Następnego ranka Chase powoli obudził się ze swoich snów i wstał z łóżka. Spojrzał na zegarek, który wskazywał 6:49
Prawdopodobnie tylko ja teraz wstaję. powiedział do siebie i wyszedł z budy.
Poszedł w kierunku pokoju , aby zjeść , ale kiedy tam dotarł, zobaczył Zume popijającą wodę.
Hej Zuma! Nie wiedziałem, że wstałaś. powiedział , podchodząc do lodówki. Zuma odwróciła głowę, by spojrzeć na niego.
Nie mogłam dziś spać i zdecydowałam się wstać. powiedziała , biorąc łyk.
Miałaś koszmar? Zapytał , przygotowując trochę kiełbasy.
Nie. Właściwie to miałam naprawdę dobry sen.
O czym? zapytał z zainteresowaniem.
Uch… nic! Tylko… uh… o wczorajszym graniu w gry. Musiała ukryć to, o czym naprawdę śniła ostatniej nocy, czyli całowanie się z nim.
Fajnie. odpowiedział z uśmiechem, gdy usiadł, aby zjeść swoje śniadanie.
Chcesz iść ze mną do parku? zapytała Zuma.
Jasne, czemu nie. Ale jak skończę jeść , dobrze? Zapytał .
Nie ma problemu.
Gotowy? zapytała.
Tak. Tylko pozwól mi napisać notatkę, żeby inni nie myśleli, że zostaliśmy porwani! powiedział żartobliwie, po czym napisał notatkę i zostawił ją na ladzie.
Obaj wyszli z bazy , po czym udali się do parku. Obaj spacerowali i oglądali wiele scen, takich jak dwie wiewiórki walczące o orzech, szop pracz kopiący w koszu na śmieci i pisklęta uczące się latać. Było około 7:55, kiedy Chase potknął się i upadł za żywopłotem.
Auć! powiedział, gdy uderzył w ziemię, ale na szczęście była to tylko trawa. Zuma szybko podbiegła do niego i pomogła mu wstać.
Nic ci nie jest? zapytała z wielkim niepokojem.
Tak, jestem... powstrzymał się, gdy spojrzał przed siebie i wskazał.
Zuma również spojrzała.
To była najpiękniejsza rzecz na świecie! Pola trawy były pokryte tylko kwiatami. Były różowe, niebieskie, czerwone, zielone, po prostu wszystkie kolory! Wszystko było spokojne i ciche, a przy wietrze kwiaty wyglądały, jakby tańczyły. Wszystko znajdowało się nad urwiskiem.
Oboje odwrócili się do siebie, a kiedy ich twarze się spotkały, szybko odwrócili się wy zakłopotania.
Tymczasem w bazie
Skye właśnie weszła do pokoju i zobaczyła, jak reszta je śniadanie.
Cześć wam. Powiedziała, podchodząc do nich.
Rozejrzała się dookoła i miała zdezorientowany wyraz twarzy.
Gdzie jest Chase? zapytała z wielką troską.
On i Zuma poszli do parku. powiedział Rocky i wskazał notatkę na blacie. Skye szybko do niej podeszła, złapała ją i przeczytała sobie.
CO?! Chase poszedł z Zumą do parku! To musi być dla niej sposób, by mieć go dla siebie! Muszę ją powstrzymać! Ze względu na moją miłość! Pomyślała i szybko wybiegła z pokoju wspólnego.
Muszę ją powstrzymać! Powiedziała do siebie, zarzucając swój sprzęt do latania i poleciała w stronę parku.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.