•Naberr? Ben eh işte.
Arkadaşlar siz vote ve yorum atmıyorsunu o yüzden sınır koyucam bi
müddet.Sınırımız:3 vote 3 yorum şimdilik
Aşağıdan sesler duymamla yerimden doğruldum.Uyanma saatimin yaklaşmasıyla ayağa kalktım ve kıyafetlerimi giyindim.Aşağıda malum şahıs ayakkabısını giyiniyordu beni gördüyünde doğruldu.
"Masada kahvaltı hazır çabuk git ki soğumasın.Hadi Allaha emanet."diyip çıkmışdı bende arkasından bakıyordum.
Bu adama ne oluyordu anlam veremiyordum.Mutfağa girdim ve sandalyelerin birinde oturdum.Masa harika görünüyordu.Çok acıkmışdım o yüzden hemen yemeğe
başlamıştım.Yemeği bitirdikden sonra
çantamı tek koluma geçirip evden çıktım.Bu gün hava güzeldi.O yüzden yürümeyi seçmişdim.Yolda yürürken omzumda bir el hissetmemle durdum ve arkama döndüm.
"Noldu lan beni gördüğüne sevinmedin dimi şerefsiz." Dedi Jimin ve koşmaya başladı.
Bende gülüp koşmaya başladım.Nefes nefese okula vardığımızda Jimin söylenmeye başladı.
"Ben sana demedim mi koşmayalım şerefsiz!" Dedi.
"Yalancıya bak yaa" dedim ve güldüm.
Sonra ikimizde sınıfa doğru adımladık.
Sınıfa girdik ve yerlerimize oturduk.
Kızlara baktığımda hepsi gülüyordu
Jennieyle göz göze geldiğimizde eliyle
"herşey yolunda" dedi.Bende gülümseyip
önüme döndüm.Kapının açılmasıyla bakışlar içeri giren
Müzik hocası, Kim hoca ve yanındakı müdür yardımcısına döndü.Çakma platin.
Nefret ediyordum ondan.
Kadın cılız sesiyle konuşmaya başladığında yüzümü buruşturdum."Eveet gençler bu yıl son yılınız olduğu için size bir kamp gezisi hazırlamaya
karar verdik.3 günlük bir tatil olacak.Herkesin gelmesi zorunlu itiraz yok.Geri kalan bilgileri Bay Kim size anlatacak"dedi kadın Bay Kime gülümseyip ve odadan çıktı."Arkadaşlar yarın yola çıkıcaz kendinizle top,ip,atıştırmalık,kitap ve s.
eşyalar getire bilirsiniz.Çadırları okul ayarlayacak.Sabah 6 da okulda olun lütfen gecikmeyin.Hoşcakalın yarın görüşürüz."dedi ve çıktı Kim hoca."Çocuklar serbestsiniz ama ses çıkatmayın" dedi müzik hocası.
Herkes kiminle ne yapacağını,oturacağını konuşuyordu.
___________________________________________Nihayet eve vardığımda ışıkların açık olduğunu gördüm.Malum şahısın arabasını görmemle offlamıştım.
Kapıyı açtım ve içeri girdim.Ona da bu gezi işin söylemeye mecburdum.
"Okul bizim için 3 günlük kamp ayarlamış yarın yola çıkıyoruz haberin olsun."dedim.
"Harika bir şeye ihtiyacın var mı?"dedi.
"Hayır yok"diyip odama çıktım.Duş aldım ve kamp çantamı hazırlamaya başladım.En sevdiyim kıyafetleri,parfümleri, ayakkabıları ve kitapları yerleştirdim.Sonra hemen yatağa geçtim.Erkenden uyanacaktım bu yüzden uyumam lazımdı.
___________________________________________Jungkookun kıyafeti
Üzerimde siyah tişört, açık mavi renkli
bir paraşüt pantolon vardı.Aksesüar olarak parmaklarıma demir yüzüklerimi geçirmiştim.Boynumda gümüş bir kolye ve kolumda bilekliğim vardı.
Aşağı indim ağzıma bişeyler atıp kapıya yöneldim.Siyah botlarımı giyindim ve üzerime bir ceket geçirdim.Son olarak üzerime gül kokulu parfüm sıktım.Sonra evden çıkarak hızlı adımlarla okula geldim.Bizimkiler beni görüp gümümsedi.Ben de onlara el sallayıp yanlarına geçtim.
Sonra Bay Kim geldi.Onu ilk defa serbest kıyafetle görüyordum.
Taehyungun kıyafeti
Üzerindeki beyaz gömeyin yakasından bir kaç düymesini açmış esmer tenini gözler önüne sermişti,altında kahverengi pantolon ve ayakkabısı vardı.Koluna da bir saat takmışdı.
Ona baktığımda o da beni süzüyordu.
Gözlerimiz kesiştiğinde yüzüne umursamaz bir ifade takındı ve bakışlarını diğer çocuklara çevirdi."Evet çocuklar şimdi yolculuğa başlıyoruz herkes eşleşeceyi kişiyi seçmişdir umarım.Toplamda 40 kişiyiz.
Otobüste en önde otobüsü ayıran bir kapı var.Eğer bir sorun olursa bqna ordan ulaşa bilirsiniz.Aranızdan biride en önde benim yanımda olacak.Şimdi önden kızlar geçsin."dedi Kim hoca.Kızlar geçtikden sonra bizim çocuklarda
geçti en son Jimin ve Yoongi geçecekken"Jimin! Ben nolucam?!" Diye sordum.
"Sende Kim hocayla olucaksın sanırım"
dedi ve sırıtarak içeri geçti."Orada mı duracaksın Jeon hadi atla"dedi.
Ben de peşinden ileriledim.İçeri girdiğimde herkes mutluydu.
Kim kiminle oturuyor:
1.Jennie/Jisoo. | 7.Yoongi/Jimin
2.Rose/Lisa. | 8.Jin/Namjoon
3.Yeji/Ryujin. | 9.Sehun/Kai(exo)
4.Yuna/Lia. 10.Taehyun/Beomgyu
5.Somi/Hwasa. | 11.Yeonjun/Soobin
6.Chaer/Hoseok. | 12.Heeseung/Kai
__________________________________________
13.Jay/Jungwon. |17.Changbin/Jeongin
14.Sunoo/Niki. |18.Chan/Seungmin
15.Sunghoon/Jake. |19.Jisung/Minho
16.Hyunjin/Felix.
___________________________________________Son olarak ben ve Kim hoca.
Bizi gördüklerinde eşşek sıpaları
kıkırdamaya başladılar.Daha sonra ben geldiğimde Kim hoca kapıyı kapattı ve sürücü kolkuğuna oturdu.Ben de yanındakı koltuğa oturdum.Bay Kim bir tuşa bastı.
"Hazırsanız başlıyoruz!"
Gazamız mubarek olsun o zaman.
___________________________________________
•Ağğağağağağağağağğağağağağağaağğağağağaağa
ÇOK SEVİNÇLİYİM O YÜZDEN BU GÜNÜN 2.bölümünü atıyom.
SINAV İPTAL OLMUŞ.
Ama ben 2 aydır bunun için çalışıyordum neyse
VAR MI BENDEN KEYİFLİSİİ
Sizi seviyorum babayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Shut up!~ [Taekook] TAMAMLANDI
Hayran KurguJungkook kolidorda koşarken çarptığı kişinin yeni matematik ve rehber hocası olduğunu bilmiyordu. ___________________________________________ •Başlangıç : 11.08.2023 •Bitiş: 31.08.2023 •Selamm, bu benim ilk kitabım. Severseniz arkadaşlarınızada öner...