"Najlepšia a najžiadanejšia moderátorka Španielska." šarmantne sa na Cassandru usmieval.
"Preháňaš, Fernando." Cassandra cítila ako sa jej červeň rozlieva po tvári.
"Ani trochu. Každý ťa chváli. A musím súhlasiť. Sledovať ťa pri práci je vskutku magické."
"Veľmi ma mrzí, že ja nemôžem povedať to isté. Nevidela som ťa pretekať. Neviem posúdiť tvoju prácu." priznala zahanbene.
"To je ľahké napraviť, belleza. Stačí povedať a môžeš byť na zozname hostí."
"To bude problém. Manžel ma nepustí."
"Tak príď aj s ním-"Cassandra vedela dobre schovávať emócie.
Nevedela však, že Fernando ju sleduje až príliš pozorne a ten záchvev, ktorý jej spôsobila predstava, že by mala byť s manželom v spoločnosti, si všimol."Cassandra?" natiahol k nej ruku, no Cassie rýchlo tú svoju stiahla do lona.
"J- Ja musím ísť." rýchlo sa pobrala k pódiu, kde končil vystupujúci a Cassie sa prepla do pracovného módu.Fernando to však nevzdával.
Kým bola Cassandra na pódiu, vyhľadal jej manažérku."Smiem na slovíčko?"
"Samozrejme, Fernando. Čo Vás trápi?"
"Cassandra."
"Čože?"
"Pozrite. Možno sme sa zoznámili len teraz. Ale tá žena sa mi páči. Je perfektná-"
"Je vydatá."
"Preto som prišiel za Vami. Povedzte mi, úprimne a pravdivo. Je Cassandra šťastne vydatá? Je v tom vzťahu spokojná a milovaná?"Ticho, ktoré nastalo medzi dvojicou hovorilo samé za seba.
"Myslel som si to." Fernando prikývol. "Podvádza ju?"
"Pozrite!" Priscilla sa nahla ku Fernandovi. "Vzťah Cassie a Marcusa je všetko, len nie šťastný. Som jediná, ktorá vie pravdu. Ja a doktor-"
"Doktor?!"
"Nie raz som ju viezla do nemocnice. Neopovážte sa ale čo i len ceknúť! Cassie mi verí a ja jej súkromie chránim."
"Ak by mala dôvod opustiť manžela-?"
"Tých dôvodov má milión. Ale má strach. Marcus je schopný ju zabiť."
"Keď ju podvádza, prečo jej nedovolí odísť?"
"Lebo z nej žije. Cassie zarába oveľa lepšie ako on. To ale ona nevie."
"Musí byť niečo-"
"Fernando, ak si budete na milión percent istý, že Vám za to Cassandra stojí, konajte. Ukážte jej čo môže mať. Ale robte to tak, aby to Marcus nezistil. Zabil by ju. Neexistuje, že sa jej vzdá bez boja-"Ich rozhovor prerušila hudba.
Na pódium vyšiel ďalší účinkujúci a Fernando zbadal, ako Cassandra mieri k baru, kde predtým spolu sedeli."Dostanem ju od neho!!" pozrel na Priscillu a vybral sa k baru aj on. "Cassie!" zaujal jej pozornosť.
"Fernando. Myslela som si, že si odišiel."
"Nenechal by som ťa tu samú, belleza." usadili sa na svoje pôvodné miesta.
"Chcem sa ospravedlniť, že som pred tým utiekla. Vieš, Marcus nie je fanúšik formule. Jeho by to vôbec nebavilo. A ja, aj keby som chcela, samú ma nepustí."
"Tak pôjdeš s Priscillou."
"Netlačme na to. Možno sa to niekedy podarí." pousmiala sa smutne.Počas celého vystúpenia spolu sedeli, naklonení jeden k druhému sa zhovárali.
Fernando bol zvedavý na jej život - pýtal sa jej na obľúbené jedlá a knihy, na hudbu, ktorá ju upokojuje aj na milovaného psíka, ktorý jej umrel, keď mala Cassandra sedemnásť a prežila s ním trinásť perfektných rokov.Pomedzi rozhovor si Cassandra odbehla odmoderovať svoju časť, rozprávala sa s účinkujúcimi a spoločne s hosťami sa zabávali.
Fernando z nej nespúšťal zrak. Pohľadom sledoval každý jej pohyb, úsmev, nádych.
"Fernando se enamoró." štuchol do neho Lance.
"¡¿Qué?!"
"Ale no ták! Učil som sa tie slová desať minút." zaúpel Lance, na čo sa Fernando zlomil. "Mám pravdu? Zaľúbil si sa?"
"Máš pravdu, mladý."Fernando sa nesnažil poprieť fakt, že sa zaľúbil do Cassandry Elliott. Tá žena bola všetkým, čo kedy hľadal. Okrem toho, že bola krásna, bola rovnako aj inteligentná, sčítaná, beznádejná romantička a bola tak zničená manželstvom, že Fernando si vytýčil nový zmysel v život.
"Vieš, že je vydatá?"
"Nie na dlho."
"Ako to myslíš?"
"To ešte neviem." Fernando pozrel na mladého jazdca. "Každá minca má dve strany, Lance."
"Prajem ti to, Nando. Zaslúžiš si po svojom boku ženu, ktorá ti bude seberovnou."
"To Cassandra je. Možno je ešte aj viac než ja. Len o tom ešte ona nevie."• • • • •
"Ublížil jej?"
"Povedzme, že z tých fotiek nadšený nebol."
"Takže áno." Fernando si povzdychol. "Prečo nepovedala, že sa nemôže fotiť?"
"Je to jej práca." vysvetľovala Priscilla. "Cassie si môže robiť čo len chce. Ale Marcus má na to iný názor."
"Je šanca, že ju od neho dostaneme?"
"Bude to chcieť veľa práce, ale napokon by sa to mohlo podariť. Len- Fernando- Prosím ťa! Nepokaz to. Vidím na nej, že to dlhšie nevydrží. Zakázal jej pracovať-"
"ČOŽE?!"
"Po tej akcii u vás jej to zakázal-"
"A čo má akože robiť?!"
"Sedieť doma a čakať-"
"A ČAKAŤ KEDY SA TEJ HAJZEL VRÁTI DOMOV OD MILENIEK ABY ZMLÁTIL MANŽELKU?!"Fernando videl červeno.
"Hej! Neurob nič hlúpe! Dôveruje ti. Neprizná to, ale zdá sa mi, že spolieha na teba. Ona sama neurobí prvý krok. Vymysli niečo, aby ste sa mohli stretnúť. Ja jej pomôžem."
"Niečo mám. Mali by sme mať týždeň voľno medzi závodom v Rakúsku a vo Francúzsku. Domyslím to a napíšem aj Cassie aj tebe."
"Urob to. Môže to byť jediný pokus."
"Ozvem sa ti, Priscilla."• • • • •
"Izba pre dvoch na meno Díaz?"
"Všetko je pripravené, pane. Máte izbu číslo štrnásť, ako ste požadovali."
"Ďakujem." Fernando sa usmial, vedel, že recepčná ho pozná. "Príde ešte jedna dáma. Povedzme, že je to moja manželka. Prosím o diskrétnosť-"
"Pane, taký druh služieb-"
"NIE JE to prostitútka." Fernando sa zamračil. "Len jej skutočný manžel by sa nemal dozvedieť, že je tu. Preto som prišiel ku vám."
"Rozumiem, pane. Ospravedlňujem sa. Keď madam príde, pošlem ju za vami."
"Ďakujem. Po jej príchode môžete poslať hore aj večeru, ktorú som objednával."
"Pracuje sa na tom."
"V poriadku. Ďakujem."Fernando vyšiel do izby, kde si zložil veci - Cassandra mala doraziť o necelé dve hodiny.
Počas toho mohol aspoň pripraviť všetko, na čom sa dohodol s Priscillou - ich plán ako dostať Cassandru z pazúrov jej manžela.
Pár minút pred šiestou hodinou večer sa izbou ozvalo trojité zaklopanie.
Fernando prešiel ku dverám a s úsmevom jej otvoril. Ich pohľady sa okamžite stretli a Fernando v tom Cassandrinom sledoval, ako z nech vypŕchava strach."Belleza." natiahol ku nej ruku. "Prišla si."
"Je to veľmi zlý nápad, Fernando." povzdychla si Cassandra nervózne, takmer vystrašene, ale oči mala pokojné.
"To posúdime zajtra, čo ty na to?"Pár sekúnd Cassandra váhala. Cítila, že toto je jej jediná šanca, ako sa dostať preč od Marcusa, ešte ale netušila, ako to chce Fernando dokázať.
"Cassie-" Fernandov španielsky prízvuk sa hral s jej menom, z jeho úst znelo tak dobre, akoby tam patrilo odjakživa.
Cassandra napokon prešla cez prah dverí, ktoré za ňou zavrel, kufor jej vzal z rúk a prešiel ďalej do útulne zariadenej izby malého rodinného hotela.
"Dáš si šampanské?"
YOU ARE READING
Slobodná || Fernando Alonso || ✓
FanfictionCassandra Elliott, moderátorka na voľnej nohe, úspešná krásna žena tesne pred štyridsiatkou, žijúca po boku milujúceho manžela, hviezdy španielskych filmov, Marcusa Martinéza. Ich život je navonok bezchybný. Avšak realita je ďaleko odlišná. Cassandr...