W laboratorium, niedaleko wybrzeża zatoki, widzimy Johna i patrol. John przeglądał swój notatnik i mówił do siebie. Miał na sobie biały fartuch laboratoryjny. Po jego przeciwnej stronie stali pozostali.
Ryder Rocky i Rubble patrzyli na leżące wokół gadżety, Skye cicho czytała pozostawione na stole książki w głębi pokoju, Zuma patrzyła na wspaniały ocean za oknem, a Chase szturchał probówkę wypełnioną niebieskim płynem.
Nie dotykaj tego. powiedział z troską John do niego.
Dlaczego? zapytał, niezbyt przejęty.
Jeśli to rozlejesz, może stopić twoją skórę. Chase natychmiast cofnął się od probówki, nie chcąc stopić sobie skóry.
Ryder zatrzymał się na tym, na co patrzył i podszedł do niego
Mogę o coś zapytać? zapytał.
Jasne. powiedział z uśmiechem.
Dlaczego tu jesteśmy? zapytał.
Ach, tak. Za mną. powiedział i skinął na nich, aby poszli za nim, co zrobili.
Wszyscy podążają za Johnem do pokoju wypełnionego jedynie probówkami i kilkoma maszynami. John podszedł do lady i podniósł małe urządzenie, które wyglądało jak połączenie skanera kodów kreskowych i pilota do telewizora.
Co to jest? spytała Skye z zainteresowaniem.
To jak dotąd mój największy wynalazek! oznajmił z bardzo radosnym uśmiechem.
Hm, co to robi? zapytał Ryder, bardzo zainteresowany.
Dzięki temu możesz zamienić każdego człowieka w wyczerpanego słabeusza. Nie będą mieć siły, by podnieść łyżeczkę! powiedział radośnie.
Niesamowite! wykrzyknął Rubble.
Chase wygląda, jakby miał zaraz umrzeć z nudów nic nie robienia, ale kątem lewego oka widzi małą, błyszczącą probówkę wypełnioną różowym płynem.
Chase natychmiast do tego podchodzi i sprawdza. Patrzy na to z ekstremalną myślą… i szturcha to.
To mogłoby nam pomóc we wszystkich kradzieżach ! powiedział podekscytowany Ryder.
Tak. Hej, gdzie jest Chase? zapytał John.
Jest tuż obok zu... Ryder zatrzymuje się, gdy widzi, że Chasea nie ma obok Zumy.
Jestem tuż za wami. powiedział , nie odsuwając się od probówki.
Wszyscy odwracają się i widzą go wciąż szturchającą probówkę.
NIE! Odwal się od tego! krzyknął John.
Chase przez pomyłkę zrzucił probówkę z blatu, odwracając się do pozostałych.
Zlewka spadła na podłogę i roztrzaskała się na wszystkie strony. Ciecz szybko zamieniła się w różowy gaz i uniosła się w górę.
Kryć się! John wrzasnął i schował się za ladę.
Ryder schował się pod stołek, Rubble i Rocky wybiegli z pokoju, a Chase i Malshall wyskoczyli przez okno, należy wspomnieć że było to czwarte piętro. Zuma i Skye próbowały wyskoczyć za nimi , ale mgła szybko je zakryła i straciły przytomność.
Rubble i Rocky wrócili do pokoju, Chase i Malshall wspięli się przez okno, a John i Ryder wstali ze swoich kryjówek.
Skye! Zuma! Chase krzyknął i podbiegł do dwójki, która leżała na podłodze.
Lepiej zabierzmy je z powrotem do bazy. powiedział Malshall, podnosząc Skye.
Racja, Chase, niesiesz Zume. powiedział Ryder, wybiegając z pokoju.
Jasne! Chase powiedział i podniósł Zume, i wybiegł przez drzwi.
CZEKAJ! WRÓĆ! wrzasnął John, biegnąc w kierunku Rydera.
Nie martw się! Wrócimy! powiedział i popędził do quada.
John zatrzymał się i spojrzał w ziemię.
Żal mi pierwszej osoby, którą ta dwójka zobaczy po przebudzeniu. powiedział do siebie, marszcząc brwi.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.