4.Teşekkürler

401 31 18
                                    

Helloo guyss!💅
Nasılsınızz?
Hadi heyecan dolu bir bölüme başlayalım o zamann😻
___________________________________________

Flashback
(Jungkookdan)

Okuldan çıkmıştık.Şimdi Jungwon ve Jakele konuşuyordum.Telefonumun çalması ile irkildim.Arayan bilinmeyen numaraydı.İçimde kötü bir hiss vardı.Açıp kulağımadayadım.Türk komşumuz Sevil teyzenin sesiydi.

"Alo Sevil teyze ordamısın?" dedim.
"Oğlum sizin evden ses geliyor ama
Bay Jeon ve sen ortada yoksunuz." dedi.

"Tamam teyzem endişelenme sen
ben geliyorum hemen." diyip telefonu kapattım.Çocuklara "görüşürüz" demeden hızla yanlarında ayrıldım.

15 dakika sonra eve vardım.Garipti.
Gözlerim köpeğim Bamı arada ama göremedim.Önce alt katı kontrol ettim.Kimse yoktu.Sonra yavaşca üst kata çıktım.Ordada kimse yoktu.Tam arkamı dönecekdim ki kafamdan soğuk
birşeyin vurulmasıyla yere düşdüm.Gözlerim kapanıyordu.Hatırladığım son şey birinin bana doğru gelmesiydi.Sonrası karanlıktı.

Flashback end
___________________________________________

Gözlerimi açtığımda kendi odamdaydım.
Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Ayağa kalkmak istedim ama ayaklarımın ve ellerimin bağlı olduğunu
görmemle iplerden kurtulmaya çalışdım.İpler gevşemiyordu.Kapının açılmasıyla bakışlarım o tarafa gündü.
Baştan aşağı siyah giyinmiş yüzü maskeli biri bana doğru geliyordu.

"Orosbu çocuğu bırak beni!"
"İmdaat hırsız var"diye bağırdım.

Sinirle yanıma geldi ve o pis eliyle ağzımı kapadı.Kulağıma fısıldadı.

"Hadi bana paralarınızı nerde olduğunu söyle bakalım güzellik" dedi.

Dirseğimle göğsüne vurdum.O ice acıyla
inledi.Sonra yanımdan bir hışımla kalktı ve beze bir sıvıyı döktü.Sonra yaklaşdı ve bezi ağzıma tutdu.Ne kadar çabalasamda artık gözlerimin kapandığını hiss etdim.

___________________________________________

Taehyung

Hepsinin suratında öfke korku endişe görüyordum.Gecenin bir yarısında
onun için endişeleniyorsa o çocuk
hepsi için önemliydi.Bu arada şimdi o gün bana çarpan çocuğun evine gidiyorduk.Ne tesadüfse.Çocukların durduğunu gördüğümde gözüm büyük gözalıcı evde durdu.En öne geçtim ve sessiz bir şekilde konuşmaya başladım.

"Çocuklar güvenliğiniz benden sorulur bu yüzden eve sadece ben gireceğim anlaşıldımı" dedim.Arkamdan itirazları
duysamda umursamadım eve girdim.Kapının kenarında tahta bir sopa görmemle elime aldım.Yavaşca hareket ediyordum.Yukarıdan sesler duyduğumda merdivenin arkasına geçdim.Maskeli bir adam telefonla konuşuyordu.

"Evet patron çocuk evde tek yukarıda bayılttım uyuyor.Şimdi çıkıcam."dedi.
Arkasından yaklaştım ve sopayla vurdum yere düştüğünü gördüğümde hemen mutfakta gördüyüm kolibandıyla ellerini ayaklarını bağladım.Sonra hızla yukarıdakı odaları kontrol ettim.Tek bir oda kalmıştı.Kapıkulpunu yavaşca indirip içeri girdim.Yatakta melek gibi uyuyan çocuğa baktım.Elleri ayakları bağlıydı.Hemen yanına gidip çözdüm.
Gözleri yavaşca aralandı.Beni gördüğünde yüzünde şok olmuş bir ifade vardı.Çok tatlı görünüyordu.
Tanrım ben neler düşünüyorum.

~Shut up!~ [Taekook] TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin