Ο Βασιλιάς της Ισπανίας ίσως ζούσε την οικογενειακή ευτυχία στο πλευρό της γυναίκας του και των παιδιών που του χάριζε αλλά δεν ζούσε την ίδια ευτυχία ως Βασιλιάς της χώρας.
Η οικονομική κατάσταση της Ισπανίας συνεχώς γινόταν και χειρότερη. Η πλουσιοπάροχη ζωή της βασιλικής οικογένειας και της Αυλής οδήγησαν σε αμέτρητα χρέη που είχαν ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να συντηρήσουν τον λαό. Άνθρωποι πέθαιναν από την πείνα στους δρόμους και το βασιλικό ζεύγος είχε αρχίσει να νιώθει την απειλή... Αν η κατάσταση δεν άλλαζε ο θρόνος τους θα αποτελούσε παρελθόν! Σε μια στιγμή αδυναμίας ο Κάρολος αποφάσισε να δανειστεί χρήματα από την Αγγλία, ένα ποσό που δύσκολα θα μπορούσε κανείς να ξεχρεώσει.
Μια άλλη λύση ήταν ο γάμος ώστε να καλυφθούν κάποια χρέη από άλλο βασίλειο. Φάνηκε, όμως, αρκετά δύσκολο αυτό το ενδεχόμενο με τους Πρίγκιπες και την Λαίδη ήδη παντρεμένου. Η μόνη λύση ήταν οι νεότερες δίδυμες Πριγκίπισσες, Άννα Μαρία και Καρολίνα . Η Μάργκο αρνούνταν να σκεφτεί το ενδεχόμενο να κάνει έναν γρήγορο γάμο στην πρωτότοκη της, δεν ήθελε να την πουλήσει για μερικά χρέη που θα της χαλούσαν ένα καλό μέλλον. Ήταν εξάλλου η πρώτη νόμιμη κόρη του Βασιλιά της Ισπανίας!
Σε μικρή ηλικία προσπάθησαν να την παντρέψουν με έναν από τους πλουσιότερους άνδρες της Ισπανίας αλλά ο αρραβώνας θεωρήθηκε άκυρος από την εκκλησία εξαιτίας της παιδικής ηλικίας της Πριγκίπισσας. Στην συνέχεια, ο Φίλιππος της Δανίας εξέφρασε το ενδιαφέρον του για το πρόσωπο της αλλά οι γονείς της δεν το σκέφτηκαν καν. Ένας τόσο νέος και άπειρος Βασιλιάς θα γινόταν σύζυγος της πρωτότοκης τους; Φαινόταν αδιανόητο! Αντί αυτού, ο Φίλιππος έδωσε λόγο με την δίδυμα αδελφή της Άννας, Καρολίνα ώστε να βοηθήσει όσο μπορούσε στα χρέη της Ισπανίας και να μην πάθει κακό η Άννα Μαρία.
Μοναδικό τους έσοδο προς το παρόν ήταν τα χρήματα του Αλεξάντερ της Αγγλίας. Ο Κάρολος βασίστηκε πάνω του και ήλπιζε σε ένα καλύτερο μέλλον που τα έσοδα της χώρας θα του επέτρεπαν να ξεχρεώσει. Η Βασίλισσα και η αδελφή του Βασιλιά, Ελεονώρα, είχαν αντιρρήσεις για αυτή την συμφωνία.
YOU ARE READING
Royal Life
RomanceΒρισκόμαστε στο 1750, σε μια εποχή μακρινή από την δική μας και αρκετά διαφορετική. Ο Βασιλιάς της Ισπανίας βρίσκεται να χρωστάει ένα τεράστιο ποσό στην Αγγλία και η μόνη λύση ήταν να κάνει έναν επικερδή γάμο στην μια του κόρη ώστε να αποκτήσει ισχυ...