"I just need a boy who gon' really understand
And I've seen him get richer in the pole
I've seen him, I knew he had to know
I've seen him take down that tequila
Down by the liter, I knew I had to meet him
Ooh, he mine, ooh boy, bump and grind
Ooh, he mine, ooh boy, bump a line
Angelina, lips like Angelina
Like Selena, ass shaped like Selena"Changbin teljesen elködösült tekintettel figyelte, a tőle pár méterre lévő Felixet.
Mindkettejük hevesen csókolózott valami idegen sráccal, tekintetük mégse hagyta el a másikat, egy másodpercre se.Egymást képzelték el az idegen srácok helyére, és ahogy a szemük össze ért, rendesen egy villám kötötte össze őket.
Izzott a levegő a két ex között.Hiszen körülbelül egy hónapja szakíthattak, de most össze futottak újra, teljesen részegen pedig direkt féltékennyé szeretnék tenni a másikat.
És azt hiszem, ez egyértelmű, hogy sikerül is nekik.Felix hátra húzódott a másik fiútól, majd megfogta a kezét, és még mindig Changbin felé nézve elmentek az idegen fiúval.
Changbin ereiben forrni kezdett a vér, hisz nagyon jól ismerte volt párját, és tudta, hogy részegen milyen hülyeségeket tud tenni, ez volt az oka a szakításuknak is.
Az idősebb elengedte a rá csimpaszkodó idegent, majd otthagyta és újra valamilyen ital után kezdett menni. Vagyis a bár pult felé. Utált bele gondolni, hogy mit csinálhat most Felix, és a másik, de fogalma sincs, hogy kéne közbelépnie.
Idegesen kérte ki a vodkáját, majd még szegény pultos lány alig adta ki, Changbin kikapta a kezéből, és rögtön lehúzta.
Az üres poharat az asztalra csapta, ahogy a Felixel töltött emlékek az elméjébe kerültek.Ahogyan mellkasát tapogatja, hátra vágja a fejét és felnyög, miközben az élvezet kirobban a testéből.
Ahogy a kisebb képes volt egy fárasztó nap után feltüzelnie őt, egy igen erotikus tánccal, vagy csak simán azzal, ahogy az idősebbhez ért.Changbin össze szorította a szemeit, és a hajába markolt.
Bármit megtenne, hogy újra érezhesse ezeket az érzéseket.
A fiatalabb forró testének melegét.-Bassza meg...- sziszegte Changbin, majd gyorsan felállt a székről, és azonnal Felix keresésének
indult.Felfutott a lépcsőn, a folyosón pedig legalább ötven csukott ajtós szoba volt, de most nem érdekelte.
Ha kell mindegyikbe benyit, akkor is megfogja keresni Felixet. Legyen akár a legutolsóba is.Így is tett.Üres szobákba, szexelő, vagy éppen annak készülő párokra is rányitott, de egyikbe se Felix volt.
Az utolsó előttibe nyitott be, mikor megpillantotta a fekete hajat, és pont vetkőzni készült.Mindkettejük hátra pillantott, Felixnek pedig egy elégedett mosoly jelent meg az arcán.
Erre várt.-Három másodperced van elhagyni ezt az épületet, vagy esküszöm, hogy soha többet nem fogsz látni csillagokat, csak azokat amik a fejed felett fognak repkedni.- szorította össze állkapcsát Changbin, az idegen fiúra meredve, az pedig nagyot nyelt, és végig nézett a másik izmos testalkatán, majd kifutott.
Changbin nevetni kezdett, majd abba hagyta mikor Felix felé kezdett közeledni, már félmeztelenül. Kezeiben egy pohár tequila volt, amit útközbe lehúzott, és a poharat a szőnyegre dobta.
Újra látva a másik testét Changbin rögtön a kisebb dereka köré fonta a kezeit, és közelebb húzta magához.-Tudtam, hogy csak engem akarsz hülyíteni.- morogta, majd a másik nyakát kezdte el csókolgatni.
-Azt hittem már sose találsz ide...- nyögött fel Felix, ahogy a mondata után Changbin erősen bele harapott nyakába.
Hátrálni kezdtek az ágyhoz, majd Felix a puha lepedő közé zuhant, fölötte Changbinnal.
-Soha többé nem hagyom, hogy más hozzád érjen.- kezdett lefele haladni a kisebb mellkasán.
-A tiéd vagyok.- mosolygott önelégülten Felix, majd átadta magát Changbin kényeztető csókjainak.
És tényleg soha többet nem hagyták el egymást.
A/N: Changlix era???🤪
Direkt nem írtam tovább kis spicy jelenetig....🤭🤭🤭
Ez a zene szó szerint folyamatosan Changlix vibe-ot ad, de olyan szinten, hogy mostmár muszáj voltam ez leírni.
Nekem egyébként most tetszik ez a kis rész. 🙂
Vajon miért?😅Igyekszem a Born To Die folytatásával is, csak egy kis időt kérek.
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘