taehyun:
beomgyu
hangi hastanedesiniz
nerdesiniz su an iyi misiniz
nolur artik bak mesajlarasoobin:
gerginlikten bayilcam
telefonda sesleri iyi geliyodu ama icim icimi yiyoselam
taehyun:
IYI MISINIZiyiyiz iyi
yaralanmadik
sadece yere dusunce dirseginde ufak siyrik olmus
pansuman yaptirdik
eve gidiyoruzsoobin:
bence direkt bana gelin
sizi orda tutmaya icim el vermiyogeldik bile
biraz dinlenicez
soobin lutfen iyi haberlerle gel
o kadar yoruldum ki
yeonjun'un yanında guclu gorunmeye calisiyorum ama yapamiyorum
o da ayni benim gibi guclu durmaya calisiyo
ama biliyorum o da yoruldu
su an dusunceli bir sekilde duvari izliyo
suclu hissediyorum
taehyun:
kendini suclu hissetmene gerek yok
cunku sen bir sey yapmadin
basinizda bir manyak olmasi senin sucun degilsoobin:
her yerde ariyoruz bebegm :(
cok fazla saklanamaz merak etme
geliyim mi sizin eveyok
gerek yok su an
dinlenmek disinda bi sey yapmak istemiyorum
o kadar korktum ki
o orada yolun ortasinda dikilirken
araba ona dpgru gelirken
aklimi kaybettim
keske elini hic birskmasaydim o an
ya daha gec fark rtseydimtaehyun:
agliyo musun :(
bi sey olmadi ama bak...
suclama kendinituvalete girdim orada agligorum bi de yeonjunu bunun icin uzemem
soobin:
askim
yarin ise gitmeyin izin falan alin
sabah sizdeyimcok kptu hissediyorum
sonra konusuruztaehyun:
haberdar et bizitamam😔
...
Beomgyu son kez göz yaşlarını silip yüzünü yıkadı. İçeri girdi. Yeonjun telefonuna dikkatlica baktığından Beomgyu'yu fark etmemişti.
"Telefonun açıldı mı?" dedi Beomgyu merakla. Kaza sırasında telefonunu düşürünce kapanmıştı. Yeonjun bakışlarını telefondan Beomgyu'ya çekti düşünceli bir şekilde. Başını salladı. Beomgyu onun yanına oturdu. Ardından kolunu koltuğun üst kısmına koydu. Elleri Yeonjun'un saçlarına gitti ve saçlarıyla oynamaya başladı. Yeonjun da gülümseyerek başını onun eline yasladı. Yorgun görünüyordu. Onun bu hali Beomgyu'yu o kadar üzüyordu ki oracıkta yine ağlamak istemişti.
"İyi olacağız." dedi Yeonjun sessizce ve düşünceli bir şekilde.
Beomgyu başını salladı. Ve tam o anda bir şeyler oldu. Beomgyu'nun Yeonjun'un saçını okşayan eline öyle bir ağrı girdi ki acıyla yüzünü buruşturdu ve elini ondan çekti. Yeonjun ona endişeyle baktı. "Ne oldu?"
"Kolum ağrıdı. Kazadan sonra oldu herhalde." dedi kolunu ovalamaya başlarken.
"Bu saate kadar bir şey yoktu." dedi Yeonjun oturduğu yerde kaydı ve Beomgyu'ya yaklaştı iyice. Koluna hafifçe dokundu. O an Beomgyu'nun kolu daha çok ağrımaya başladı.
Yeonjun endişeyle ona baktı. "Sakın bana o yüzden olduğunu söyleme-" dedi gözlerini büyütürken.
Beomgyu acıyla yüzünü buruştururken ona baktı. "Neden bunu yapsın ki?"
Yeonjun evde gözlerini gezdirdi kaşlarını çatarken. "Beomgyu."
"Efendim?"
"Evde kamera türü bir şey olabilir mi? Bana dokunduğun an bunun olması normal değil. Bu manyak her şeyi yapmış olabilir."Beomgyu'nun gözleri korkuyla büyüdü. "Olabilir mi cidden?" dedi hayretle. Artık akıllarına her türlü ihtimal geliyordu.
Yeonjun sinirle nefes verdi ve ayağa kalktı. "Soobin'in arkadaşına söyle de evi arasın. Biz de Kai'lerde kalalım şimdilik yoksa kafayı sıyıracağım."
Beomgyu onu kafasını sallayarak onayladı. Birkaç parça eşya topladılar ve evden çıktılar.
Beomgyu evinde kamera olma ihtimaliyle içi iyice huzursuzlukla dolmuştu.
Bu kabusun bir an önce bitmesini istiyordu.
...
"Bir yakalayalım şu kızı nasıl ellerimle saçlarını yoluyorum gör." dedi Huening Kai. Bir yandan da onlar için masa kuruyordu. Yeonjun ve Beomgyu her ne kadar yardım için ayağa kalksa da Kai sürekli onları durduruyordu. Kaza yaptıklarını ve dinlenmeleri gerektiğini söylüyordu. Onlar da dediği gibi bir şey yapmıyordu.
"Sonra birlikte hapse girersiniz artık." dedi Yeonjun zorla gülerek. Artık gülmeye bile hali kalmamıştı. Beomgyu bunun farkındaydı. Yanında otururken elini tuttu sıkıca. Güç vermek istiyordu ama bu haldeyken biraz zordu.
Kai tabakları masaya bırakırken gözlerini Yeonjun'a dikti. Endişeliydi. Bir şey sormak için ağzını açıyor fakat vazgeçip geri kapatıyordu. En sonunda cesareti bulduğunda, "Ailenden yardım isteyecek misin Yeonjun?" dedi.
Yeonjun ona düşünceli bir şekilde baktı. "Bilmiyorum. Yardım yerine köstek olurlar gibi geliyor."
"Bence istemelisin. Her ne kadar bazı konularda çileden çıkarsalar da onlar senin ailen, sana destek olurlar. Yunjin'e anlattın mı?"
Yeonjun başını iki yana salladı ve yutkundu. "Finalleri yaklaşıyor ve son senesi... anlatıp onu üzmek istemiyorum."
Kai başını salladı. Beomgyu ise konuşma boyunca endişeyle Yeonjun'u izliyordu.
Kai bu sefer de Beomgyu'ya döndü. Masada karşılarına oturdu."Gerçekten evine kamera koymuş olabilir mi bu manyak?" diye sordu huzursuzca.
Beomgyu da huzursuzlandı. Yeonjun ise daha çok sinirlenmiş gibiydi."İhtimali var. Olmamasını diliyorum." Elleriyle oynamaya başladı sıkıntıyla. Yeonjun ise onun ellerinin üstüne kendi elini koydu.
"Manyak. Cidden manyak bu karı." sinirle soludu. "Evine, evinize kadar giriyor. Sapık ve tacizci."
Yeonjun iç çekti. "Şimdilik haber beklemekten başka bir şey yapmıyoruz. Konuyu kapatalım. Zaten göçebe hayatı yaşamamız yeterince yorucu." dedi ve yerinde dikelip yemeğini yemeye koyuldu. En azından yemeyi denedi. Huening Kai düşünceli bir şekilde başını salladı ve o da yemeye başladı.
Beomgyu ise yemeğiyle oynamaktan başka bir şey yapmıyordu. Arada telefonunu kontrol ediyordu.
Akşam olana kadar vakit geçirdiler. Bazen televizyon izlediler bazen oyun oynadılar. Ama akıllarında hep o kişi ve ne yapacağı korkusu var içlerinde. O korku hiç geçmedi ve daha da büyüdü. Bazen durup düşüncelere daldılar. Bazen kendilerini gülümsemeye zorladılar.
Gece olunca ve Beomgyu koltuğun üstünde zar zor uykuya dalmışken telefonuna bir bildirim geldi. Yarı açık gözlerle telefonunu kontrol ettiğinde mesajın Soobin'den geldiğini gördü ve anında yerinde dikeldi. Mesajı okurken gözleri iyice büyüdü ve heyecanla yerinden kalktı.
soobin:
yerini tespit ettik
bu sefer icerde
ve tek basina
birazdan iceri dalicaz
operasyon baslasinnnnn....
operasyon aksiyon kavga dovus
finale bir ya da iki belki de uc bolum kaldi keyfime bagli olarak...
bu fice hevesim kalmadigi icin bir an once bitsin istiyorum birazcikk
gorusuruz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voodoo doll | beomjun
FanficBeomgyu kapıyı açtığında yerde bir oyuncak bulur ve o günden itibaren komşusuyla bazı şeyler değişmeye başlar. -