Dzień był całkiem normalny po pocałunku. Wszyscy wykonali swoją normalną rutynę.
Było około 15, kiedy Zuma weszła do pokoju.
Zagram w grę wideo!... chase powiedział i wyjął konsolę do gier i kontroler...Hej Zuma, chcesz się ze mną pobawić? Pozwolę ci wybrać! Chase zapytał i odwrócił się, by na nią spojrzeć. Zuma stała tam przez kilka dobrych sekund, zastanawiając się, co robić.
Przestała myśleć i spojrzała na niego, właśnie miał rozpocząć grę.
Pogram z tobą. powiedziała i uśmiechnęła się.
Chase szybko odwrócił się i spojrzał na nią. Miał zdezorientowany wyraz twarzy.
Co powiedziałaś? zapytał , bardzo zaniepokojony.
Powiedziałam, zagram z tobą. odpowiedziała na jego pytanie.
Szczęka Chasea leżała na ziemi, a jego oczy były wielkości stołu. Ta reakcja wywołała chichot Zumy. Chase szybko otrząsnął się ze swojej reakcji i podbiegł do niej.
Kim jesteś i co zrobiłeś z prawdziwą Zumą?! Chase prawie krzyknął, patrząc na nią.
Jestem prawdziwa , idioto. powiedziała, ale nie gniewnym tonem.
Wyglądasz jak ona i mówisz jak ona, więc musisz być robotem! Kto cię przysłał?! zapytał i dokładnie ją zbadał.
Wygląda na to, że nie masz części robota, więc... Pójdę po Rockygo!
Chase powiedział i już miał uciekać, ale Zuma złapała go za ogon.
Nie jestem robotem albo cyborgiem! A gdybym nim była nie sądzisz, że już bym was wszystkich zabiła we śnie? Zuma zapytała i zobaczyła, że Chase bardzo intensywnie myśli.
Chyba masz rację? Ale dlaczego chcesz grać w coś co nie wymaga całego ciała? zapytał , wciąż zdezorientowany.
Cóż, czy nie prosiłes mnie?
Tak, ale nie spodziewałem się, że powiesz tak.
Hej! Mogę cieszyć się grami wideo i innymi rzeczami, prawda?
Ależ oczywiście! wykrzyknął Chase.
No to zagrajmy. powiedziała, podchodząc do kanapy i podnosząc kontroler.
Chase również wskoczył na kanapę i podniósł swój kontroler. I obaj grali w każdą grę, którą mieli.
Malshall wszedł do pokoju i zobaczył ich grających w grę wideo. Krzyczał ile sił w płucach, jak małe dziecko, które czegoś się przeraziło. Chase wstrzymał grę i oboje odwrócili się, by spojrzeć na niego, który chował się pod stołem. Potem nagle wbiegli Skye i Rubble
Co jest nie tak?! zapytała z wielką troską.
ZUMA GRA W GRĘ WIDEO! TO KONIEC ŚWIATA! Malshall wrzasnął ile sił w płucach i wybiegł z pokoju.
Następnie Skye i Rubble spojrzeli na tę dwójkę i również uciekli. Dwójka po prostu siedzieła i… wzruszyli ramionami, po czym wrócili do swojej gry.
Obaj przestali grać i wyłączyli grę.
Wygrałam! Powiedziała.
Tak, to była naprawdę dobra gra. Może innym razem? Zapytał.
Jasne.
Chase wyłączał konsolę do gry, gdy nagle poczuł coś miękkiego i ciepłego na swoim policzku. Kiedy się obrócił, zobaczył Zume.
Czy pocałowałeś mnie w policzek?! Prawie krzyknął i upadł na podłogę.
Tak. powiedziała cicho.
Dlaczego? Zapytał.
Cóż, chciałam ci podziękować, że pozwoliłeś mi zagrać z tobą w tę grę! Dawno się tak dobrze nie bawiłam! Powiedziała i wyszła z pokoju.
Mój BOŻE, CZŁOWIEKU! Teraz Zuma mnie pocałowała! Chociaż jej pocałunek był trochę lepszy niż Sky...NIE! Nie chcę, żeby Zuma wiedziała, że ją lubię! Ale ona jest taka ładna i piękna….i... Jezu, co mam zrobić? zadał sobie pytanie i wzruszył ramionami.
Lubię je obie! Dobrze, że nie wiedzą, że lubię je obu… albo… czy wiedzą? Nie! Gadam jak szalony. powiedział do siebie.
CZYTASZ
Eliksir miłości
FanfictionPo tym, jak Chase rozbija probówkę, Zuma i Skye tracą przytomność. Co gorsza, zakochują się w pierwszej osobie, którą zobaczą, i zgadnij, kto to jest! Teraz obie rywalizują o serce Chasea.