• Koniec •

170 14 4
                                    

O dva roky

"Dlho ste sa neukázali na verejnosti, Cassie. Ľudia špekulovali, že ste sa s Fernandom rozišli-"
"Áno. Čítala som o tom. Spoločne sme sa na tom celkom bavili."
"Takže sú to všetko len konšpirácie?"
"Určite. S Fernandom sa máme výborne. Popravde, nikdy som nebola šťastnejšia." Cassandra sa hrdo usmiala do kamery.
"Vyše roka ste sa vyhýbali verejnosti, žili ste v ústraní a vidieť Vás bolo len občas. Čo je za tým?"
"Cítila som potrebu stiahnuť sa do úzadia, užiť si život len s Fernandom- Liečiť si doráňanú dušu."
"Od Vášho rozvodu s pánom Martinézom ubehli už dva roky, ktoré strávil vo väzení. Ešte ďalších niekoľko desiatok rokov by tam mal byť- Premýšľali ste nad tým, čo sa bude diať, keď ho prepustia skôr?"

Pri predstave, že by sa Cassandra opätovne stretla s Marcusom jej prišlo zle a automaticky sa zachvela, čo našťastie redaktorka nepostrehla.

"Nepremýšľala som nad tým a ani nebudem." odvetila chladným hlasom. "Je vo väzení, kam aj patrí. Súd mu udelil doživotný zákaz priblížiť sa ku mne a ku Fernandovi na niekoľko desiatok metrov a s Fernandom sme si zriadili domov ďaleko od toho pekla, kde som žila s Marcusom. Teraz si žijem najlepší život aký len existuje. Som šťastná, s Fernandom sa ľúbime a tešíme sa z každého dňa prežitého spolu."
"Pán Alonso oznámil, že tohtoročná sezóna je jeho posledná. Bolo to jeho osobné rozhodnutie, alebo ste v tom mali pričinenie aj vy?"
"Je to čisto jeho osobné rozhodnutie. Mňa sa len opýtal, čo si o jeho rozhodnutí, budúcu sezónu nejazdiť, myslím. Len som mu povedala, nech robí to, čo sám cíti, že je pre neho správne. Chcel ostať viac s nami- So mnou- Tak sa rozhodol pre ukončenie profesionálneho jazdenia."
"S Vami? Množné číslo? Je niečo, o čom verejnosť nevie?"
"Možno. Ale o tom naozaj nebudem hovoriť."
"Rešpektujem toto rozhodnutie, Cassandra. Ďakujem za rozhovor."

Cassandra opustila mediálny priestor, v ktorom ju zastavila redaktorka F1 TV.

Fernando sa vo svojej šatni pripravoval na závod, jeden z posledných v živote, keď sa k nemu Cassandra pridala.

"Meškáš." nemusel sa ani otočiť aby vedel, kto k nemu vošiel.
"Poskytovala som rozhovor." usmiala sa a zložila si retiazku, na ktorú jej Fernando zavesil obrúčku, len aby si ju Cassandra pripla späť na krk.
"Bolo to v poriadku? Neobťažovali ťa?" Fernando si obliekol kompletný overal a Cassandra podišla k nemu, aby mu ho zapla.
"Neobťažovali ma. Bolo to v skvelé. Len som sa na konci preriekla."
"Ohľadom-?"
"Našej dcéry. Prezradila som, že chceš ostať s nami. Opravila som sa, že so mnou, ale už zaznamenala to množné číslo. Ale neprezradila som ten dôvod."

Cassandra sa šťastne usmievala.
Fernando si z kresla vzal balaklavu a prilbu a spoločne s Cassandrou opustil priestor šatne.

"Povieme im to?"
"Raz určite." prikývla. "Ale dajme jej ešte čas. Má pol roka. Média budú blázniť, keď sa dozvedia, že najznámejší starý mládenec sa oženil a hneď sa mu narodila aj dcéra."
"Nech si robia čo chcú. Ten starý mládenec nebol taký šťastný ani keď vyhral majstrovské tituly."

• • • • •

CASSANDRA ELLIOTT A FERNANDO ALONSO
SI POVEDALI SVOJE ÁNO

Španielska moderátorka, bývala manželka
Marcusa Martinéza, ktorý si odpykáva
dvadsať päť ročný trest za únos, domáce násilie
a niekoľkonásobné znásilnenie, sa opäť vydala.

Za manžela si tentokrát vybrala španielskeho jazdca
Formule jeden, dvojnásobného majstra sveta,
Fernanda Alonsa.

Elliott, po novom už Cassandra Alonso Díaz,
prezradila v rozhovore pre španielsky 
Harper's Bazaar,
že ak by mala možnosť vrátiť sa v čase,
vyhľadá Alonsa skôr, aby s ním mohla stráviť
omnoho viac času.

Slobodná || Fernando Alonso || ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora