Yavaş adımlarla okula gidiyordum.
Birden ağlama sesi duymamla adımlarımı durdurdum.
Küçük bir kız cenin pozisyonunda oturup ağlıyordu.Biraz inceledikden sonra yanına getmeye başladım.
Başını kaldırdığında göz göze geldik."Ne bakıyon hiç mi ağlayan çocuk görmedin?!"dedi ağlayan kız.
"Üzgünüm dalmışım sen niye ağlıyon küçük?"dedim sakin bir ses tonuyla.
"Öncelikle ben küçük değilim ikincisi bu seni hiiç alakadar etmez"dedi küçük kız
Aklıma gelen kişiyle gülümsemiştim.
"Oh peki sadece sormak istemiştim görüşürüz."dedim ve yeniden yola döndüm.
Kolumda küçük ellerin tutmasıyla durdum ve ona döndüm.
Yüzünü şimdi daha iyi görüyordum.
7-8 yaşlarında kumral hafif çilli yeşil gözlü bir kızdı."Özür dilerim sert davrandığım için.
Annemi bulamıyorum buradaydı ama birden onu göremedim 15 dakikadır buradayım korkuyorum bayım lütfen bana yardım edermisiniz" dedi küçük"Peki annen nasıl bir kadın görünüş olarak?"dedim.
"Sarı saçlı yeşil gözlü ince uzun bir kadın"
dedi küçük olan."Peki hadi gidelim bir de evinizin nerede olduğunu biliyormusun küçük?"dedim.
"Lafımın ikiletilmesinden hoşlanmam adım Minseo ve evet evimizin yolunu biliyorum"dedi adlnın Minseo olduğunu öğrendiği kız.
Bu laflar ona birini hatırlatıyordu.
"Peki Minseo gidelim"dedim
Caddede ilerliyorduk.
Minseonun küçük olmasına rağmen
güzel bir hafızası ve anlatım dili vardı(yani karşısındaki insana düşündüğü şeyi güzel anlatıyordu.biraz karışık oldu sorry).Nihayet bir bina evine geldiklerinde
Minseo koşarak merdivenleri çıkmaya başladı."Dur beni de bekle Minseoo"diye bağırdım.Çok hızlı koşuyordu.
Minseo bir kapının karşısında zile bastığında yanına zar zor varmıştım.
Kapıyı orta yaşlı bir kadın açmışdı.
"Minseo nerelerdeydin?
Kızım annem çok endişelendi"dedi kadın endişeyle.Kadın gözleriyle beni süzdükden sonra hafifce gülümsedi.
"Efendim sanırım torununuz ben gideyim okul var malum görüşürüz Minseoo" dedim ve koşarak okula yetişmeye başladım.
Okulu tamamen unutmuştum.
Saate baktığımda 8:10 olduğunu
gördüm.Nihayet 15 dakikanın ardından okula
varmıştım.İlk iki dersimiz beden olduğu için şanslıydım.Koşarak 3.kata çıktığım için nefes nefese kalmıştım.Sınıfın kapısını açtım ve içeri girdim.
Tabi içeride bacağını bacağının üstüne atmış bana dik dik bakan Kim hocayı
beklemiyordum.Kapının kilitlenme sesini duyduğumda yutkundum ve arkama dönüp kapıyı açmaya çalıştım.
"Bu ne sikim ya"dedim sinirle.
"Tch tch küfür ağzına hiç yakışmıyor Jeon" dedi Kim hoca.
"Hocam kapıyı açarmısınız!?" dedim .
Üzerime geldiğinde geri geri gitmeye başladım.Sırtım soğuk duvara çarptığında durdum.O da ellerini 2 tarafdan duvara yaslamışd.
Sikeyim resmen kapana kısılmışdım.
Yüzü çok yakındı.Burnu burnuma değiyordu.Ellerimi göğüsüne koydum
ittirdim ama milim oynamadı öküz."Bay Kim çekilirmisiniz?"dedim sesimi
sakin tutarak.Sırıtıyordu.Komik bir şey mi vardı?
"Sakin ol saçında yaprak var "dedi ve yaprağı götürdü.
"Heralde senin gibi yaramaz bir öğrencinin işidir.Bende yedek anahtar var " dedi.
"Sen niye derse geçiktin?"dedi.
"Yolda küçük bir kız gördüm kaybolmuştu bende evine teslim ettim bu kadar"dedim.
"Peki hadi git dersine" dedi ve bahçeye doğru adımladı.
Soyunma odasına vardığımda Yoongiyle
karşılaştım."Nerdesin olum sen?
2.derse geçtik amk!"dedi sinirle."Dur giyineyim anlatırım."dedim
Kıyafetlerimi giydim ve Yoongiyle bahçeye bizimkilerin yanına gittik.
Yolboyu Yoongiye sonrada diğerlerine olayı anlattım herkes anladıkdan sonra çocuklar voleybol oynamak istediler."Bence voleybol oynuyalım"dedi Jimin
"Bencede" dedi Namjoon
"O zaman hepimiz okeyiz"dedi Hoseok.
Yaklaşık 15 dakikadır oynuyorduk.
"Jungkook bahse girerim topu Hoseokun üzerine atamazsın"dedi yine Yoongi.
15 dakikadır sinirlerimle oynuyordu.
O kadar hırslıydım ki topa var gücümle vurdum.Top Hoseokun yanından geçti ve Kim hocanın yanındakı müdür yardımcısının suratına isabet etti.Herkes gülüyordu.Kim hocada dişlerini dudağına geçirmiş gülmemek için direniyordu.
"İyimisiniz bayan Park?"dedi Kim hoca
Sonra hepimize tek tek baktı.Sonda gözlerimiz kesişdiğinde yutkundum ve başımı başka yöne çevirdim.
"Siz dördünüz ceza olarak bahçeyi temizleyin.Jeon sende odama çık. "
dedi ciddi ses tonuyla.Çocuklar şikayetleniyorlardı.
Benim bakışlarım ise o çakma sarışının belini tutan Kim hocadaydı.Neden bilmiyordum ama sinirlenniştim.
Hızlı adımlarla bahçeyi terk etmişdim.
Bay Kimin odasına doğru ilerliyordum.Odaya girdiğimde beni açık gri renkli mobilyalar karşıladı.Odaya hoş bir koku
hakimdi.Lavanta kokusu
En sevdiklerimdendi.Odayı incelediğimde gözüme çerçivedeki bir çocuk resmi takıldı.
Ensemde sıcak nefesler his etmemle durmuşdum.
"Ne o çok mu beğendin küçüğüm?"
___________________________________________•Naberrr
Heyecanlı bir yerde kestim hehe
Artık yavaş yavaş yakınlaştırıyorum
Sınır 📌5 yorum 5 oy📌
Bu arada bu da Taenin odası üstündede kağıtlar sınavlar böyle şeyler varmış gibi düşününÖptümm babayy🩷💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Shut up!~ [Taekook] TAMAMLANDI
FanfictionJungkook kolidorda koşarken çarptığı kişinin yeni matematik ve rehber hocası olduğunu bilmiyordu. ___________________________________________ •Başlangıç : 11.08.2023 •Bitiş: 31.08.2023 •Selamm, bu benim ilk kitabım. Severseniz arkadaşlarınızada öner...