Evet ben Elenor buda benim hikayem kimi zaman ağladığım kimi zaman mutlu olduğum ama sonunda kim olduğumu öğrendiğim kendimi bulduğum bir hikaye asıl ailenin kim olduğunu öğrendiğim bir hikaye ......
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
"Lütfen biri şu alarmı kapatsın kafam şisti be"
Evet bu biraz ani oldu biz başa saralım
"Güzel kızım kıyafetlerinin hepsini koydum tatlım lütfen kendine dikkat et olurmu" ve anlımdan bir öpücük
"Bende seni özleyeceğim teyze ama lütfen artık bir şey söyle lütfen bak ben bir şey anlamıyorum dışardaki adamlar kim ben neyim nasıl böyle bir şey_"
Sözlerimi bölen yine Mia teyzenin sakin sesi oldu
"Şşş güzlen kızım sakin ol seni bu zamana kadar korudum şimdi sıra sende kendini korumayı öğren güzel kızım kim olduğunu öğren seni seviyorum"
Gözlerimden usulca bir yaş çememi izledi ne oluyordu bir şey anlamıyordum.
Dışarıda başka bir galaksiden geldiğini iddia eden üç adam vardı beni götürmek istediğini söylüyorlardı Mia teyzemse beni yolcu etmeye dünden razıydı!
"Hadi güzel kızım beklemesinler seni seviyorum güzel kızım "
Bense artık hiç bir şey diyemiyorum içimden çığlık atmak geliyordu ama sadece bakıyordum, Boş gözlerle bakıyordum.
Kapıya yöneldim artık susmasını istiyordum o konuştukça içinde ki kalma arzusu artıyordu, tam kapıdan çıkacağım sırada Mia teyzemin kolumu tutmasıyla duraksadım.
"Zaman daralıyor ay parçam kendini bul sen güçlüsün saklı kalan çok sır var ay parçam çok sır sen güçlü kalman gereken sırlar seni boğma dan sen gerçekleri bul seni ay a emanet ediyorum ."
Mia teyzem bana nadir ay parçam derdi ona ne zaman bunu neden söylediğini sorduğumda hep geçiştirirdi yine öyle oldu hiç bir şey söylemedi yine beni bıraktı bense bilinmezlige savruldum.
"Lütfen şöyle geç küçük kız"
Evet gerçekten zaten bunaldığım yetmiyormuş gibi bunlarda taktı küçük kıza
"Konuşmayacakmısın ?"
Adamın yüzüne baktım kumral beyaz telini yapılı biriydi
"Cevap vermeyecek misin "
Tekrardan gözlerimi çehreli adama çevirdim
" Lütfen beyefendi yeterince gerginim konuşmak istemiyorum."
Çehri adam gözlerinden bir an hüzün geçti ama tekrar sert maskesini yerleştirdi yüzüne ama konuşmasını beklemiyordum.
" Seni belki anlayamam ama kafanın dagılmasını sağlaya bilirim azda olsa ne dersin "
Gözlerindeki merakı görebiliyordum saki çekiliyordum ama bunu takacak durumda değildim.
Sadece kafamı sallamakla yetindim.
"Ah harika ozaman gideceğin yeri sana özet geçmemi istemisin ve tarihçesini "
Tekrar kafamı salladım aklım sadece mia teyzenin bana söylediklerindeydi sır derken ney sırrından bahsediyordu Mia teyze benden bir şey saklamazdı hep bana açık olurdu
Ama neden garip davranıyordu gittiğim yeri bildiğine emindim ama nerden biliyordu kafam gittikçe daha çok karışıyordu
"İyimisin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'ın VÂRİSİ
Science FictionKendinden emin olmayan bir kız ve onu hayata bağlayan arkadaş ve aşkı Elenor bir gün önce normal bir hayatı varken ertesi gün kendini bir bilinmezliğin içinde bulmuş hem kim olduğunu öğrenmeye çalıyor hemde annesini bulmaya çalışıyordu