"biri şu alarmı kapata bilirmi kafam şişte delireceğim"
Bir birine yapışmış kipriklerimi zorlukla araladım. Saat yediydi hadi ama bu saate ne sesi
"Hey bettiy hayali ses duymaya başladın sus!"
Emma nın bettiy azarlamasıyla yerimde dikleştim. Bir anda bütün uykum kaçmıştı"Özür dilerim Elenor seni uyandırmak istemezdim ama bağzıları yüzüne sesimi yükselttim kusura bakma lütfen"
Emma nın sesiyle ona döndüm uyku sersemi ile bana kendini açıklamaya çalışıyordu bettiy ise çoktan uykuya tekrar dalmıştı ,
Daha fazla uyuyamayacağımı anlayınca yatağımda doğruldum valizimden bir kaç parça kıyafet alıp banyoya girdim. üzerimdeki kirlilerden kurtulup kendimi duşa attım suyu en sıcağa ayarlayıp altına girdim.Belki de ruhumdaki kirlerden kurtulmak istiyordum.
Bir saat duşta kalmanın ardından çıktım bizimkiler uyanmıştı"Günaydın Elenor sen bizden sonra uyumadın mı ?"
Bettiy söylediği şeye omuzlarımı silktim. "Uyku tutmadı bende duşa girdim."
Bettiy masa nın yanından hızla yanıma gelip kollarını boynuma doladı " özür dilerim elo seni uyandırdım"
Aynı samimiyetle kollarımı bettiy e doladım "önemli değil bett zaten uykum yoktu iyi geldi bak "
Bir bebek gibi dudaklarını büzüp bana bakıyordu tanrım bu kız iyi değil
"Eminsin"
"Ah evet eminim Betty " bense aynı bakışları ona atıyordum
"Hey köpek gibi bakmayı kesin ilk dersimiz bay toly e Savaş ve antiraman dersi ve duyduğuma göre adam deliymiş hadi yemeğe çıkalım oradan bahçeye"
Emmanın bizi uyarması ile ayaklarımızı yemek haneye yönelttik açıkçası derslerimiz aynı olmasına sevinmiştim yeni tanışmamıza rağmen ona karşı içimde bir sempati vardı.
Yemek haneye geldiğimizde kalabalık olmaması beni biraz rahatlatmıştı dün dışarıda gördüğüm kalabalığın ardından biraz tırsıyordum
Sıraya geçtiğimiz de üzerinde bir çift göz hissetmemle etrafa bakmaya başladım.gözlerim bir çift tanıdık gözle karşılaştı Thomas
Gözlerimi Thomas tan çekip önüme döndüm
"Hala sana bakıyor aranızda kötü bir şeymi ğeçti"
Betty sesi ile irkildim gözlerimi Betty çevirdim irislerini kocaman açmış merakla bana bakıyordu"Ah hayır en son dün arabada konuştuk işte ondan sonra onu görmedim "
Betty ise beni şaşırtacak bir şey yapıp sadece kafasını salladı
Kahvaltılarımızı alıp boş olan bir masaya oturduk kendimi yemeğime verip kendimi etraftan soyutladım.
Emmanın kolumu çekiştirmesi ile ona döndüm
"Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun"
Emmanın sorduğu soruya boş gözlerle bakmaya başladım
"Bizi dinlemedin degilmi"
Betty sitem dolu cümlesine göz ardı ederek cevap verdim.
" Dalmışım ya ne diyordunuz"
Betty nefesi verip tekrar konuşmaya başladı
"Thomas dan bahsediyoruz resmen sen içeri geldiğinden beri sana bakıyor ve gözünü kırpmıyor resmen !"Kaşlarımı yavaşça çattım Thomas ın neden böyle yaptığını bilmiyordum. Belki de bir sebebi vardı hemen kötü düşünmek istemiyordum.
" Bilmiyorum ama hemen kötü düşünmeyelim belki bana bakmıyordur "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY'ın VÂRİSİ
Science FictionKendinden emin olmayan bir kız ve onu hayata bağlayan arkadaş ve aşkı Elenor bir gün önce normal bir hayatı varken ertesi gün kendini bir bilinmezliğin içinde bulmuş hem kim olduğunu öğrenmeye çalıyor hemde annesini bulmaya çalışıyordu