Kiedy trójka wróciła do pokoju zobaczyli, że chase słucha muzyki w radiu.
Hę? To chyba nie koniec świata! Uff! Powiedział Malshall, rozglądając się dookoła, aby upewnić się, że świat nie wybuchnie albo coś takiego.
Rubble i Skye podeszli do niego.
Gdzie jest Zuma? Zapytał Rubble
Poszła do siebie.
Hej, czy wy dwoje zjedliście już kolację? zapytał Malshall.
Ja tak, ale nie jestem pewien co do Zumy. Powiedział Chase.
Pójdę do niej i zobaczę, czy coś zjadła. powiedziała Skye
Podeszła do drzwi Zumy i zapukała.
Kto tam?
To ja. Mogę wejść?
Jasne. odpowiedziała Zuma i otworzyła drzwi. Skye weszła, a Zuma zamknęła drzwi.
Nadal boicie się wcześniejszego popołudnia? Zuma zapytała i usiadła na swoim łóżku.
Nie, nie! Teraz wszystko jest w porządku! Przyszłam tylko zobaczyć, czy chcesz coś do jedzenia. Bo Chase powiedział, że już zjadł i nie jest pewien, czy ty już jadłaś. Chciałam się tylko upewnić... powiedziała i zobaczyła Zume w zamyśleniu...Czy wszystko w porządku? zapytała , Zuma otrząsnęła się z zamyślenia.
Tak, właśnie o czymś myślałam. powiedziała i wstała z łóżka.
O czym? spytała z zainteresowaniem.
Zuma skinęła na nią, żeby się do niej zbliżyła i zrobiła to.
Czy potrafisz dochować tajemnicy?... Zuma szepnęła do niej, a ona skinęła głową...Jestem zakochany w Chasesie. wyszeptała, co spowodowało, że Skye cofnęła się i sapnęła.
Nie mogę w to uwierzyć! Zuma jest zakochana w Chasesie! MOIM CHASIE! Nie mogę pozwolić jej mieć mojego Chasea! Nie ma mowy! Powiedziała do siebie i spojrzała gniewnie na Zume.
Sky... próbuje powiedzieć Zuma, ale zostaje przerwana przez Skye.
Zuma, chcę… nie, ŻĄDAM, żebyś nie próbował zdobyć dla siebie Chasea! powiedziała z odrobiną gniewu formującego się w jej głosie.
Co?! Dlaczego miałoby cię to obchodzić?
Bo ja też jestem zakochana w nim! Powiedziała.
Zuma była wstrząśnięta do szpiku kości i tylko wpatrywała się w nią.
CO?! Ona też jest zakochana w nim! Ale dlaczego? Jasne, że są dobrymi przyjaciółmi, ale nigdy nie spodziewałam się, że to się stanie! Poza tym myślałam, że ma coś do Rockygo! Myślała do siebie.
Myślałam, że lubisz Rockygo?! zapytała, a Skye odpowiedziała, wzruszając ramionami.
No to WYJDŹ! Zuma powiedziała i wyrzuciła Skye z jej budy.
Skye z hukiem wylądowała na ziemi i wstała.
Jeśli odważysz się zbliżyć do niego, to… spale cię żywcem! Skye prawie krzyknęła.
Jeśli spróbujesz się do niego zbliżyć, potnę cię we śnie! Poza tym on mnie bardziej lubi! Zuma powiedziała przez jej drzwi.
Och, proszę! On lubi MNIE bardziej! Powiedziała Skye, a potem Zuma otworzyła drzwi , trzymając w łapach dużą maczetę .
JEŚLI NATYCHMIAST NIE ODEJDZIESZ, PRZEROBIĘ CIĘ NA JEBANĄ MIELONKĘ!
Zuma ryknęła niemal demonicznym głosem i posłała złe spojrzenie, Skye następnie szybko wbiegła do bazy. Wszyscy spojrzeli na nią i zapytali, czy Zuma czegoś nie potrzebuje.
Nie, nić nie chce. powiedziała.
Spojrzała na Chasea, który uśmiechnął się i pomachał do niej. Skye również się uśmiechnęła i pomachała do niego.
Zamierzam się upewnić, że Zuma nie zbliży się ani trochę do niego! Nawet jeśli to oznacza, że będę musiał robić rzeczy, których nigdy bym nie zrobiła! Bo Chase będzie mój, a NIE JEJ! Pomyślała do siebie.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.