𝑽𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒋𝒆 𝑹𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆

41 3 0
                                    


🐍🤍

Draco POV.

Pio sam čašu viskija koju sam malo prije natočio. Šta uradi ta djevojka od mene, zar mi se sviđa, ma kakvi Draco. Iz mojih misli me trgne zvono na vratima. A to su sigurno, Ares i Mattheo, pozvao sam ih na pijanku, da ne moram piti sam. Zvono nije prestajalo zvoniti, pa jebemu zar ni jedan vilenjak ne radi svoj posao. Primio sam čašu u ruku i polako je piuckao do vrata. Čim sam ih otvorio ispred njih su stajali Ares i Mattheo, a iza njih netko koga nisam očekivao, glavom i bradom, Hermiona Granger. Popio sam još gutljaj viskija, a zatim progovorio.

"Šta ona radi ovdje" pokazao sam sa čašom na Hermionu.
"Došla je sa mnom" rekao je Ares braneći je.
"Ja nju ne budem pustio u kuću" dodao sam
"Draco, aj ne seri i pusti curu" Ares bi se izgleda svađao sa mnom, ali meni stvarno nije do svađe, tak I tak su me sa tim ubile Aurora i Tessa.
"Dobro, hajde ulazite, ali Ares odgovarati ćeš mi za ovo"

Dugo sam razmišljao, moram reći nekome za svoju situaciju sa Aurorom, ali kome Aresu ili Mattheu, Ares joj je brat i ne znam šta bi mogao reći, znam kako sam ja reagirao kada sam saznao za Tessu, Mattheo je sin znate već koga. Mislim da će ipak Mattheo više pomoći, sa Aresom se mogu samo posvađali.

Svi su posjedali u dnevnom. Krenuo sam po piće, ali trebala mi je pomoć.
"Buraz ajde mi pomogni sa pićem" okrenuo sa se prema Mattheu. On se samo ustao i krenuo za mnom. Stigli smo u kuhinju i ja sam počeo izvlačiti flaše iz frižidera. Bilo je tu svega, vina, viskija, gina, votke...
Okrenuo sam se prema Mattheu i započeo razgovor.

"Jebemu buraz imam problem" prošao sam prstima kroz kosu, jebote to uvijek radim kada sam nervozan.
"Šta bi, ali prvo mi daj jednu cigaru" uzeo sam kutiju iz đepa i izvadio dvije cigare, prvo sam zapalio svoju, pa sam dao upaljač da on zapali svoju.

"Imam problem sa Aurorom" rekao sam povlačeći dim u sebe.
"Sa Aurorom" zbunjeno me pogledao
"Da jebote sa njom, ne znam šta da radim" rekao sam ljuto jer ponavlja sve što mu kažem kao da me uopće ne doživljava.
"I šta bi sa njom" točio si je u neku rendom čašu viski.

"Jebote mislim da nešta osjećam prema njoj, mislim nikada se nisam zaljubio pa ni nezz kakav je osjećaj, ali mislim da je to" točio sam i sebi viski jer je ovo previše za mene, a Mattheo se zakašljao sa njim.
"Koji ti je kurac" popljuvao je sav viski iz usta po šanku, pa se počeo smijati.
"Ti i Aurora, buraz ne nasmijavaj me" skoro je umro od smijeha, a ja sam ga gledao prtav ozbiljan.

"Ja tebi ozbiljno kažem" rekao sam sav ozbiljan.
"Jebote onda imamo problem, buraz bolje ti je da se kaniš Aurore, njezin život je pun nevolja" rekao je uozbiljiljivši se.
"O čemu pričaš ti, mislio sam da ćeš me ti podržati" naglo sam ispio svoj viski.
"Jebote, kako da te podržim" popio je i on svoju, odmah sam nam nadopunio čaše.

"Jel imaš ti kakvu" upitao sam.
"Nije bitno" okrenuo je glavu i ispio još jednu čašu, a ja sam nadopunjavao.
"Jebote kako nije bitno znam sve o tebi i sada mi nećeš reći tko je tvoja draga" iznervirano sam dodao.
"A mislim da bi bilo pošteno da ti kažem, ipak si ti meni rekao za Auroru" zabio je glavu u svoje dlanove.
"Pa bilo bi" dodao sam.

"Tessa, ona mi se sviđa već duže vrijeme" procijedio je kroz zube, a meni je već mrak pao na oči.
"Jebote znači vi se jedan od onih savršenih parova" popio sam još jedan viski i natočio drugi.
"Kako to misliš" zbunjeni je dodao.
"Pa ono, ona se tebi sviđa, ti njoj i happy end, samo mene jebeni Potter zajebava" uzeo sam svoju čašu i bacio je na pod.

"Ček ja se njoj sviđam, nebitno.... ček kakve jebene veze Potter ima sa svime" zbunjeno me pogledao.
"Pa jebemu, Aurori se sviđa Potter, a ona se sviđa meni" zaronio sam glavu u svoje dlanove.
"Ne, ne Potter ne smije Potter" mucao je
"Šta ti je jebemu" sada sam ja bio taj koji je bio zbunjen.

"Šta je imala sa Potterom" upitao me uplašeno, kao da je bilo zabranjeno.
"Ništa posebno samo su se žvalili na zabavi, mislim bilo bi više toga da ih nisam razdvojio, ubija me ljubomora" počeo sam čistiti razbitu čašu. Okrenuo je glavu I popio svoj viski
"Mislim da je dosta o ovoj tebi, nego kaži ti meni zašto si me lagao o podrijetlu tvog prezimena"
"Šta" zbunjeno me pogledao.

Odjednom čuo se vrisak sa sprata, jebote tko zna šta se dogodilo. Možda su se Aurora i moja sestra poubijale. Potrčao sam na sprat po stepenicama i imao sam šta vidjeti, Aurora je ležala na hodniku, sva bljeda i bez imalo znaka života u njoj, šta se jebemu dogodilo.

Uzeo sam je u ruke i odveo u Tessinu sobu. Polegao sam je na krevet.
"Jebemu šta se desilo Tessa" pogledao sam je
"Ne znam, našla sam je takvu ispred vrata" bila je sva uspaničena.
"Zovi doktora" vikala je Hermiona. Jebote tko je nju pustio, aha naravno retardirani ja.

🐍🤍

_____________________________________________


𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑎 𝑐𝑢𝑟𝑠𝑒 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora