İlk Gün

96 8 2
                                    

Cemre'nin ağzından:

Bugün okulun ilk günü. Ne yapacağımı bilmiyorum.Bir yandan liseli olduğuma seviniyorum. Ama bir yandan da çok telaşlanıyorum. Kiminle arkadaşlık kuracağım?

Çok meraklıyım...

...........................

Babam geldi. Kız kardeşim Ceyda'ya seslendim. '' Hadi ya. Bıktım senden , hep geç kalıyorsun.''

( Ceyda süslü kızdır.)

'' Tamam . Bende senden bıktım. Bana bağırıp durma. Benim gibi kendine biraz bak. Artık liseli oldun . Ortaokuldaki gibi kezban kezban dolaşma. ''

O kadar uzun konuşmuştu ki sıkılmıştım. Okulun ilk günü ve biz hala kavga ediyorduk. Neyse...

Babam büyük bir sinirle kornaya bastı. '' Artık sizi bekleyemem. '' Çantamı aldım, tam çıkacakken annemin sesini duydum : '' İyi eğlenceler kızım. ''

Teşekkür ettim. Ceyda ile birlikte arabaya doğru ilerlemeye başladık.

Ceyda babamın yanına ( ön koltuğa ) oturdu. Bende arkaya.

.................... ( yolculuk ) ...................

Okulun önüne geldiğimizde arabadan indim. Ceyda başka bir lisede okuyordu. Ben bu sene lise 1'e başlamıştım. Ceyda ise benden 1 yaş büyüktü. Bu yüzden bu sene lise 2 ' ye başladı. Neyse... Arabadan indim ve sonunda sınıfımı buldum. Hızlı adımlarla ilerledim. İçeri girdiğimde aman Allah'ım ! Bu nasıl sınıf böyle. Herkes ayakta kimi dans ediyor, kimi şarkı söylüyor. Aa... O da ne ? Ortaokul arkadaşım Tülay sırada öylece oturuyordu. Büyük bir sevinçle yanına koştum. Hemen sıraya oturdum. Beni görünce o da mutlu oldu. Birbirimize sevinçle sarıldık...

Arkadaşlar ben wattpadda yeniyim adım Damlanur.Bölüm biraz kısa oldu özür dilerim. Umarım beğenmişsinizdir.

Gökyüzünde YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin