Chase i Zuma usiedli i obserwowali pola kwiatów. Zuma zerkneła, by spojrzeć na Chasea, który właśnie wpatrywał się w pole.
To takie piękne, prawda? Zapytał . Zuma ponownie spojrzała na kwiaty.
Tak. odpowiedziała i spojrzał na niego, który teraz patrzył na nią.
Obaj lekko się zawstydzili, ale nie odwrócili się. Zuma powoli zbliżyła się do niego. Ale dwoje nie było świadomych latającego psa, który powoli lądował na ziemi za żywopłotem.
Skye spogląda przez żywopłot i widzi ich , prawdopodobnie zamierzających się pocałować.
Co mam zrobić?! powiedział, rozglądając się, czego by użyć.
Potem zobaczyła grubą gałąź i szybko wpadła na pomysł, zły pomysł!
Tuż przed tym, jak mieli się pocałować, rozległ się okropny krzyk i obaj odwrócili się tam, skąd dobiegł krzyk.
Och, proszę! Niech ktoś mi pomoże! POMOCY! Rozległ się piskliwy głos, który brzmiał bardzo znajomo.
Chase szybko wstał z miejsca i zaczął biec.
Chodź! Musimy pomóc tej osobie! wrzasnął i pobiegł w kierunku, w którym krzyczała osoba.
Zuma mruczała do siebie, wstając, ale gdy tylko wstała, została uderzona w głowę gałęzią przez nikogo innego jak Skye!
Oszołomiona, znalazła się bardzo blisko krawędzi klifu , Zuma prawie krzykneła i Skye z łatwością uderzył w nią i Zuma się przewróciła.
Po kilku sekundach zniknęła jej z oczu. Kilka sekund po tym, jak Zuma spadła w dół, chase wrócił i zobaczył Skye.
Skye? Co tu robisz? zapytał zdezorientowany. Skye uśmiechnęła się do niego.
Przyszłam sprawdzić, co u ciebie i Zumy. powiedziała niewinnie.
To miło. Mówiąc o Zumie, wiesz, gdzie ona jest? Zapytał rozglądając się dookoła.
Powiedziała, że musi wrócić do bazy odpowiedziała .
Och. powiedział ze smutkiem.
Wszystko w porządku?
Chciałem spędzić trochę więcej czasu z Zumą i… nie wiem… może obejrzeć film. powiedział ze smutną miną.
Skye czuła się źle, zasmucając Chasea, ale szybko wpadła na pomysł.
Czy zechciałbyś zrobić ze mną te rzeczy? zapytała , podchodząc w kierunku Chasea. Jego twarz szybko się rozjaśniła.
Jasne! powiedział i po tych słowach obaj weszli z powrotem do parku i zaczęli iść.
Była 8:20, kiedy Skye przestała chodzić i złapała się za brzuch.
O rany! Zapomniałam wziąć coś do jedzenia! powiedziała do siebie i Chase podszedł do niej.
Czy wszystko w porządku?
Tak, wszystko w porządku. Po prostu zapomniałam jeść, to wszystko.
Może wrócimy do bazy i zrobisz sobie coś do jedzenia? Zapytał.
Okej.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.