Skye się budzi

34 2 1
                                    

Minęło 45 minut po tym, jak Zuma się obudziła i chase opuściła pokój, by powiedzieć pozostałym. Wszyscy zapytali, czy wszystko w porządku.

Powiedziała, że nic jej nie jest, i zdecydowali, że powinni obejrzeć film, dopóki Skye się nie obudziła. Chase wybrał "Madagaskar 2" ponieważ w tej chwili miał ochotę obejrzeć komedię.

Zuma położyła się obok Chasea.

Oboje zajadali się popcornem, podczas gdy Chase ciągle pytała, czy wszystko w porządku. Nie przeszkadzało jej, że upewniał się, że wszystko z nią w porządku, ale czuła się… dziwnie?

Byli w połowie filmu, kiedy obaj sięgnęli po popcorn i ich łapy dotknęły się. Obaj natychmiast spojrzeli na siebie. Zuma musiała odwrócić od niego głowę, bo znów była ciepła ze wstydu.

Pójdę sprawdzić Skye. Chase natychmiast powiedział do pozostałych i wybiegł z pokoju , co sprawiło, że Zuma się uspokoiła… trochę.

Co jest ze mną nie tak? Najpierw czuję to dziwne uczucie! POTEM czerwienieję ze wstydu, kiedy mnie przytula! Albo wariuję, albo NAPRAWDĘ zakochałam się w nim. Pomyślała Zuma

Chase wszedł do sali i spojrzał na Skye. Wciąż miała ten pusty wyraz twarzy. Chase podszedł do niej i usiadł naprzeciw niej, i zaczął myśleć, zerkając szybko na Skye, aby upewnić się, że wszystko z nią w porządku.

Co jest ze mną? To znaczy, jasne, nasze łapy się spotkały, ale… kiedy spojrzałem na Zume, zobaczyłem coś zupełnie innego, niż się spodziewałem! Ona naprawdę musiała się ODE MNIE ODWRÓCIĆ! Czy to możliwe, że… Zuma….lubi mnie?! Pomyślał, gdy nagle Skye zaczęła się miotać i obracać.

Chase szybko wstał i spojrzał na nią. Po kilku sekundach Skye powoli otworzyła oczy i rozejrzała się. 

Chase? zapytała, siadając. Rozejrzała się po pokoju iz powrotem na niego.

Z jakiegoś powodu nagle poczuła dziwne uczucie w żołądku. Nie czuła się chora, ale co to było?

Co się stało? spytała.

Cóż, stłukłem probówkę w laboratorium, przez co ty i Zuma straciłyscie przytomność. Więc zabraliśmy was z powrotem do bazy, żeby upewnić się, że z wami wszystko w porządku. powiedział.

Gdzie jest Zuma? Zapytała , rozglądając się dookoła.

Ona już wstała.

Skye nagle zapragnęła mocno, ale delikatnie przytulić Chasea, ale nie wiedziała dlaczego?

Co to za uczucie, które czuję? Czy normalnie to czuję?... zadała sobie pytanie i spojrzała na niego...Czy to uczucie jest spowodowane przez Chasea? Muszę o tym pomyśleć później. powiedziała do siebie i wstała z łóżka.

Wydajesz się całkiem w porządku, ale nie jestem lekarzem. Chase spokojnie powiedział.

Gdzie są inni?

Oglądają film.

W takim razie dołączymy do nich. 

Z jakiegoś powodu chciała go przytulić, jakby jutra miało nie być i po prostu nie puszczać, ale… dlaczego?

Chase usiadł obok Zumy i powoli patrzył na nią. Po chwili wrócił do oglądania filmu. Nagle Skye usiadł obok niego. Wpatrywał się w nią przez kilka sekund, aż zauważyła.

Czy coś się stało? zapytała zatroskana.

Nic. Po prostu zwykle siedzisz obok Rockygo. Powiedział.

Cóż, po prostu czuję się tu dziś bardziej komfortowo. spokojnie odpowiedziała.

W porządku. powiedział i obaj odwrócili się, aby obejrzeć resztę filmu.

Po wyłączeniu filmu wszyscy postanowili, że pójdą spać. Wszyscy poszli do swoich bud i poszli spać, z wyjątkiem Zumy i Skye

Skye widzimy, że chodzi tam iz powrotem.

Dlaczego mam te dziwne uczucia? Nie wydaje mi się, żebym była chora. Cóż, niech zobaczę. Nabieram tego uczucia, kiedy obudziłam się ze snu i zobaczyłam Chasea. Potem , chciałam go przytulić i…. TO JEST TO! Ja… muszę… być… zakochana w nim! Te uszy sprawiają, że wygląda uroczo! Spróbuję sprawdzić, czy mój  Chase też mnie lubi. powiedziała do siebie i wślizgnęła się do łóżka.

Więc jestem zakochana w nim! Jego futro zawsze budziła zainteresowanie nim. No cóż. powiedział głośno Zuma i wczołgała się do łóżka.

Eliksir miłości Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz