CASSANDRA ELLIOTT, videná na verejnosti!
Moderátorka Cassandra Elliott, ktorá pred dvomi týždňami vydala závažné vyhlásenie
o odchode od jej manžela, herca Marcusa Martinéza, bola počas uplynulého víkendu
videná na Veľkej Cene Maďarska.
V spoločnosti jej manažérky, Priscilly Santiago
a PR manažérky, Marthy Lawson, bola VIP hosťom v garážach tímu Aston Martin,
za ktorý jazdí aj španielsky rodák Fernando Alonso.Elliott pred domácou Veľkou Cenou moderovala
tímovú akciu Aston Martin,
kde sa pravdepodobne Elliott a Alonso aj zoznámili.Moderátorka a jazdec boli počas jej účasti
na Veľkej Cene Maďarska videní vo viacerých dôverných situáciách
a fanúšikovia oboch osobností
na internete špekulujú, či je za žiadosťou
o rozvod práve Španielsky jazdec.Martinéz v posledných vyjadreniach priznal,
že žiadosť o rozvod nepodpísal, pretože nevidí
v manželstve problém a chce,
aby sa Elliott k nemu vrátila.Na koho strane je pravda sa dozvieme asi až po súdnom jednaní,
ktoré bolo expresne stanovené na začiatok augusta.• • • • •
"Súdu boli poskytnuté video dôkazy z bezpečnostných kamier zo spoločného domu pani Elliott a pána Martinéza." prehovoril Micah, ktorý Cassandru zastupoval aj na súde. "Prosím o prehranie záznamu číslo tri." požiadal asistenta súdu. "K danému videozáznamu máme aj dokumentáciu z pohotovosti, na ktorej pani Elliott skončila po tom, čo ju pán Martinéz napadol. Bolo to v noci, po tom čo sa vrátili z odovzdávania cien španielskej akadémie. Pani Elliott danú akciu moderovala, k čomu samozrejme patria aj rozhovory s hercami a hosťami, fotenie sa s nimi, poprípade drobné zdvorilostné rozhovory. Pán Martinéz, ako je možné počuť na zázname, práve tieto úkony vyčítal svojej manželke, za čo ju nezmyslene zbil. Následne bola pani Elliott odvezená do nemocnice, kde bola zistená naštiepená kosť v ruke, zlomený palec a slabý otras mozgu."
Cassandra sa pri spomienke na daný incident striasla, prišlo jej zle.
Na chrbte cítila pohľad hnedých očí, ktoré ani raz neuhli. Opatrne sa otočila na stoličke a pozrela do Fernandovej krásnej tváre. Venoval jej povzbudzujúci úsmev, žmurkol na ňu a Cassandra sa otáčala späť s červeňou v tvári."Povedzte mi, vážený pán zástupca pána Martinéza, bol taký atak naozaj nutný? Previnila sa pani Elliott niečím, že si zaslúžila tak silnú bitku, že mala zlomeniny a otras mozgu? Na druhej strane, ak by sa aj previnila niečím, z akého dôvodu pán Martinéz útočil? Všetko sa dá riešiť bez násilia. Ak sa mu niečo nepáčilo, mal sa s mojou klientkou rozprávať. Nie ju dobiť do stavu, kedy musela ísť do nemocnice."
• • • • •
"Bude sa to ťahať. On neustúpi. Nevzdá sa."
"Cass, všetky dôkazy sú na našej strane. Nemá nič s čím by prišiel a čo by mu pomohlo. A nezabudni, na posledné sedenie mám eso v rukáve."
"Nie!"
"Musíme-"
"Micah, ja nemôžem. O tom naozaj nikto nevedel-"
"Súdy sú stále bez verejnosti-"
"Už viac nie!" do Fernandovej pracovne vošla Priscilla, nasledovaná jazdcom.
"ČOŽE?!"
"Zajtrajší súd bude otvorený verejnosti. Zažiadal o to Marcus."
"ČOŽE!?!" Cassandra si zložila hlavu do dlaní. "Takmer tri týždne to zvládame bez zbytočných svedkov a práve na ten najdôležitejší súd chce verejnosť?!"
"Asi si myslí, že má šancu. Ale skôr sa len zosmiešni. Urobí zle sám sebe-"
VOUS LISEZ
Slobodná || Fernando Alonso || ✓
FanfictionCassandra Elliott, moderátorka na voľnej nohe, úspešná krásna žena tesne pred štyridsiatkou, žijúca po boku milujúceho manžela, hviezdy španielskych filmov, Marcusa Martinéza. Ich život je navonok bezchybný. Avšak realita je ďaleko odlišná. Cassandr...