PÁTRANIE PO CASSANDRE ELLIOT ZATIAĽ NEÚSPEŠNÉ
Po tom, ako Elliott zmizla zo súdu, vyhlásila madridská polícia štátne pátranie po známej moderátorke.
Jej partner, jazdec Formule jedna, Fernando Alonso prehlásil, že za jej zmiznutím bude jedine jej bývalý manžel, Marcus Martinéz.
"Nedokázal prijať fakt, že sa rozhodla žiť bez neho. Že dala prednosť svojmu šťastiu pred jeho despotizmom. Sú to dva týždne od jej únosu. Nikto ma nepresvedčí, že za tým nie je on."
Dodáme len, že na súde vyšli na povrch incidenty, ktoré Martinéza usvedčili z domáceho násilia, týrania a znásilnenia.
"Čudujem sa, že ho okamžite nezavreli. Ale takto to tu už chodí. Máme dôkazy o jeho násilnom psychopatickom správaní, avšak úrady sa rozhodli, že ho nechajú na slobode. Teraz je niekde s Cassie a len Boh vie, či je ešte nažive." nechala sa počuť manažérka Elliott, Priscilla Santiago.
• • • • •
Cassandra ležala nahá na posteli.
Triasla sa od zimy, od bolesti, od zúfalstva.
Modlila sa len za jediné, aby to všetko skončilo.Túžila len po smrti.
"Doniesol som ti jedlo." pri jeho hlase sa stále strhla, bolo to ako počúvať nočnú moru, stále dookola.
"Nechcem." odvrátila hlavu aby na neho nevidela.
"Musíš jesť. Strašne si schudla, Cassandra. Trčia ti rebrá. Vyzeráš príšerne-"
"A KTO ZA TO MÔŽE?!" skríkla, posadila sa na posteli a pozrela do očí mužovi, ktorý jej pred niekoľkými rokmi sľuboval vernosť a ochranu. "ZNIČIL SI MA!! STÁLE MA NIČÍŠ-"Vedela, že to príde.
Podnos s jedlom letel izbou, narazil do steny, tanier sa roztrieštil a jedlo dopadlo na podlahu.
Cassandra si stihla všimnúť, ako sa črepiny rozleteli po podlahe a dúfala, že nejaká ostane niekde zapadnutá, aby ju mohla nájsť a ukončiť toto trápenie."AKO SA OPOVAŽUJEŠ ZDVIHNÚŤ NA MŇA HLAS?! TY TUPÁ HUS!!"
Cassandra nepočítala množstvo faciek, ktoré za posledné dni utŕžila. Bolo ich tak veľa a boli tak časté, že sa to spočítať nedalo.
"DAL SOM TI VŠETKO A TY SI ZDRHLA S TÝM PRIJEBANÝM JAZDCOM?! POČKAJ KEĎ SA MI DOSTANE DO RÚK!! ZABIJEM HO!!"
Cassandra pri tej predstave stuhla. Potlačila vzlyk, slzy však zastaviť nedokázala.
"Ty chudera!" Marcus na ňu hľadel s odporom. "Zdrhnúť s tým potkanom bola tvoja najväčšia chyba v živote-"
"Moja najväčšia chyba bola, že som si ťa vzala za muža!"Netušila kde sa v nej vzala tá odvaha, no len čo to dopovedala, videla ako k jej tvári letí Marcusova päsť.
A nasledovala tma.
• • • • •
Dva závodné víkendy bol Fernando nepoužiteľný, výsledky však aj napriek tomu podal uspokojivé.
Víkend v Monze skončil priskoro.
Po posledných správach, ktoré nepriniesli v pátraní po Cassandre žiadne výsledky, nedokázal myslieť na nič iné, len na to, kde jeho Cassie je a čo vlastne s ňou ten blázon asi robí."AKO TO, ŽE HO NEVIETE VYPÁTRAŤ?!"
"Nezanecháva po sebe žiadne stopy-"
"MUSÍ EXISTOVAŤ NIEKTO, KTO O ŇOM NIEČO VIE!! KDE MÁ NEJAKÉ DOMY?! JACHTY?!"Fernando strácal trpezlivosť, krik z jeho šatne bolo počuť až do garáže.
"Nando?!" do šatne vošla Martha. "Videli ho." oznámila mu.
"KDE?!"
"Na juhu Španielska. Tarifa? Niečo také."
"ODKIAĽ TO VIEŠ?!"
"Bol na nákup v jednom malom obchode. Videla ho tam nejaká fanúšička, tak ho odfotila a poslala mi fotku na mail. Polícia bola oboznámená-"
"TERAZ SOM-"
"Nekrič!"
"Teraz som volal s vyšetrovateľom. A o ničom nevedel."
"Volala som priamo políciu v Tarife. Budú mu na stope a v prípade potreby zasiahnú-"
"Odchádzame!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slobodná || Fernando Alonso || ✓
Hayran KurguCassandra Elliott, moderátorka na voľnej nohe, úspešná krásna žena tesne pred štyridsiatkou, žijúca po boku milujúceho manžela, hviezdy španielskych filmov, Marcusa Martinéza. Ich život je navonok bezchybný. Avšak realita je ďaleko odlišná. Cassandr...