Deniz,Kum,Güneş...

42 4 0
                                    

Ertesi sabah güneş sayesinde uyandım. Nilay perdelerimi sonuna kadar açmış, beni izliyordu. Uyandığımı görünce yatağıma atladı.


 N'aber ? diye sordu bir de . Sabah sabah sinirimi bozmasına izin vermedim. Nilay'ı odamdan çıkardım, kapımı kilitledim.


Saçlarımı yıkadım. Kuruttuktan sonra suya dayanıklı bir göz kalemi sürdüm, hafif pembelik veren lip balmımı da sürdükten sonra plaj çantamı hazırladım.


Güneş kremimi, bronzlaştırıcı kremimi, lip glossumu , vücut losyonumu, el ve vücut nemlendiricimi, yedek bikinimi koydum.


Daha sonra kendim hazırlanmaya devam ettim. Altın sarısı bikinimi ve bikinimin üstüne de lacivert bir plaj elbisesi giydim. Hazırdım! kapıyı açtım. Ve Nilay'a nasıl olduğumu sordum. '' Çok güzelsin keşke ölsen '' dedi ve güldük. Teyzem arabasını hazırlamış sımsıcak güneşin altında bizi bekliyordu. Biz de arabaya binince plajın yolunu tuttuk.


Plaja vardığımızda Nilay beni ittiriyordu.


''Çabuk aç şu kapıyı Cemre! ''


 Bende çok heyecanlıydım. Kapıyı açtığımız anda yere düştük. Herkes bize bakıp gülüyordu. O an ağlamak istedim. Nilay ağlayacağımı anlayınca


- Rezil olursun sakın ağlama! -


dedi.


Üstüm hep kum olmuştu hemen plaj elbisemi çıkardım. Parmsak arası terliklerimi de çıkarınca kuş gibi hafif hissettim kendimi.


Nilay'la birlikte şezlong arama işine koyulduk.


OoO karşı tarafta vardı. Ama oraya kadar kim koşcaktı şimdi yaa :(


Nilay'a karşıdaki iki şezlongu gösterdim. Nilay kafasını çevirip bakıyordu ki birden fırladı. Oraya doğru öyle hızlı koşuyordu ki. Yetişemedim .


Şezlongları kaptığını görünce yürümek daha mantıklı diye düşündüm. Yürüyerek şezlongumun yanına gittim.


Elbisemi şezlongun üzerine serdim. Şezlonguma uzandım. güneş kremimi sürdüm.


Tam güneşleniyoken üstüme buz gibi kokteyl döküldü. Bravo Nilay, teşekkür ederim. Gözlerimi açtığımda Nilay kumların üzerinde yatıyordu. Kısık bir sesle ''özür dilerim '' diyordu.


Nilay'ın elini tuttum. Onunla birlikte denize doğru koştum. İkimiz aynı anda denize daldık. Uzun bir süre denizde yüzdük. Su savaşı yaptık. Sonra teyzemin sesini duydum.


''Hadi kızlar yarın izinli değilsiniz, okula gideceksiniz. Erken gidelim eve .'' diyordu. Biz de tamam dedik ve eşyalarımızı alıp arabaya koştuk. Arabaya zar zor bindik, Nilay saolsun. Ve evimizin yolunu tuttuk. Eve geldiğimizde kendimi odama kapattım. Duş aldım. Daha sonra aklıma Ceyda geldi. Acaba şimdi ne yapıyordu? Ona mesaj attım.


Kime: Ablacığım


Ceyda n'aber? Ben çok sıkıldım . Nerdesin? Napıyosun ? Bu arada Seni seviyorum.


Uzun süre cevap bekledim ama cevap vermedi. Bu seferde aradım. Meşgule aldı.


Ceyda'yı çok merak ediyorum. Başına bir iş mi geldi yoksa ?



Kimse okumuyor arkadaşlar . Lütfen kitabı arkadaşlarınıza önerin. Sizleri seviyorum... <3

Gökyüzünde YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin