo je premetati hranu po tanjuru, vidjelo se da mu je bilo neugodno.
"Ma da to mi svi kažu, makar ja ličim na baku i to jako" smislila sam prvu laž koja mi je pala na pamet. Zapravo to ni nije laž, baka je i bila plava dok je moj deda bio crni. Zato su moja teta i mama toliko drugačije. Moja mama je bila plava po baki, a teta crna po dedi."Što je s tvojim roditeljima Riddle, od kuda potječu tvoji predci." Upitala ga je Tessa. Znala sam da joj se sviđa i da sve želi saznati o njemu. Možda je on bio prvi koji joj se istinski svidio. On je samo slegnuo ramenima. "Ne znam, bio sam jako mali dok su me napustili" tu je nastala minuta šutnje. Zatim ju je Tessa prekinula
"A nisi ih pokušao pronaći?""A šta tebe briga vidiš da mu je teško pričati o tome, a ti stalno ispituješ" Izgleda da je Draco znao cijelu priču, ali ne i ostatak bande. Mislim uvijek se vidjelo da su Mattheo i Draco imali posebnu bratsku vezu, ali da je bila toliko jaka nisam očekivala.
Krenula sam se ustati, ali Draco me je zaustavio. "Kuda ti ideš" zbunjeno sam ga pogledala "Šta tebe briga kuda ja idem" otišla sam u Slytherinsku zajedničku prostoriju. Bože šta je njemu došlo. Od kada njega zanima šta ja radim. I ovako je čudno što su sijedili na donjem kraju stola s nama, što inače nikada ne rade.
Svi satovi su završili, a pošto je prvi dan nove školske godine bili su skraćeni. Otišla sam na večeru, a svi su već bili tamo. Približavala sam se mojem mjestu za stolom, a na moje iznenađenje, cijela banda je poslagana za stolom isto kao i na doručku. Pa koji je ovo vrag. Sjela sam na svoje mjesto između Riddla i Malfoya, a ni jedan od njih nije se udostojio pozdraviti pa nisam ni ja njih.
"Hej Aurora" pozdravila ne Tessa, osmjehnula sam joj se i uzvratila pozdrav.
"I šta ćemo večeras raditi" uzbuđeno me upitala Tessa. Znala sam da hoće da idem na večerašnju zabavu. U Slytherinu je običaj da prave zabavu za početak svake nove godine."Ništa, ja ću najvjerojatnije čitati neku knjigu" nezainteresirano sam rekla.
"Ma daj Aurora svake jebene godine uvijek isti, ženo daj se malo provedi, uživaj"
"Može, ako zabava bude otvorena za sve kuće" nasmijala sam se, jer sam znala da neće to prihvatiti, ali na moje razočaranje dogodilo se baš suprotno.
"Dogovoreno Aurora" nasmijala se
"Koji kurac" dodao je zbunjeno Malfoy, kao da se sada probudio iz transa.
"Imamo zabavu sa ostalim kućama i Aurora dolazi" dodala je veselo"Nema šanse, da radimo zabavu" dodao je
"Slažem se sa Malfoyem" po prvi put se slažem sa njim stvarno mi se nije dalo ići na tu prokletu zabavu.
"A šta ako ti kažem" zastala je "da će Potter doći na zabavu" Tessa Narcissa Malfoy ne možeš mi to napraviti ovako pred svima.
"A znači taj dugo tajanstveni dečko je Potter, što se ga već godinama spominje" dodao je iznenađeno Theo. "A mi smo mislili da je Malfoy" dodao je Zabini."Malfoy, oprosti Tessa, ali tko bi njega volio, osim ovih kučki" okrenula sam se prema Greengrassovoj. Sama sebi sam se nasmijala na prozivku, kao najveći retard. Vidjela sam da se Malfoy još više uozbiljio, a meni se nisu dale slušati prozivke i digla sam se od stola i uputila u knjižnicu.
🐍🤍
_____________________________________________
BINABASA MO ANG
𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒
FantasyJa sam Aurora Leister. Dijete koje se nikada nije trebalo roditi, dijete koje je prokleto sudbinom i čisto oružje. Ali kada sam se rodila moja obitelj je poginula u požaru, ne sjećam se ničega, ali još uvijek živim u nadi da je netko ostao živ. Na p...