W bazie widzimy, jak Chase i Skye wchodzą do środka, a Rocky siedzi przy komputerze. Odwraca się i widzi, jak Skye zaczyna robić sobie jedzenie, a Chase podchodzi do niego.
Hej Rocky. Co robisz? Zapytał.
Rocky odwrócił się z powrotem do komputera i zaczął wpisywać coś.
Nic specjalnego. powiedział. Chase roześmiała się bez wyraźnego powodu.
Tak, gdzie jest reszta? Zapytał.
Na zakupach
Widziałeś Zume? Zapytał.
Myślałem, że była z tobą? zapytał z zainteresowaniem Rocky.
Skye powiedziała, że wróciła do bazy. Chase powiedział i Skye szybko podeszła.
Jestem pewien, że po prostu musiała iść do swojej budy. powiedziała.
Chase wpatrywała się w nią przez minutę, co sprawiło, że Skye się zdenerwowała, ale Chase szybko przybrał szczęśliwy uśmiech, który ulżył jej.
Tak, prawdopodobnie masz rację. Cóż, idę do siebie. powiedział i opuścił pokój .
Skye próbowała zrobić trochę tostów z masłem, ale wyszło całe spalone i przez pomyłkę spowodowało zapalenie się tostera. Na szczęście Rocky zdołał ugasić pożar.
Cóż, chyba potrzebujemy nowego tostera. powiedział , gdy obaj na niego spojrzeli, co nie było przyjemnym widokiem. Wszystko było spalone i nagle jeden z elementów wypadł z gniazda i uderzył Skye w głowę.
Bardzo mi przykro! Obiecuję, że nie będę więcej używać naszego tostera! powiedziała ze smutkiem w głosie.
Po prostu pójdę po nowy. Poza tym potrzebuję dobrego spaceru po mieście. powiedział Rocky i po kilku minutach opuścił bazę.
W bazie było całkiem cicho i minęły jakieś dwie godziny, aż nagle pojawiła się Zuma! Miała zadrapania na całym ciele, podbite oko, a część jej futra została oderwana.
Zobaczyła Skye siedzącą na kanapie i ze złością podeszła do niej. Zuma miała twarz, która z łatwością wystraszyłaby demona.
Poklepała ją po ramieniu i odwróciła się, by zobaczyć wkurwioną Zume!
Gdy tylko ją zobaczyła, Zuma zaatakowała ją i zaczęła wybijać z niej życie. W ciągu kilku minut Chase przybył, aby zobaczyć chmurę kurzu na zewnątrz tej dwójki, co utrudniło mu zobaczenie, kto był górą.
Co tu się dzieje?! krzyknął, co spowodowało, że obie przestały walczyć. Chase natychmiast zdumiał się tym, co zobaczył.
Zuma? Co ci się stało? zapytał z wielką troską.
Skye pozbyła się mnie, kiedy byliśmy w parku! Uderzyła mnie gałęzią i zrzuciła z urwiska! A potem zostałam zaatakowana przez dzikie koty! wrzasnęła.
Czy to prawda? zapytał patrząc na nią.
Skye miała winny wyraz twarzy i była bardzo zdenerwowana.
Tak. powiedziała cicho i odwróciła wzrok od niego.
Dobra, dobra! Mam jedno pytanie! powiedział, patrząc na tę dwójkę.
Tak co to jest? zapytały jednocześnie obie.
Dlaczego wy dwie chcecie być ze mną? zażądał .
Obie miały zmartwiony wyraz twarzy, ale szybko im przeszło.
To dlatego, że... obie cię kochamy! Zuma powiedziała, patrząc na niego.
Był w totalnym szoku, na pewno podejrzewał, że Zuma go lubi, ale SKYE! Chase spojrzał na Skye, która skinęła głową.
Nie mogę w to uwierzyć! Myślałem, że kochasz Rockygo. Wzruszyła ramionami.
Więc teraz, teraz już wiesz! Kogo lubisz bardziej? Mnie czy ją? zapytała i spoliczkowała Skye.
Zaczął myśleć, ale Skye przerwała mu myśli.
To całkiem proste, że on lubi MNIE najbardziej! Skye powiedziała i posłała Zumie uśmieszek.
CO?! wrzasnęła co spowodowało pęknięcie szyby.
Zuma ponownie zaatakowała i obie zaczęły ze sobą walczyć. Chase tylko patrzył na tę dwójkę.
Świetnie! Co mam zrobić? Jeśli szybko nie wybiorę, zniszczą bazę przez całą swoją walkę! Ugh, dlaczego ja? Po prostu muszę wybrać tę, którą kocham bardziej i martwić się o konsekwencje później! Ale którą?! pomyślał, patrząc na walczących ze sobą dwie suki.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.